Vaihdoin tähän oman Sportagen ja täytyy sanoa että kyllä on eroa kuin yöllä ja päivällä..Kyllä se Kian malli jo aikansa onkin elänyt.
Hyundai ix35
28
3884
Vastaukset
- vm2008
Pääsitkö pienellä välirahalla? Olen huomannut ettei näistä Sportageista mitään tuolla enää makseta...ehkä toiseen Korealaiseen pääseen pienemmällä..??
- tuplavee
koeajamassa uuden ix35:n. Kian Sportage kanssa vaihto ois ajankohtainen mutta Kialla ei ole tarjota vastaavaa kun ehkä vasta syksyllä... ix35 näyttää tosi hyvältä:)
- ix35 crdi-r
tuplavee kirjoitti:
koeajamassa uuden ix35:n. Kian Sportage kanssa vaihto ois ajankohtainen mutta Kialla ei ole tarjota vastaavaa kun ehkä vasta syksyllä... ix35 näyttää tosi hyvältä:)
Vaihdoin omani uuteen ix35:een Diesel automaattiin. Olen ollut tyytyväinen Hyundain laatuun ja huoltohinnoissa on sitten huima ero sorento oli erittäin kallis pitää...
- T A
ix35 crdi-r kirjoitti:
Vaihdoin omani uuteen ix35:een Diesel automaattiin. Olen ollut tyytyväinen Hyundain laatuun ja huoltohinnoissa on sitten huima ero sorento oli erittäin kallis pitää...
Juu eipä näistä merkkiliike hyvitä enää juuri mitään..muutaman vuoden vanhat ovat menettäneet jo puolet arvostaan.
- enemmän-
T A kirjoitti:
Juu eipä näistä merkkiliike hyvitä enää juuri mitään..muutaman vuoden vanhat ovat menettäneet jo puolet arvostaan.
Arvostusta enemmän Hyundai konsernin autoille."Halpa korealainen" nimityksen saisi jo totaalisesti unohtaa.
Laatu on hyväksi todettu.Paljon parempi on laatu kuin monissa euroautoissa ja japseissa.Toyotalla edelleen hyvä jälleenmyyntiarvo vaikka sillä on ollut ongelmia pilvin pimein. - 3.3
ix35 crdi-r kirjoitti:
Vaihdoin omani uuteen ix35:een Diesel automaattiin. Olen ollut tyytyväinen Hyundain laatuun ja huoltohinnoissa on sitten huima ero sorento oli erittäin kallis pitää...
käydä katsastamassa uusi hyudai, sorentoon ollut suht tyytyväinen mutta nyt on vaihdon aika.
- ti----
Kävin viikonloppuna koeajamassa kyseistä peliä,ja aikas namu se oli.Taitaa oma tuscon mennä nyt vaihtoon.Olisin saanut omasta vaihdossa 16,500e ja vuosimalli on 06 2litraisella bensakoneella.Maksoin itse vuosi taaksepäin kyseisestä autosta viisisataa enemmän,joten ei siinä hirveitä ole hävitty.
- näinhän se menee
olet tehnyt järki valinnan.
- ¤
Hyundai on saanut uudesta ix35-mallista Euroopassa yli 33 000 tilausta, mikä on ylittänyt yhtiön odotukset. Geneven autonäyttelyssä maaliskuussa ensiesitelty ix35 on ollut kiinnostuksen ja innostuksen kohteena koko Euroopassa. Jo ensimmäisen kuukauden aikana ix35 saavutti lähes koko vuoden myyntitavoitteen, 35 000 autoa.
”Odotimme ix35:lle laajaa mielenkiintoa, koska se on erityisen houkutteleva paketti erityisesti eurooppalaisille auton ostajille”, kommentoi Allan Rushforth, Hyundai Motor Europen varatoimitusjohjtaja. ”Asetimme ix35:lle kunnianhimoiset tavoitteet, mutta todellinen kysyntä sekä Hyundain nykyisten omistajien että merkkimme uusien ostajien keskuudessa on ollut yllätys.” Allan Rushforth lisää: ”Näyttää siltä, että ylitämme vuoden 2011 tavoitteemme jo tämän vuoden aikana, kun saamme syksyllä lisää moottorivalikoimaa. Olkoonpa ix35:n lopulliset myyntiluvut mitkä tahansa, sillä on avainasema, kun tavoittelemme vuoden 2010 markkinaosuutta.”
Vuonna 2009 Hyundai nosti markkinasouuttaan Euroopan uusien autojen markkinoilla 2,4 prosenttiin ja tavoittelee tänä vuonna 2,75 prosenttia.
ix35-malli on suunniteltu vastaamaan eurooppalaisten autoilijoiden ja heidän perheidensä vaatimuksiin ja dynaamiseen elämänmuotoon. Se tarjoaa enemmän tyyliä, enemmän tilaa, enemmän varusteita ja tehokkaan taloudelliset moottorit.
Myös Hyundai Motor Finland Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Teemu Juntunen iloitsee uuden ix35-mallin menestyksestä Suomessa. ”Meillä on nyt ainutlaatuinen tilanne, olemme myyneet ensimmäiset toimituserät ennakkoon, ennen kuin yhtään autoa on ehtinyt Suomeen saakka. Onneksi Euroopassa sijaitsevalla tehtaalla on runsaasti tuotantokapasiteettia ja pystymme jatkossakin toimittamaan autoja nopeassa aikataulussa.” - dfgdfg
Itseä taas ei viehätä tämä ix35 tai tuleva uusi Sportage oikein vähääkään: maavaraa on laskettu tuumalla ja auto on nyt aiempaa maantieajopainotteisempi. Citymaasturin idean ymmärrän mainiosti ja nykyinen Sportage on ollut juuri sopivan pätevä myös maastossa, mutta mihin nämä uudet ix35 ja Sportage on tarkoitettu? Ei ainakaan minun tarpeisiini.
- dfgdfg
Myös pyöränkoteloista näkee, että katuauton suuntaan on menty rajusti: eipä ole enää tilaa renkaiden sisäänjoustoille. Tuskinpa siis ulosjoustotkaan ovat kummoiset.
- Wayìn
Kävin ajamassa ja todellakin hirveä ero tähän Sportageen.. Vaihto kyllä kiinnostaisi:)
- Sportage
Millos uus sportage tulee kauppaan? Sorento jo löytyy, mutta delta näyttää tuovan autot melko hitaasti suomeen. Taitaa olla tulevassa sportagessa sama juttu, kuin i30 ja ceedissa. Samat osat eri kori :D
- dfgdfg
Varmaan tuota eroa voisi kuvailla vähän tarkemminkin?
- Huihai vai kia
Hyundai tänne Kia-osioon kuuluu ? Mee sinne huihai-palstalle kehumaan autoos
- Late-
Hyundai 1x35:ttä myydään kovaa vauhtia:
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=201003262&rss=all- fghfs
Hieman ihmettelen mallin suosiota. Citymaasturina vesitetty, mutta kai tuo jonkinlaisesta pienemmän sarjan tila-autosta käy.
- Väiski-
fghfs kirjoitti:
Hieman ihmettelen mallin suosiota. Citymaasturina vesitetty, mutta kai tuo jonkinlaisesta pienemmän sarjan tila-autosta käy.
Hyundaissa arvostetaan(ainakin muualla päin maailmaa) luotettavuutta ja ettei tuote uutena heti hajoa käsiin.
- fghfhd
Väiski- kirjoitti:
Hyundaissa arvostetaan(ainakin muualla päin maailmaa) luotettavuutta ja ettei tuote uutena heti hajoa käsiin.
En kritisoi Hyundain laatua, vaan ihmettelen kyseisen mallin käyttötarkoitusta - siis että millaiseen käyttäjäkuntaan se vetoaa, kun citymaasturilta jonkinlaisia maasto-ominaisuuksia odottavat jäävät todennäkököisesti pois tämän mallin asiakaskunnasta. Tavallaan mallin käyttöaluetta on kavennettu Tucsoniin verrattuna (koskee myös Sportagen seuraavaa mallia). Siinä mielessä luulisi tämän vetoavan aiempaa suppeampaan asiakaskuntaan, myynti kertoo kuitenkin toista.
- haihhuli
fghfhd kirjoitti:
En kritisoi Hyundain laatua, vaan ihmettelen kyseisen mallin käyttötarkoitusta - siis että millaiseen käyttäjäkuntaan se vetoaa, kun citymaasturilta jonkinlaisia maasto-ominaisuuksia odottavat jäävät todennäkököisesti pois tämän mallin asiakaskunnasta. Tavallaan mallin käyttöaluetta on kavennettu Tucsoniin verrattuna (koskee myös Sportagen seuraavaa mallia). Siinä mielessä luulisi tämän vetoavan aiempaa suppeampaan asiakaskuntaan, myynti kertoo kuitenkin toista.
Ja sillähän niitä autoja myydään. Hyvin harva citymaasturin omistaja maastossa ajaa, eniten näkee ja myydään kaupunkeihin. Näkee myös hyvin ulos niinpitkään kuin muut autot on matalampia, sekä myös helppo mennä sisään myös huonoselkäisemmänkin. Eriasia on alkaako maahantuoja puljailla hinnan kanssa täällä Suomessa niinkuin Sonatan kanssa kävi ja se taas ei tyytyväisyytä nosta vaikka miten hyvä auto olisi
- Hyundai motors
haihhuli kirjoitti:
Ja sillähän niitä autoja myydään. Hyvin harva citymaasturin omistaja maastossa ajaa, eniten näkee ja myydään kaupunkeihin. Näkee myös hyvin ulos niinpitkään kuin muut autot on matalampia, sekä myös helppo mennä sisään myös huonoselkäisemmänkin. Eriasia on alkaako maahantuoja puljailla hinnan kanssa täällä Suomessa niinkuin Sonatan kanssa kävi ja se taas ei tyytyväisyytä nosta vaikka miten hyvä auto olisi
Suomessahan ei arvosteta kuin yhtä automerkkiä joka on Toyota.Oli laatu mikä tahansa niin Toyota ostetaan.
Näin tehdään koska naapurillakin on Toyota.Toyota taas ei muualla juhli kuten tossa jutussa todetaan:
http://www.tekniikkatalous.fi/duuniauto/article350828.ece - dfgdfg
haihhuli kirjoitti:
Ja sillähän niitä autoja myydään. Hyvin harva citymaasturin omistaja maastossa ajaa, eniten näkee ja myydään kaupunkeihin. Näkee myös hyvin ulos niinpitkään kuin muut autot on matalampia, sekä myös helppo mennä sisään myös huonoselkäisemmänkin. Eriasia on alkaako maahantuoja puljailla hinnan kanssa täällä Suomessa niinkuin Sonatan kanssa kävi ja se taas ei tyytyväisyytä nosta vaikka miten hyvä auto olisi
Olet varmaan oikeassa - tämä on "citymaasturi" heille, jotka eivät niin välitä maasto-ominaisuuksista, ja heitä tosiaan lienee kuitenkin valtaosa maastokelpoisempiinkin citymaastureihin päätyneistä. Mitä ulkonäköön tulee, pesee tuleva Sportage omasta mielestäni mennen tullen tämän ix35:n, mutta Hyundai ottaa kyllä selvän etumatkan sillä, että malli tulee näin paljon aikaisemmin myyntiin.
- Väinö vaan
dfgdfg kirjoitti:
Olet varmaan oikeassa - tämä on "citymaasturi" heille, jotka eivät niin välitä maasto-ominaisuuksista, ja heitä tosiaan lienee kuitenkin valtaosa maastokelpoisempiinkin citymaastureihin päätyneistä. Mitä ulkonäköön tulee, pesee tuleva Sportage omasta mielestäni mennen tullen tämän ix35:n, mutta Hyundai ottaa kyllä selvän etumatkan sillä, että malli tulee näin paljon aikaisemmin myyntiin.
Kiaa ei varmastikkaan olisi jollei Hyundai olisi ostanut konkurssipesää Kialta.Hyundain pojat ne vaan onkin laittanut kakkosmerkin asiat kuntoon.Hyvä Hyundai!
- corea
Väinö vaan kirjoitti:
Kiaa ei varmastikkaan olisi jollei Hyundai olisi ostanut konkurssipesää Kialta.Hyundain pojat ne vaan onkin laittanut kakkosmerkin asiat kuntoon.Hyvä Hyundai!
"Kiaa ei varmastikkaan olisi jollei Hyundai olisi ostanut konkurssipesää Kialta.Hyundain pojat ne vaan onkin laittanut kakkosmerkin asiat kuntoon.Hyvä Hyundai! "
Samaa paskaa molemmat on. Konsernin omistajan etu on, että molemmat brändit menestyvät ja myyvät mahdollisimman paljon. Kun puhut Hyundaista, puhut samalla myös Kiasta - ja päinvastoin. Mitähän tämän kirjoittaja oikein ajattelee? Ajatteleeko se Kiaa Hyundaita ikään kuin "naapuruksina", jotka vastentahtoisesti auttavat toisiaan? Kun tilanne on todelliseuudessa se, että ne ovat aivan samaa perhettä, ja Kia tuotemerkkiä tuskin olisi, jos Korean taantumassa Hyundai ei olisi ostanut Kiaa ja fuusioinut sitä itseensä. Voitaisiin myös heittää ilmaan ajatusleikki, että miksi Hyundai teki näin? Ihan vaan "hyvää hyvyytäänkö"? No ei todellakaan, kyllähän tällaisissa kaupoissa on aina kyse win-win -tilanteesta. Mutta kyllä Hyundai-Kia on päässyt ainakin tämän kirjoittajan suhteen tavoitteeseensa; saanut luotua Suomeen kilpailutilanteen saman valmistajan eri brändien välille. Kilpailu pitää molempien merkkien edustajat "virkeinä", kun pitää kisata samalla tuotteella markkinaosuuksista, jossa kisassa kyllä Hyundai on jäänyt Suomessa altavastaajan asemaan. Tästä syystä Kiaa ja Hyundaita ei maahantuo/jälleenmyy sama yritys missään maassa.
PS. Jos pidät Kiaa ja Hyundaita jotenkin eri autoina ja Hyundaita jotenkin parempana vaikka siksi kun "se osti konkurssikypsän Kian", niin tiedostathan sen, että ix35 valmistetaan Slovakiassa "kian" tehtaalla ja auton tyyppikilvessäkin lukee valmistajana Kia Motors. - Väinö vaan
corea kirjoitti:
"Kiaa ei varmastikkaan olisi jollei Hyundai olisi ostanut konkurssipesää Kialta.Hyundain pojat ne vaan onkin laittanut kakkosmerkin asiat kuntoon.Hyvä Hyundai! "
Samaa paskaa molemmat on. Konsernin omistajan etu on, että molemmat brändit menestyvät ja myyvät mahdollisimman paljon. Kun puhut Hyundaista, puhut samalla myös Kiasta - ja päinvastoin. Mitähän tämän kirjoittaja oikein ajattelee? Ajatteleeko se Kiaa Hyundaita ikään kuin "naapuruksina", jotka vastentahtoisesti auttavat toisiaan? Kun tilanne on todelliseuudessa se, että ne ovat aivan samaa perhettä, ja Kia tuotemerkkiä tuskin olisi, jos Korean taantumassa Hyundai ei olisi ostanut Kiaa ja fuusioinut sitä itseensä. Voitaisiin myös heittää ilmaan ajatusleikki, että miksi Hyundai teki näin? Ihan vaan "hyvää hyvyytäänkö"? No ei todellakaan, kyllähän tällaisissa kaupoissa on aina kyse win-win -tilanteesta. Mutta kyllä Hyundai-Kia on päässyt ainakin tämän kirjoittajan suhteen tavoitteeseensa; saanut luotua Suomeen kilpailutilanteen saman valmistajan eri brändien välille. Kilpailu pitää molempien merkkien edustajat "virkeinä", kun pitää kisata samalla tuotteella markkinaosuuksista, jossa kisassa kyllä Hyundai on jäänyt Suomessa altavastaajan asemaan. Tästä syystä Kiaa ja Hyundaita ei maahantuo/jälleenmyy sama yritys missään maassa.
PS. Jos pidät Kiaa ja Hyundaita jotenkin eri autoina ja Hyundaita jotenkin parempana vaikka siksi kun "se osti konkurssikypsän Kian", niin tiedostathan sen, että ix35 valmistetaan Slovakiassa "kian" tehtaalla ja auton tyyppikilvessäkin lukee valmistajana Kia Motors.Suomessa Kia Ceedin ansiosta myyntimäärät ovat hyvät.Hyundailla taas on parempi menekki myynnissä euroopassa ja Jenkeissä.
Tässä euroopan myyntiä.Hollanti:
http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?verkoopjaar=2009 - sdfsdf
Väinö vaan kirjoitti:
Suomessa Kia Ceedin ansiosta myyntimäärät ovat hyvät.Hyundailla taas on parempi menekki myynnissä euroopassa ja Jenkeissä.
Tässä euroopan myyntiä.Hollanti:
http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?verkoopjaar=2009Tiedän hyvin Kian ja Hyundain yhteisen historian. Tämä ei vaikuta mitenkään siihen, että uusi Sportage näyttää minusta paremmalta kuin ix35. Tosin tuo Sportage silti kiinnostaa minua suunnilleen yhtä vähän, koska siinäkin on maasto-ominaisuuksista tingitty ihan samalla tavalla kuin ix35:ssä.
Jos olen ostamassa Hyundaita tai Kiaa, ei valintaani vaikuta vähääkään se, kumman logon alla tuotetta myydään. Sen sijaan selvää on, että Kia on nyt aivan toinen tuote kuin ennen Hyundai-aikaa. Tilannetta voi verrata vaikka Skodaan kommunistiaikana ja nyt osana VW-konsernia. - Erkkikään
Väinö vaan kirjoitti:
Kiaa ei varmastikkaan olisi jollei Hyundai olisi ostanut konkurssipesää Kialta.Hyundain pojat ne vaan onkin laittanut kakkosmerkin asiat kuntoon.Hyvä Hyundai!
"Hyundain pojat ne vaan onkin laittanut kakkosmerkin asiat kuntoon.Hyvä Hyundai! "
Sitä ei tiedä Erkkikään, kuka on laittanut kuntoon ja mitä. Jos puhutaan vuodesta 1998, kun Hyundai ja Kia fuusioitui, niin enpä arvosta tuon ajan tai edes 2000-luvun alun Hyundaita pätkän vertaa. Karmeita ruostuvia romuläjiä, viime vuosien mallit ovat ihan toista maata. Eli sitä ei tiedä miten ja mihin suuntaan Kia olisi itsenäisenä valmistajan kehittynyt, kuka ties olisi mennyt itsenäisestä Hyundaista ohi - jos siis Kialla olisi varoja/menestysmahdolliauuksia.
Ja mitä tuohon kakkosmerkki-ykkösmerkki jaotteluun tulee, niin eiköhän omistajalle kaikki brändit ole "ykkösmerkkejä". Vähän sama kuin (normaalit) vanhemmatkaan eivät jaottele omia lapsiaan "ykköslapsiin" ja "kakkoslapsiin". Vai väittääkö joku että Toyotalla Lexus olisi jonkinlaisen "ykkösmerkin" asemassa jonka mukaan bisnestä tehtäisiin? Tai VW:llä bugatti? jne.
- dfgdfg
Kuulostaa kovasti myyntipuheelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke603026- 1362184
- 921808
- 1641435
- 651366
Mitä harrastuksia kaivatullasi on?
Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?731351- 831316
- 691132
Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi
Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂771100Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?
Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t341038