Olisi kiva saada ruokaohjeita näin raskaana ollessa kun ruokavalio on välillä hieman eri joten jos on joku kiva sivu mistä löytyy niin laitatteko tänne tai sitten omia ohjeita :)
Vastaukset 3
- e
katsoa ruokaohjeita ihan tavallisista ruokaohjekirjoista. Siis syöt terveellisesti ja minipuolisesti.
Ja onhan niitä kielletyyjäkin ruokia, maksa, raaat kalat, tuorejuustot yms. Olet varmaan saanut neuvolasta kiellettyjen ruoka aineiden listan.
Minä ainakin syön ihan tavallista kotiruokaa ja välipaloiksi hedelmiä. aamulla puuroa ja illalla ruisleipää. - :-) heh
Miten olisi keittokirja tai vaikka kotikokki.net. Kyllä ihan tavallista kotiruokaa saa syödä, pastoroidut juustotkin käy, etenkin kuumennettuna. JOs nyt et pelkällä kalalla ja maksalla elä niin aika hyvin voit syödä kaikkea muuta. Minä ainakaan en muuttanut ruokatottumuksiani sen kummemmin raskausaikana, mitä nyt pahoinvoinnin aikana tuli syötyä enemmän kasviksia ja hedelmiä (joita syön paljon normaalistikin).
- Mollytar
Laihdutuskirjoja ja muita kirjoja on ihan liikaa mutta miksi en löydä yhtään kokkikirjaa raskaana olijoille?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202452Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401622Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk81749Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71718