Tuntuu etten kestä enää. Kaikki vaativat jotain. Teen töitä, opiskelen ja teen lisäksi vapaaehtoistyötä.
Töissä pomo koko ajan tarjoaa lisää töitä ja niistä on ollut hankala kieltäytyä. No, olen kuitenkin kieltäynyt. Opiskelu vie voimiani myös. Vapaaehtoistyö on tähän mennessä tuonut hyvää mieltä, mutta nyt sitäkin pitäisi tehdä koko ajan lisää ja kokoajan kysellään "etkö voisi tätä tehdä"....siis ei hyvänen aika..en repeä kaikkeen.
tunnen huonoa omatuntoa, kun joudun kietäytymään työstä ja vapaaehtoistyöstä ja tuntuu, että kukaan ei kuule kun sanon etten jaksa. tekisi mieli ottaa äkkilähtö jonnekin kauas ja sulkea puhelin. no, eipä siitäkään mitään hyötyä olisi, saisin potkut..
kaikki vaativat jotain
3
696
Vastaukset
- Väsynyt luuseri
Itse yritän käydä koulua ja samalla tehdä töitä, mutta taas tuntuu ettei jaksa. Viikonloppuisin yritän lääkitä itseäni alkoholilla turruttaakseni joko tylsyyden tai ahdistuksen..No eihän sekään mikään mahtava tie ole..Jotenkin tuntuu vaan ettei saa mistään kiinni. Hävettää ja ahdistaa. Toisinaan haaveilen itsekkin siitä että lähtisi johonkin kauas ja antaisi kaiken olla, mutta mitäs siinä sitten? Kun vielä saisi oman pään kuntoon ja jaksaisi ajatella positiivisesti niin ehkä se auttaisi..Mistä muut ammentavat voimaa? Minulla on ihana mies, mutta hän ei ymmärrä minua. Lapsia meillä ei ole..Hänen mielestä teen vain vähän ja silti väsyn..En tiedä mitä tehdä..Mutta luulen tietäväni ainakin osittain miltä susta tuntuu...Kyllä meitä muitakin on! Jaksamisia!!
- vaikea vapaille
Kuulostaapa tutulta, kiireiltä ei vaan näemmä ole huomannut, että meitä on enemmänkin.
Mittariin iskee parin kuukauden päästä 36 ja kroppani olen rikkonut jo töillä mistä en "kehdannut" kieltäytyä. Noh, ajattelin, kunhan hetken lepään sairaseläkkeellä niin voin sitten taas jotain tehdä. Kolmas viikko sairaslomalla enkä montaa tuntia kotona ehdi olla ja päivittäin tullaan ihmettelemään miksen tuota ja tuota muka voi tehdä. Minkä minä sille voin, että oikeasta olkapäästä meni joku saamarin nastajuttu ja pumppu "heitti voltin" ekan kerran kolme vuotta sitten.
Mikään ei koskaan ole hyvä ja aina pitäisi pystyä parempaan. Lääkärikin sanoi etten näe 40v. päivää jos en lopeta ja rauhoitu. Milläs sen teet kun koko ajan pitäisi olla jossain tekemässä jotain ja aina muka pystyy parantamaan.
Toisaalta en osaa paikallanikaan olla mutta arvostaisin jos saisin tehdä omaan tahtiin sen verran mikä nykyään hyvältä tuntuu.
- hh
Itselläni oli täysin sama tilanne muutama vuosi sitten. Vapaaehtoistyön lopetin lopulta kokonaan kun meni hermot tosiaan juuri tuohon mainitsemaasi "voisitko vielä sitä ja tätä ja täälläkin olis tällästä jos viittit vaan kiva?". Vaikka ennen saapumistani aina ilmoitin, että tänään minulla on tämän ja tämän verran aikaa niin aina oli joku mankumassa lisää.
Koulun onneksi sain päätökseen hetki sitten joten enää on vain töitä. Nyt tekemättömyys hieman painaa, mutta vapaaehtoistyötä en enää uskalla aloittaa kun tuntui, että siinä minusta yritetään repiä kaikki mitä irti saadaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549