Koira vs. kissa?

Koira.vs.Kissa

Kertokaa kummista pidätte enemmän - koirista vai kissoista ja onko teillä jompaakumpaa itsellänne? Kertokaa miksi pidätte enemmän koirasta/kissasta.
Kiitos jo etukäteen ;)

38

1011

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo(ko?)

      mut jotenki oon vaan enemmän ruvennu tykkäämään kissoista, en varmaan enää ota koiraa itelleni. En sit tiiä, miks näin

      • fdsfdfsf

        Olen asunut perheessä jossa on ollut aina koiria ja siksi pidän koirista, mutta kissat ei ole mun makuuni. Mulla on semmonen käsitys että kissat tuhoo verhot, tapetit ja sohvat.


      • lintufani
        fdsfdfsf kirjoitti:

        Olen asunut perheessä jossa on ollut aina koiria ja siksi pidän koirista, mutta kissat ei ole mun makuuni. Mulla on semmonen käsitys että kissat tuhoo verhot, tapetit ja sohvat.

        Minusta koirat ovat jostain syystä kivempia, en oikein pidä kissoista...
        Kissat nukkuvat enemmän.
        Koirat ovat usein seurallisempia.
        Ja minullakin on sellainen käsitys että kissat tuhoavaat kaiken kynsillään...


      • oijg
        fdsfdfsf kirjoitti:

        Olen asunut perheessä jossa on ollut aina koiria ja siksi pidän koirista, mutta kissat ei ole mun makuuni. Mulla on semmonen käsitys että kissat tuhoo verhot, tapetit ja sohvat.

        Kissatkin saa koulutettua olemaan järsimättä ja raapimatta esineitä, samoin kuin koirat. Kyllähän kouluttamattomat koiratkin järsii ovenkarmeja, sähköjohtoja, kenkiä sun muita. KIssojen koulutus vaatii vaan omistajalta hieman enemmän koska kissaa motivoidaan hieman eri lailla kuin koiraa ja kissoilla ei ole niin suurta tarvetta miellyttää omistajaa kun koirilla. Joka tapauksessa kissojen suosio nousee koko ajan koska aikaa on aina vaan vähemmän ja vähemmän. Ittelläni aina ollut kissoja jo ovat mitä parhaimpia ystäviä kun niitä OPPII ymmärtämään :)


      • oijg
        oijg kirjoitti:

        Kissatkin saa koulutettua olemaan järsimättä ja raapimatta esineitä, samoin kuin koirat. Kyllähän kouluttamattomat koiratkin järsii ovenkarmeja, sähköjohtoja, kenkiä sun muita. KIssojen koulutus vaatii vaan omistajalta hieman enemmän koska kissaa motivoidaan hieman eri lailla kuin koiraa ja kissoilla ei ole niin suurta tarvetta miellyttää omistajaa kun koirilla. Joka tapauksessa kissojen suosio nousee koko ajan koska aikaa on aina vaan vähemmän ja vähemmän. Ittelläni aina ollut kissoja jo ovat mitä parhaimpia ystäviä kun niitä OPPII ymmärtämään :)

        kommentoin hieman myöhään mutta kunhan tässä näitä keskusteluja lueskelin niin teki mieli vastata


      • Anonyymi
        lintufani kirjoitti:

        Minusta koirat ovat jostain syystä kivempia, en oikein pidä kissoista...
        Kissat nukkuvat enemmän.
        Koirat ovat usein seurallisempia.
        Ja minullakin on sellainen käsitys että kissat tuhoavaat kaiken kynsillään...

        Sama käsitys ja juttu


    • ..............

      Kissat lempieläimiä, koirat hyvänä kakkosena. Kissat ovat itsenäisiä ja suhteellisen helppohoitoisia, useimmiten ei jalostettu pilalle enkä rotukurnuttajaa ottaiskaan. Ei tarvitse lenkittää, tekee sen ihan itse. Voi nukkua kainalossa viemättä paljoa tilaa, ja mikään, siis MIKÄÄN ei rauhoita niin paljon kuin kissan kehrääminen sylissä.

    • Kissavihaaja

      No sori nyt vaan :D
      Jotkut (siis JOTKUT) tai oikeastaan useimmat kissayksilöt ovat ihan sairaan ärsyttäviä. "Kato mua, oon ihana" jne.
      Meilläkin kissa juoksee perässä ja haluaa vaan, että sitä ihaillaan ja rakastetaan ja palvotaan.
      Kissa on: itserakas, ärsyttävä ja tuhoaa kaiken.
      No sori vaan jos sanoin liian... ööö... emt. Hahah. Sen vaan sanon että kissoja täytyis potkia persuuksille.

      • varmana et

        Sää mitään kissaa vihaa. Mustasukkainen korkeintaan kun se osaa paremmin kuin sinä ottaa huomion itselleen.
        No tuo oli vitsi.


      • Anonyymi

        Jalostus on hyvä asia 😀


    • Kille685

      Minkä ihmeen takia pitäisi verrata sitä, kummasta pitää enemmän kissasta vaiko koirasta. Itse pidän kaikista eläimista valtavasti, myös ötököistä, käärmeistä jne... Itselläni on ollut koiria ja kissoja ja molemmat ovat aivan yhtä ihastuttavia. Sellainen ihminen ei ole eläinrakas, joka vihaa jotakin toista ja väittää rakastavansa toista lajia...ainoastaan itsekäs ja eläin on silloin vain lelu, millä halutaan päteä.

    • Kisu-rakas

      Kisut on paljon parempia.

      Kissat on söpöjä
      Koirat rumia.

      Koiria pitää aina rampauttaa ulkona ja kissoja ei.

      Koirat haukkkuu yötä vasten eikä saa unta kissat ei.


      Jos joku tapaa heti vähänki äkäsen kissan ne vihaa kissoja! Mutta kissoihin pitää tutustua että sitten ne vasta ovatkin ihania!!

      • hyviä

        Sekä kissat, että koirat kivoja. Itsellä koira ja löytökissa oli vierailulla. Pääsi onnellisesti kotiinsa.
        Ollut aikaisemmin kissa ja vois olla koiran seurana vieläkin, mutta en nyt kuitenkaan ota.
        Se on kyllä totta, että kissa jättää kivasti kynnenjälkiä ainakin nahkaisiin huonekaluihin. Saattaapa innostua naukumaan jotain ja nuku siinä sitten. Mutta ihania ne on. Ainut vaan kun kissasta ei saa yhtä hyvää lenkkikaveria kuin koirasta.


      • hcgfhcfhcgfh

        Kissoja ei voi kouluttaa koska ne on niin tyhmiä.
        Koiria taasen voi ja se on vielä hauskaakin.

        Kissat tuhoo kaiken (verhot,sohvat yms.)
        Koirat tottelevat omistajaansa ja eivät tuhoa mitään.

        Kissoista tulee vanhetessaan patalaiskoja vätyksiä.
        Koirat pysyvät enrgisinä katkeraan loppuun asti.

        Kissoilla ei ole käyttö tarkoitusta.
        Koirilla on monia.

        Kissat antaa murtovarkaidenkin vain hiipiä taloon keskellä yötä ja varastaa kaiken arvokkaan.
        Koirat hyökkäävät varkaan kimppuun ja herättää talonväen hälyttämään apua.

        Ja vielä lopuksi koirat ovat paljon näyttävempiä ja hienompia kuin kissat.


      • hcgfhcfhcgfh kirjoitti:

        Kissoja ei voi kouluttaa koska ne on niin tyhmiä.
        Koiria taasen voi ja se on vielä hauskaakin.

        Kissat tuhoo kaiken (verhot,sohvat yms.)
        Koirat tottelevat omistajaansa ja eivät tuhoa mitään.

        Kissoista tulee vanhetessaan patalaiskoja vätyksiä.
        Koirat pysyvät enrgisinä katkeraan loppuun asti.

        Kissoilla ei ole käyttö tarkoitusta.
        Koirilla on monia.

        Kissat antaa murtovarkaidenkin vain hiipiä taloon keskellä yötä ja varastaa kaiken arvokkaan.
        Koirat hyökkäävät varkaan kimppuun ja herättää talonväen hälyttämään apua.

        Ja vielä lopuksi koirat ovat paljon näyttävempiä ja hienompia kuin kissat.

        "Kissoja ei voi kouluttaa koska ne on niin tyhmiä.
        Koiria taasen voi ja se on vielä hauskaakin."

        Koiria voi kouluttaa.
        Kissoja voi kouluttaa, tarttee vaan nähä pikkusen enempi vaivaa.

        "Kissat tuhoo kaiken (verhot,sohvat yms.)
        Koirat tottelevat omistajaansa ja eivät tuhoa mitään."

        Kissat ei tuhoa kun opettaa ja järjestää niille tekemistä. Ne myös tottelevat omistajaansa.
        Koirat saa enempi tuhoa aikaan ku kissa. Ps. ja kaikki koirat ei tottele, on nähty.

        "Kissoista tulee vanhetessaan patalaiskoja vätyksiä.
        Koirat pysyvät enrgisinä katkeraan loppuun asti."

        Koirista tulee vanhetessaan laiskoja, joistakin.
        Kissat yleensä säilyy leikkisinä loppuun asti.

        "Kissoilla ei ole käyttö tarkoitusta.
        Koirilla on monia."

        Moni koirakin on vain kotikoira vailla sen suurempaa tarkoitusta. Se on "vain" lemmikki. Kuten kissakin. Ihan hyvä käyttötarkoitus minusta sekin.

        "Kissat antaa murtovarkaidenkin vain hiipiä taloon keskellä yötä ja varastaa kaiken arvokkaan.
        Koirat hyökkäävät varkaan kimppuun ja herättää talonväen hälyttämään apua."

        Kaikki koirat ei hyökkää, jos varas tuo ruualle persolle koiralle herkkuja, voi olla että koira ei isäntäväkeä varottelekaan.

        Aika kärjistettyä. :P

        Itse pidän niin kissoista kuin koiristakin. Koiria meillä on enempi ollut, itselläni on kissa. Äidilläni koira. Kummastakin eläimestä pidän, kissa vain sopii tähän elämäntilanteeseeni paremmin, mutta koirakin tulee jossain vaiheessa.

        Ja vielä lopuksi koirat ovat paljon näyttävempiä ja hienompia kuin kissat.


      • inga hundar tillåtna
        Nefisa kirjoitti:

        "Kissoja ei voi kouluttaa koska ne on niin tyhmiä.
        Koiria taasen voi ja se on vielä hauskaakin."

        Koiria voi kouluttaa.
        Kissoja voi kouluttaa, tarttee vaan nähä pikkusen enempi vaivaa.

        "Kissat tuhoo kaiken (verhot,sohvat yms.)
        Koirat tottelevat omistajaansa ja eivät tuhoa mitään."

        Kissat ei tuhoa kun opettaa ja järjestää niille tekemistä. Ne myös tottelevat omistajaansa.
        Koirat saa enempi tuhoa aikaan ku kissa. Ps. ja kaikki koirat ei tottele, on nähty.

        "Kissoista tulee vanhetessaan patalaiskoja vätyksiä.
        Koirat pysyvät enrgisinä katkeraan loppuun asti."

        Koirista tulee vanhetessaan laiskoja, joistakin.
        Kissat yleensä säilyy leikkisinä loppuun asti.

        "Kissoilla ei ole käyttö tarkoitusta.
        Koirilla on monia."

        Moni koirakin on vain kotikoira vailla sen suurempaa tarkoitusta. Se on "vain" lemmikki. Kuten kissakin. Ihan hyvä käyttötarkoitus minusta sekin.

        "Kissat antaa murtovarkaidenkin vain hiipiä taloon keskellä yötä ja varastaa kaiken arvokkaan.
        Koirat hyökkäävät varkaan kimppuun ja herättää talonväen hälyttämään apua."

        Kaikki koirat ei hyökkää, jos varas tuo ruualle persolle koiralle herkkuja, voi olla että koira ei isäntäväkeä varottelekaan.

        Aika kärjistettyä. :P

        Itse pidän niin kissoista kuin koiristakin. Koiria meillä on enempi ollut, itselläni on kissa. Äidilläni koira. Kummastakin eläimestä pidän, kissa vain sopii tähän elämäntilanteeseeni paremmin, mutta koirakin tulee jossain vaiheessa.

        Ja vielä lopuksi koirat ovat paljon näyttävempiä ja hienompia kuin kissat.

        Joskus surettaa niin paljon katsoa kun koira ulkoilutetaan tien päähän ja takaisin ! Nykyään ihmiset on aika kiireisiä ja koirista on tullut yhä enemmän vain kotona lööhöjiä joiden lenkki on juuri tien päähän ja takaisin.............. lisäksi yhä useampi koira on nykyään ylipainoinen: kissat osaa liikkua itse, niitä ei tarvitse ulkoiluttaa joten ylipaino ei ole niin suuri ongelma


      • Kisu-rakas

        Tuo ei ole totta!kissat on tosi pelottavan näköisiä ja rikkoo kaikki paikat!! Ja jos käy ulkona koiran kanssa se tarkoittaa että on liikunnallinen eikä vaan makaa päivät pitkät kissan kanssa sisällä😂koirat ei hauku yöllä koska ne NUKKUU jos tiedät mitä nukkuminen tarkoittaa.tykkään koirista paljonnnnnn enemmän mutta tykkään myös kissoista❤


      • Anonyymi
        hcgfhcfhcgfh kirjoitti:

        Kissoja ei voi kouluttaa koska ne on niin tyhmiä.
        Koiria taasen voi ja se on vielä hauskaakin.

        Kissat tuhoo kaiken (verhot,sohvat yms.)
        Koirat tottelevat omistajaansa ja eivät tuhoa mitään.

        Kissoista tulee vanhetessaan patalaiskoja vätyksiä.
        Koirat pysyvät enrgisinä katkeraan loppuun asti.

        Kissoilla ei ole käyttö tarkoitusta.
        Koirilla on monia.

        Kissat antaa murtovarkaidenkin vain hiipiä taloon keskellä yötä ja varastaa kaiken arvokkaan.
        Koirat hyökkäävät varkaan kimppuun ja herättää talonväen hälyttämään apua.

        Ja vielä lopuksi koirat ovat paljon näyttävempiä ja hienompia kuin kissat.

        Bro mikä ongelma? Monet täällä kertoo ja perustelee mielipiteensä loukkaamatta muita ihmisiä. Luulekko tosissas ettei koirat tuhoo esineitä? Meidän koira (Koulutettu labradorinnoutaja) On jyrsinyt monia kenkiä :D Oli se ärsyttävää mut mitä sitte?
        Ellei omista jotain lemmikkiä, on vähän vaikee sanoo mitään. Kissat ovat älykkäitä vaikka hölmöilevätkin joskus.


      • Anonyymi

        Koirat ei ole rumia kissat näyttävät hassuilta varsinkin naku kissat


    • Atavi

      Lähinnä tottumuskysymys, mutta koira on ehkä yks viimeisimmistä lemmikeistä, jonka ottaisin itselleni... On koirat kyllä ihan kivoja, kunhan ne on jonkun muun. On kiva, kun on perheenjäseniä tai muita läheisiä ihmisiä, joilla niitä on niin niistä saa kaikki ilot ilman huonoja puolia.

      Koiran hankkiminen on yleensä hirveä prosessi, jos sen haluaa tehdä oikein eikä halua halua tinkiä omista eettisistä periaatteista. Koirien jalostus on minusta ollut jo kauan retuperällä ja vaikka hyviä kasvattajia on, niiden kelvollisuudesta varmistuminen voi olla vaikeaa. Ja sitten kun sen hyvän kasvattajan löytää, on melko varmaa, ettei koira lähde halvalla tai sitten sitä ei itse kelpaakaan omistajakandidaatiksi jonkin turhauttavan pienen seikan takia. Ja sitten on jonokin, jos kyseessä on menestyvä kasvattaja.

      Pelastetun koiran hankkiminen taas on kaunis ajatus sinäänsä, mutta usein uhkapeliä. Ellei tiedä pystyvänsä omistamaan ja rakastamaan millaista koiraa vain, niin sen oikean koiran löytäminen voi olla todella vaikeaa. Valitettava totuus on, että ei kaikille sovi mikä vaan Murre -- on tiettyjä luonteenpiirteitä ja ominaisuuksia, joita ensisijaisesti etsii koirasta. "Kunhan menet ja otat koiran joka on kiltti, kaikki koirat on ihania" ei vain toimi jos ei ihan himosti tykkää kaikista koirista jotka tulevat vastaan.

      Ja sitten on se koulutus kun se koira on vihdoin löytynyt... Jokaisella koiranomistajalla on velvollisuus kouluttaa koiransa sellaiseksi, ettei siitä ole muille harmia.

      Joo ei, pysyttelen kissoissa, jyrsijöissä, matelijoissa ja selkärangattomissa... Jos nyt kissoja pitää jotenkin kommentoida, niin kissa on vähän niin kuin pitsa: silloinkin kun pitsa ei ole hyvää, se on harvoin niin pahaa etteikö sitä voisi ottaa. Pitsa ei välttämättä ole se erikoisin ja ikimuistoisin elämys, mutta pitsan tilatessaan sitä suurinpiirtein tietää mitä saa, joten se on usein se turvallisin vaihtoehto. Samoin tavoin kissan ja sen omistajan suhde ei ehkä koskaan tule olemaan yhtä tiiviin vuorovaikutteinen kuin koiran ja sen omistajan suhde voi parhaimmillaan olla, mutta on myös erittäin paljon epätodennäköisempää, että kissa raatelisi omistajansa naaman uuteen uskoon tai aiheuttaisi omistajalleen häädön, kuten koira voi pahimmillaan tehdä. Kissoissa on tietenkin ne omat vaikeutensa, mutta ne ovat omistajan onneksi ja kissan epäonneksi lähinnä sellaisia, etteivät niistä ole yhtä vakavia seurauksia niiden omistajille.

    • tutusta eri rotuihin

      Itsellä on paljon eläimiä esim. kolme koiraa ja kolme kissaa. Mikäli asuisin yksin kerrostalossa olisi minulla kissa, eikä koiraa. Muuten minulla on varmaan ikäni molempia. Tykkään kissan viisaudesta ja rakkaudesta. Siitä, että se nukuu meidän sähgyssä, kuten mäyräkoirammekin. Kissa on itsenäinen. Joskus ihan ahdistaa, kun bordercolliet on niin yliystävällisiä ja palvovia. Toki työkoirilla pitää olla kuri, mutta tuo palvonta, menee joskus yli. Minun kaikki kolme kissaani ja kolme koiraani ovat kaikki niin eri luontoisia, että jos pitäis pakosta vähentää on vaikea valita. Kissani ovat reilu 12 vuotiaita, joten ei mene kovin monta vuotta, kun jostakin aika jättää. En heti ota uutta pentua, sillä koen, etten tarvitse kuitenkaan jatkossa ihan kolmea kissaa.
      Toinen ei pysty sanomaan mikä toiselle on parasta. Haluatko lenkkeillä? Joudutko jättämään eläimesi pitkäksi aikaa yksin? Pidätkö kissankarvoista huonekaluillasi, vaatteillasi? Koiranpentu tuhoaa aluksi enemmän asuntoa, kuin kissanpentu. Seurustelu kissan ja koiran kanssa on ihan erillaista. Oletko aktiivinen vai sohvaperuna? Tosin pienet koirat tykkää myös sohvasta ja meidän kissat istuu ruoka ja kakhvipöydässä, kuin hyvin kasvatetut lapset kuunaan, eivät ronki pöydältä mitään, vaan odottavat, että heille tarjotaan syötävää. Arvatkaa vain onko monella vieraalla ihmettelemistä meidän kahvipöydässä.

      • nukkumatti3

        kissan kanssa on niin ihana mennä illalla nukkumaan kun kissa hyppää sänkyyn ja kun nostaa peittoa se tulee sinne peiton alle, käpertyy sinne ja kehräää niin ihanan rauhoittavasti :) uni tulee ja todella nopeeta


      • Kisu fani
        nukkumatti3 kirjoitti:

        kissan kanssa on niin ihana mennä illalla nukkumaan kun kissa hyppää sänkyyn ja kun nostaa peittoa se tulee sinne peiton alle, käpertyy sinne ja kehräää niin ihanan rauhoittavasti :) uni tulee ja todella nopeeta

        Älä muuta sano :3


      • Anonyymi
        Kisu fani kirjoitti:

        Älä muuta sano :3

        Kiva kun Sun kissa nukkuu yöt eikä juokse päin seiniä ;)


    • Muru.o

      Molempia on, kissoista pidän enemmän.

    • kissa, koira

      kissat!
      en pidä koirista, koska pienenä mua puri jalkaan iso koira ja se ei todellakaan ollu kivaa.
      koira vaan hyökkäs ja en tehny mitään

    • Friidu.

      Koirat,ehottomasti!

    • peini valkoinen

      Miksi ihmeessä pitäis tykätä vain kissoista/koirista/marsuista tms? Et ole eläinrakas jos ïnhoat yhtä lemmikkiä ja "rakastat" toista. Niinkuin me ihmiset, myös kaikki eläimet ovat arvokkaita omana itsenään. Meiltä löytyy tällä hetkellä kissa ja kaks terrieriä, on ollut myös jyrsijöitä, kaloja ja vuohi, kaikki omalla tavallaan yhtä rakkaita.

    • molemmat!

      koira ois kiva mutta kun me käytiin vahtimas kissaa se oli ihana olin vaan saanu mummolan kissasta huonon kokemuksen...

    • koiratietäjä

      kissa,koira//

      koirat ei hyökkää noin vain, ne varoittaa. on oma vika jos ei huomaa varoitusta vaan lähtee esim.silittämään koiraa noin vain.

    • Anonyymi

      Kissat on parhaita, mutta koirat tulee toisena

    • äläedeskysykumpi

      Koirat, sehän on itsestään selvyys. kissaa ei kiinnosta ja niitten kusi haisee järkyltä siin hiekkalaatikos. on kissatki ihan söpöjä eii siinä mtn. mut koirat on parhaita.

    • Molemmatonkivoja

      Mun mielestä tästä ei voi oikein väitellä.Molemmat on ihania omalla tavallaan

    • Anonyymi

      Molemmat on erilaisia että se pitää tietenkin muistaa. Itte raastan kissoja. Meillä on kaksi koiraa ja kolme kissaa (yksi kissa on mun oma) Mut en vaan oo niin kiintyny koiriin ja mulla tuntuu olevan parempi "yhteys" kissoihin. Mun mielestä niillä on ihana persoona ja ne on omaperäisiä. Must on tuntunu et koirat on perässä juoksevia jotka vaan kuolaa ympäriinsä. Mut kissat on ihania, varsinkin jos tykkää sopivissa määrissä ihmisestä. Kyl se on kiva mien koirat rakastaa omistajaa niin paljon mutta kyllä kissatkin voi,
      mutta tekee sen menettämättä egoansa :DD Kyllä mun kissa on ensimmäisestä päivästä asti ku on meillä ollu, niin on nukkunut yleensä mun tyynyn vieressä hyrisemässä. Kiva jos luit tämän romaanin :DD

    • Anonyymi

      Koira

    • Anonyymi

      Kissat on ihan ok koiraa ei voita mikään muu eläin❤

    • Anonyymi

      Koirat! Koska Meillä on 3 koiraa ja muutenkin tykkään enemmän koirista!

    • Anonyymi

      Tykkään kissoista enemmän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe