Jos saisit päättää, missä kaupunginosassa Oulussa asuisit, minkä valitsisit. Ja perusteluja myös, kiitos.
Oulun kaupunginosat
22
5012
Vastaukset
- lappliisa
keskustassa, kaikki tarpeellinen on lähellä
- veritoppila
Kaupungin paras huumeiden ja laittomien aseiden tarjonta.
- avojalakanen
just muutin maikkulasta tänne, keskusta lähellä muttei häiritse. palvelut lähellä uudet asunnot.
Ole oulussa kuin käymässä, eli en mitään valitsisi, vaikka olen täällä syntynyt ja melkein koko ikäni asunut.
- rauhaa rakastava
Joko Ylikiiminki haja-asutusalue ja rauha tai sitten kerrostalon yläkerran huoneisto jossakin keksustan tuntumassa hyvällä alueella hyvässä rauhallisess taloyhtiössä palveluiden äärellä.
- j
Mikäli mahdollisimman lähellä keskustaa, niin Karjasillalla. Nätti, rauhallinen, vehreä ja tosiaan niin lähellä keskustaa, juna/rautatieasemaa jne.
Mutta kaikista mieluiten Oulujoen rannan tuntumassa Madekoski, Sanginsuu, Pikkarala. - d3sdw
Rautasillan kupeessa tuiran uimarannan ja silla välissä.
Paikka on ykkönen.- lähtöranta
Samanlaisia tasakattoisia homepurkkeja oli Koskelassa, vanhalla asuntomessualueella, ja on muutamia vieläkin. Osa jyrätty jo maan tasalle ja rakennettu oikeita taloja tilalle. Lehtorannan tönöt näyttää hylätyiltä varastoilta ja jotkut helvetin paskantärkeät kunnallispoliitikot ostaneet ne tönöt kovalla hinnalla. Lehtoranta on muuten Tuiraa, yksi Suomen huonomaineisimmista kaupunginosista. Alueen mainetta yritettiin kohentaa rakentamalla jokivarteen muutama ökytalo mutta mihin se paska hajustaan pääsee. Itse en suostuisi asumaan noissa taloissa vaikka maksettaisiin. Kesäisin känniset ja huumehörhöt hortoilee talojen lähistöllä ja kuseksii ympäriinsä.
Vieressä Sivakan jumalaton slummiparakki 80-luvun alusta, yksi oulun halvimmista vuokrataloista, ja asukkaat sen mukaiset. Muutaman sadan metrin päässä tuiran maja, kerrostalo jossa asuu suurin osa oulun huumehörhöistä. Talosta on poistettu valokatkaisijat ja käytävien väliovet vuosia sitten kun ne hakattiin joka viikonloppu paskaksi ja sulateltiin sytkärillä pilalle.
Että siinä sulle Lehtorantaa, ihan ykkösmestaa.
- misä??
mites nyt??
- bbw and love
Tuira. Sieltä saa kaikkea poikamiehen tarvitsemaa...
- -Köde
Karjasilta ehdottomasti jos olisi varaa ostaa sieltä kämppä.
- Samat sanat
-Köde kirjoitti:
Karjasilta ehdottomasti jos olisi varaa ostaa sieltä kämppä.
Samat sanat.
- minä itse
Jokainenhan sen on jo päättänyt missä haluaa asua koska asuu siellä missä nyt asuu. Ei sitä kukaan toinen ole päättänyt kuin itse jokainen.
- dsfdafaffff
awww... otappa ne lääkkeet :|
- OULUTAR
Tietenki Mustallesuolle muuttasin :) se on oikea lintukoto.
- jasdåas
Keskusta tietysti tai jos haluaisin alkaa leikkiä idyllistä lapsiperhettä niin Karjasilta.
- tyrjän betoni
Ylikiiminkiin muuttaisin johonkin, pari kilometriä siitä keskustasta. Olis omaa rauhaa, mutta ruokakauppa lähellä. Vois pyöräillä sinne, ja käydä marjassa syksyisin. Naapureita ei olis niin lähellä, vaan voisin rakennella vajassa tai autotallissa kaiken näköistä.
- Elisa Herne
Keskusta tai Heinäpää jos vaan olis varaa, nyt joudun tyytymään lähiöön josta on pitkä matka joka paikkaan.
- exvapaa
Olen vankilassa en ole saanut päättää asunko täällä joku muu sen on päättänyt. Mieluummin asuisin kanariansaarilla.
- oma vastuu?
Rikoksia tehdessäsi tiesit, että rangaistus seuraa.
Missähän luulit asuvasi? - vip
oma vastuu? kirjoitti:
Rikoksia tehdessäsi tiesit, että rangaistus seuraa.
Missähän luulit asuvasi?On hän päässyt asumaan valtionhotelliin.
- E T
Muutin Kiikelinsaareen, pääsin vihdoinkin pois Värtöstä ja sain vielä kohtalaisen hinnan asunnostani. Hieno paikka asua, vaihtoehto oli Toppilansaari, mutta tämä oli parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903416Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3443000Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1921608Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2451421Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791027
- 741020
- 117980
- 72944