Oulun kaupunginosat

jimmil

Jos saisit päättää, missä kaupunginosassa Oulussa asuisit, minkä valitsisit. Ja perusteluja myös, kiitos.

22

5012

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lappliisa

keskustassa, kaikki tarpeellinen on lähellä

• veritoppila

Kaupungin paras huumeiden ja laittomien aseiden tarjonta.

• avojalakanen

just muutin maikkulasta tänne, keskusta lähellä muttei häiritse. palvelut lähellä uudet asunnot.

Ole oulussa kuin käymässä, eli en mitään valitsisi, vaikka olen täällä syntynyt ja melkein koko ikäni asunut.

• rauhaa rakastava

Joko Ylikiiminki haja-asutusalue ja rauha tai sitten kerrostalon yläkerran huoneisto jossakin keksustan tuntumassa hyvällä alueella hyvässä rauhallisess taloyhtiössä palveluiden äärellä.

• j

Mikäli mahdollisimman lähellä keskustaa, niin Karjasillalla. Nätti, rauhallinen, vehreä ja tosiaan niin lähellä keskustaa, juna/rautatieasemaa jne.

Mutta kaikista mieluiten Oulujoen rannan tuntumassa Madekoski, Sanginsuu, Pikkarala.

• d3sdw

Rautasillan kupeessa tuiran uimarannan ja silla välissä.
      Paikka on ykkönen.

• lähtöranta

Samanlaisia tasakattoisia homepurkkeja oli Koskelassa, vanhalla asuntomessualueella, ja on muutamia vieläkin. Osa jyrätty jo maan tasalle ja rakennettu oikeita taloja tilalle. Lehtorannan tönöt näyttää hylätyiltä varastoilta ja jotkut helvetin paskantärkeät kunnallispoliitikot ostaneet ne tönöt kovalla hinnalla. Lehtoranta on muuten Tuiraa, yksi Suomen huonomaineisimmista kaupunginosista. Alueen mainetta yritettiin kohentaa rakentamalla jokivarteen muutama ökytalo mutta mihin se paska hajustaan pääsee. Itse en suostuisi asumaan noissa taloissa vaikka maksettaisiin. Kesäisin känniset ja huumehörhöt hortoilee talojen lähistöllä ja kuseksii ympäriinsä.
        Vieressä Sivakan jumalaton slummiparakki 80-luvun alusta, yksi oulun halvimmista vuokrataloista, ja asukkaat sen mukaiset. Muutaman sadan metrin päässä tuiran maja, kerrostalo jossa asuu suurin osa oulun huumehörhöistä. Talosta on poistettu valokatkaisijat ja käytävien väliovet vuosia sitten kun ne hakattiin joka viikonloppu paskaksi ja sulateltiin sytkärillä pilalle.
        Että siinä sulle Lehtorantaa, ihan ykkösmestaa.

• misä??

mites nyt??

• bbw and love

Tuira. Sieltä saa kaikkea poikamiehen tarvitsemaa...

• -Köde

Karjasilta ehdottomasti jos olisi varaa ostaa sieltä kämppä.

• Samat sanat
        -Köde kirjoitti:

Karjasilta ehdottomasti jos olisi varaa ostaa sieltä kämppä.

Samat sanat.

• minä itse

Jokainenhan sen on jo päättänyt missä haluaa asua koska asuu siellä missä nyt asuu. Ei sitä kukaan toinen ole päättänyt kuin itse jokainen.

• dsfdafaffff

awww... otappa ne lääkkeet :|

• OULUTAR

Tietenki Mustallesuolle muuttasin :) se on oikea lintukoto.

• jasdåas

Keskusta tietysti tai jos haluaisin alkaa leikkiä idyllistä lapsiperhettä niin Karjasilta.

• tyrjän betoni

Ylikiiminkiin muuttaisin johonkin, pari kilometriä siitä keskustasta. Olis omaa rauhaa, mutta ruokakauppa lähellä. Vois pyöräillä sinne, ja käydä marjassa syksyisin. Naapureita ei olis niin lähellä, vaan voisin rakennella vajassa tai autotallissa kaiken näköistä.

• Elisa Herne

Keskusta tai Heinäpää jos vaan olis varaa, nyt joudun tyytymään lähiöön josta on pitkä matka joka paikkaan.

• exvapaa

Olen vankilassa en ole saanut päättää asunko täällä joku muu sen on päättänyt. Mieluummin asuisin kanariansaarilla.

• oma vastuu?

Rikoksia tehdessäsi tiesit, että rangaistus seuraa.
        Missähän luulit asuvasi?

• vip
        oma vastuu? kirjoitti:

Rikoksia tehdessäsi tiesit, että rangaistus seuraa.
        Missähän luulit asuvasi?

On hän päässyt asumaan valtionhotelliin.

• E T

Muutin Kiikelinsaareen, pääsin vihdoinkin pois Värtöstä ja sain vielä kohtalaisen hinnan asunnostani. Hieno paikka asua, vaihtoehto oli Toppilansaari, mutta tämä oli parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      90
      3416
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      344
      3000
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      192
      1608
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1421
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1302
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1051
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1027
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1020
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      944
    Aihe