Oletteko kokenut syrjintää?

Olen joulukuun alkupäivistä lähtien odottanut keskussairaalaan tutkimukseen jonkun kerran asiaa kysynyt mutta vielä ei kutsua ole tullut eli lain mukaan puolessa vuodessa asia pitäisi järjestyä.MK

29

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syrjä

Mitä se mahtaa olla kun terveyskeskuksesta ei saa millään lähetettä lisä tutkimuksiin? Onko se syrjintää vai säästämistä vai muuten vain vittumaista kohtelua ,ole saman asian takia käynyt terveyskeskuksessa kolme kertaa ei vain saa lähetettä siirryin Vatalavaaran mukavan ja asiallisen lääkärin vastaan otolle niin heti pääsin jatko tutkimuksiin. Terveyskeskuksessa ei anneta mitään arvoa työikäisille, kyseialaistetaan ihmisten vaivat kun ihan kaikki ei ole korvienväli sairauksia vaikka niitä kyllä näyttää tällä piisaavan. Että jonkinlaista syrjintää se tuollainenkin on. Eikö työikäisiin pitais juuri satsata?
      ,

• jatkuu yhä

Minäkin podin jopa 6 vuotta muka iskiasta Lieksan terveyskeskuksen mukaan. Oli sairauslomilla usein ja loppuaikoina jopa kuukausia. Kun viimein menin yksityislääkärille joka teki lähetteen joensuuhun niin paljastuikin että poden selkärangan rappeutuma, joka oli jo edennyt tosi pahaksi. Neljännen, viidennen ja kuudennen selkänikaman välilevyt olivat kuluneet pois ja osa luuikamista hankasi toisiaan vasten, aiheuttaen alituista ja kovaa hermosärkyä. Työnteko piti lopettaa koska entisiin töihin ei enää kyennyt!

• martta 72
        jatkuu yhä kirjoitti:

Minäkin podin jopa 6 vuotta muka iskiasta Lieksan terveyskeskuksen mukaan. Oli sairauslomilla usein ja loppuaikoina jopa kuukausia. Kun viimein menin yksityislääkärille joka teki lähetteen joensuuhun niin paljastuikin että poden selkärangan rappeutuma, joka oli jo edennyt tosi pahaksi. Neljännen, viidennen ja kuudennen selkänikaman välilevyt olivat kuluneet pois ja osa luuikamista hankasi toisiaan vasten, aiheuttaen alituista ja kovaa hermosärkyä. Työnteko piti lopettaa koska entisiin töihin ei enää kyennyt!

Sama vika oli Martalla. Martta löi tissillä tohtoria päähän ja heti kaikki vaivat parani. Kummaltakin.

• Lue mitä kirjoitin ja sinulla on oikeus hyvään hoitoon ja kohteluun ja tässä tapauksessa voinet tehdä muistutuksen terveyskeskuksen johtavalle lääkärille eli Tiaiselle jos kanssasi ei ole tehty yhteistyötä näin toteaa lainsäädäntö sinulla on oikeus saada myös hoitoasi koskevista asiakirjoista kopio ja sellaisen pyynnön olen itse suorittanut silloin voi todeta mitä on tehty ja mikä vaivaa.MK

• terkkarilla!
        jatkuu yhä kirjoitti:

Minulla taas oli 4,5 vuotta pesäpallon kokoinen nivustyrä ja jouduin viimeisen vuoden käyttämään nivuvyötä koska tyrä oli jo arkiintunut!
        Terveyskeskuksessa sanottiin ettei sitä leikata!
        Lopulta menin yksityislääkärin vastaanotolle joka totesi että tyrä pitää välittömästä leikata sillä, oli vaarana että tyrän sisällä olevaan suoleen tulisi kuolio, joka voi viedä hengen!
        Lähete tehtiin 'kiireellisenä' ja leikkusaika tuli jo 4 viikon päästä

• seoikea martta72
        martta 72 kirjoitti:

Sama vika oli Martalla. Martta löi tissillä tohtoria päähän ja heti kaikki vaivat parani. Kummaltakin.

Et uskalla käyttää edes omaa nimimerkkiä.Oikea martta72 et ole.Enkä minäkään enää tämän jälkeen
        kirjoita tälle palstalle.

• seoikea martta72 kirjoitti:

Et uskalla käyttää edes omaa nimimerkkiä.Oikea martta72 et ole.Enkä minäkään enää tämän jälkeen
        kirjoita tälle palstalle.

Melkein arvasin että joku häirikkö taas asialla jokunen solvausteksti poistu Olen rekisteröinyt nimeni ja toimin omalla nimella mutta monenlaista versiota on matkan varrella ollut jopa nimen käyttö ,jolloin halventavassa tarkoituksessa oleva kirjoitus voidaan selvittää ja silloin viulut ovat melko kalliita.MK

• mm

Tarpeetonta viivyttelyä on ollut mm. syöpäsairaiden vanhusten kanssa. Viikkojen odotus mitä tehdään vai tehdäänkö mitään. Luvataan soittaa ei mitään kuulu. Pahalta tuntuu kun omaiseni syöpä ehti levitä, että lopulta mitään ei ollut tehtävissä. Väitän, että Itä-Suomen korkea kuoleisuus on paljolti sitä, ettei hoitoon pääse ajoissa varsinkaan vakavasti sairaat.

• pöröoksidanttti

Johtuu siitä, että ensin kirjoitellaan vuosikymmeniä kaikenmaailman palstoille, ja sitten kun henki ei kulje mennään lääkäriin. Keksi parempi aloitus.

• pöröoksidanttti kirjoitti:

Johtuu siitä, että ensin kirjoitellaan vuosikymmeniä kaikenmaailman palstoille, ja sitten kun henki ei kulje mennään lääkäriin. Keksi parempi aloitus.

Joten on turhaa solvata ja vetää valtakunnanpolitiikkaa tässä asiassa
        On olemassa lainsäädäntö potilaan oikeudet ja tämä julkaisu on minulla hallussa Potilaan oikeudet
        Potilaalla on oikeus hyvään hoitoon ja kohteluun.

HOITOON PÄÄSEMINEN kiireellisenä hoitoon pääsee nopeasti vuonna 2005 on tullut laki voimaan sen mukaan terveyskeskukseen pitää saada yhteys arkipäivänä valittömästi mutta pelaako tämä asia vieläkään meillä. Potilaan hoidon tarve on arvioitava kolmen päivän kuluessa yhteydenotosta. hoidon tarve voidaan arvioida myös puhelimessa jos on tarvetta on terveyskeskukseen päästävä kolmessa päivässä.
        sairaalassa potilaan hoidon tarve on arvioitava kolmessa viikossa lähetteen perusteella ja TUTKIMUKSEEN ON PÄÄSTÄVÄ VIIMEISTÄÄN KUUDESSA KUUKAUDESSA jos sairaala ei pysty järjestämään tutkimusta määrätyssä ajassa se on järjestettävä muualla esimerkiksi toisessa sairaalassa tai yksityisessä hoitolaitoksessa Potilaalle ei tästä aiheudu ylimääräisiä kustannuksia.
        Eli näin ollen keskussairaalan tulisi toimia lain mukaan koska täältä lähete on lähtenyt ja näin ollen lakia rikotaan kohdaltani siitä on nyt kyse eikä mistään vouhkaamisesta ja jonojen ohittamisesta.

Tällaisessa tapauksessa potilasasiamiehen tulisi toimia potilaan asioissa mutta miten hän sitten toimii on eria asia.
        Hoitoon tyytymätön potilas voi tehdä hoitomuistutuksen hoitoyksikön johtajalle.
        Hoitomuistutuksen tekeminen ei rajoita tekemään kantelua lääninhallitukselle joka valvoo ja käsittelee kantelut joka voinee tarpeen tullessa kantelut Terveydenhuollon oikeusturvakeskukseen.
        Lähde laki potilaan asemasta ja oikeudesta 17.8.1992/ 785
        Terveisin MK

• vosuu ulv
        markkukorpinen kirjoitti:

Joten on turhaa solvata ja vetää valtakunnanpolitiikkaa tässä asiassa
        On olemassa lainsäädäntö potilaan oikeudet ja tämä julkaisu on minulla hallussa Potilaan oikeudet
        Potilaalla on oikeus hyvään hoitoon ja kohteluun.

HOITOON PÄÄSEMINEN kiireellisenä hoitoon pääsee nopeasti vuonna 2005 on tullut laki voimaan sen mukaan terveyskeskukseen pitää saada yhteys arkipäivänä valittömästi mutta pelaako tämä asia vieläkään meillä. Potilaan hoidon tarve on arvioitava kolmen päivän kuluessa yhteydenotosta. hoidon tarve voidaan arvioida myös puhelimessa jos on tarvetta on terveyskeskukseen päästävä kolmessa päivässä.
        sairaalassa potilaan hoidon tarve on arvioitava kolmessa viikossa lähetteen perusteella ja TUTKIMUKSEEN ON PÄÄSTÄVÄ VIIMEISTÄÄN KUUDESSA KUUKAUDESSA jos sairaala ei pysty järjestämään tutkimusta määrätyssä ajassa se on järjestettävä muualla esimerkiksi toisessa sairaalassa tai yksityisessä hoitolaitoksessa Potilaalle ei tästä aiheudu ylimääräisiä kustannuksia.
        Eli näin ollen keskussairaalan tulisi toimia lain mukaan koska täältä lähete on lähtenyt ja näin ollen lakia rikotaan kohdaltani siitä on nyt kyse eikä mistään vouhkaamisesta ja jonojen ohittamisesta.

Tällaisessa tapauksessa potilasasiamiehen tulisi toimia potilaan asioissa mutta miten hän sitten toimii on eria asia.
        Hoitoon tyytymätön potilas voi tehdä hoitomuistutuksen hoitoyksikön johtajalle.
        Hoitomuistutuksen tekeminen ei rajoita tekemään kantelua lääninhallitukselle joka valvoo ja käsittelee kantelut joka voinee tarpeen tullessa kantelut Terveydenhuollon oikeusturvakeskukseen.
        Lähde laki potilaan asemasta ja oikeudesta 17.8.1992/ 785
        Terveisin MK

Oliko ohjeessa, että valitus muistutus tai muu vastaava tehdään Suomi"24 Lieksa sivulle. Ja siellä jankutetaan. Paska eihän tuo ole muu, kuin seuraus hallituspolitiikasta. Soita Vanhaselle jos se vastaa. On kevät.
        Jos pitää valittaa valita sinne minne pitää eläkä täällä vosuu.

• Routa vaan ei herra
        vosuu ulv kirjoitti:

Oliko ohjeessa, että valitus muistutus tai muu vastaava tehdään Suomi"24 Lieksa sivulle. Ja siellä jankutetaan. Paska eihän tuo ole muu, kuin seuraus hallituspolitiikasta. Soita Vanhaselle jos se vastaa. On kevät.

Ne on tarkoitus poistaa hautaan nopeasti. Terv,Huol.ja Kelan juonia ,Että saadaan Mamuille
        hyvät olot

• vosuu ulv kirjoitti:

Mielestäni täällä voidaan nostaa esiin erilaisia Lieksalaisia ihmisiä koskevia asioita ja omalta osalta koitan tuoda tässä tapauksessa asiaa mitä aikanaan on lain säätäjät tarkoittaneet ja mitenkä asiat tulisi hoitaa kirjoituksesi jätän omaan arvoon shän sisältää asiattomuuksia kohtaani.MK

• KYYläkö

Mielestäni täällä voidaan nostaa esiin erilaisia Lieksalaisia ihmisiä koskevia asioita ja omalta osalta koitan tuoda tässä tapauksessa asiaa mitä aikanaan on lain säätäjät tarkoittaneet ja mitenkä asiat tulisi hoitaa kirjoituksesi jätän omaan arvoon shän sisältää asiattomuuksia kohtaani.MK

Aloitus. SYRJINTÄ: PYSY SIINÄ ÄLÄKÄ SELITÄ:

• Kiitollinen potilas

Olen tässä minäkin odotellut 4kk että lääkäri soittaisi Joensuusta minulle vaan eipä tuo ole joutanut. Kyselty on ja soiteltu sinnepäin vaan ei kuulemma ota kantaa minun tapaukseeni. Että tällaista on hoito Suomessa.

• vitun kyylä
        Kiitollinen potilas kirjoitti:

Olen tässä minäkin odotellut 4kk että lääkäri soittaisi Joensuusta minulle vaan eipä tuo ole joutanut. Kyselty on ja soiteltu sinnepäin vaan ei kuulemma ota kantaa minun tapaukseeni. Että tällaista on hoito Suomessa.

ÄÄNESTÄ KEPUA. Vittuuko valitat.
        Ps. Oiskohahan ip selvitys paikallaan. SAMA

• vitun kyylä kirjoitti:

ÄÄNESTÄ KEPUA. Vittuuko valitat.
        Ps. Oiskohahan ip selvitys paikallaan. SAMA

Tuliko sinulle uusi tauti "vitun kyylä" syylistä olen tietoinen ja miten voidaan hoitaa mutta tuossa mainitemassa paikassa ei auta oikein ilmastointiteippi jota kutsutaan myöskin roudarinteipiksi joten penslaus soveltuu parhaiten jos sinulla on vaikka kondylooma.

Koska en ole vielä ainakaan käynyt leikkauksessa jossa viedään sukukalleudet niin en voi valittaa v- tua koska ei se leikkaus tapahdu vaaliuurnilla kun olen vaaleissa ollut toimitsijana niin siellä ei ole ollut puukkoja mukana eikä kirvestä ja pölkkyä.
        Vaikka koko roppa saa joskus kärsiä sano joku mies kun pakkasessa ajoi polkupyörällä ja ei päässyt saatille piiskasi kalleustaan ja totesi sun tähäre tämäkin asia.

• jäkätijää
        KYYläkö kirjoitti:

Aloitus. SYRJINTÄ: PYSY SIINÄ ÄLÄKÄ SELITÄ:

Mikä sinä olet Korpista haukkumaan ihan asiaa hän puhuu? Eikö juuri tällä sivustolla saakin ottaa kantaa , ja kirjoittaa asialista tekstiä sinä et taida oikein osata.?

• jäkätijää kirjoitti:

Mikä sinä olet Korpista haukkumaan ihan asiaa hän puhuu? Eikö juuri tällä sivustolla saakin ottaa kantaa , ja kirjoittaa asialista tekstiä sinä et taida oikein osata.?

Aivan oikein elämään liittyvistä asioista eli missä olisi korjattavaa ja kokemuksia mutta myöskin kiitoksia ja tässä lausun sinulle kiitos MK

• Kyllä minulla on myös käsitys siitä mitä syöpä on ja olin patistamassa puolisoani tutkimuksiin mutta ulostuslääkettä annettiin ja ja todettiin pahenpiakin kohdun laskeutumia on että haittaako.sanoin että haittaa ja sanon nyt aika karskisti en ole sellainen sonni, etten välitä tavaran laadusta.
        Eli kyllä asioissa pitäisi olla hieman myöskin aviopuolisollakin asiaa tuntiessa muutokset.MK

• laasti laastari

Kyllä minulla on myös käsitys siitä mitä syöpä on ja olin patistamassa puolisoani tutkimuksiin mutta ulostuslääkettä annettiin ja ja todettiin pahenpiakin kohdun laskeutumia on että haittaako.sanoin että haittaa ja sanon nyt aika karskisti en ole sellainen sonni, etten välitä tavaran laadusta.
        Eli kyllä asioissa pitäisi olla hieman myöskin aviopuolisollakin asiaa tuntiessa muutokset.MK

No haukahellaan. Mulla oli vuosii sitten persees roudarinteippiallergia. Arvelivat vielä, että ois kondylooma valiurnake. Samalla oli hartiaseutu ja ruoto kipiä. En piässä terkkariin en millään. Vaikka vuosia valitin kaiken maailman keskustelusivuilla. Ei tullut apu kottiin.
        No kerran postilaatikolla naapurin talkkarin kanssa tuli puhetta, niin se sano, ett aja polkupyörällä JOensuuhun ja takasi. Yhtäkeikkaa. Mee sitte illaksi paariin, niin kyllä vaivat hävvii.
        Näimpä tein.
        Huitasin päiväseltään Joensuussa ja illaksi paariin. Aamuyöllä sitten nakarin nukarkalla paikalliselle nuorisolle ölähin, että mitteepä hintit kertoo. Tuli turpiin niin ettei oo kivut vaivannu ennää.
        Eli allergia oireet lähtee liikunnalla.

• laasti laastari kirjoitti:

No haukahellaan. Mulla oli vuosii sitten persees roudarinteippiallergia. Arvelivat vielä, että ois kondylooma valiurnake. Samalla oli hartiaseutu ja ruoto kipiä. En piässä terkkariin en millään. Vaikka vuosia valitin kaiken maailman keskustelusivuilla. Ei tullut apu kottiin.
        No kerran postilaatikolla naapurin talkkarin kanssa tuli puhetta, niin se sano, ett aja polkupyörällä JOensuuhun ja takasi. Yhtäkeikkaa. Mee sitte illaksi paariin, niin kyllä vaivat hävvii.
        Näimpä tein.
        Huitasin päiväseltään Joensuussa ja illaksi paariin. Aamuyöllä sitten nakarin nukarkalla paikalliselle nuorisolle ölähin, että mitteepä hintit kertoo. Tuli turpiin niin ettei oo kivut vaivannu ennää.
        Eli allergia oireet lähtee liikunnalla.

Lääkäri totesi potilaalle kun luoja vaan tautia lisäisi kun potilas näkyy kestävän.
        Mummo meni verenpaineen vuoksi lääkäriin niin lääkäri ehdotti ruokavaliota,että pitäisi syödä salaattia, mummo ajatteli ääneen,en minä heinillä elä ja kyllä pitää olla sitten pirullinen lääkäri ja tuo kuului tietysti odotushuoneeseen.
        Mutta isäni oli painija ja kyllä se vei meitäkin salille mutta joskus sitten käväisi lääkärissä oliko jotakin ihottumaa,odotushuoneessa oli paljon toisia ihmisiä mutta sukuvikako sitten että pääsemmme ensi heh heh .No lääkäri oli kova painimies ja tokaisi isän nähdessään tuu sinä ensin kun sulla näyttää olevan tuo kuppa, isä meni ja sano voi helevetti mitä tokaasit lääkäri siinä jutteli sitten ummet ja lammet ja sitten avasi oven ja tokaisi ei se ollutkaan kuppaa.
        Meni hieman tarinaksi kuten tuolla yllä joten kisaillaan sitten hieman toisaalla MK

Mutta nauru pidentää ikää.

• Ihminen, ei eläin

Lääkäri totesi potilaalle kun luoja vaan tautia lisäisi kun potilas näkyy kestävän.
        Mummo meni verenpaineen vuoksi lääkäriin niin lääkäri ehdotti ruokavaliota,että pitäisi syödä salaattia, mummo ajatteli ääneen,en minä heinillä elä ja kyllä pitää olla sitten pirullinen lääkäri ja tuo kuului tietysti odotushuoneeseen.
        Mutta isäni oli painija ja kyllä se vei meitäkin salille mutta joskus sitten käväisi lääkärissä oliko jotakin ihottumaa,odotushuoneessa oli paljon toisia ihmisiä mutta sukuvikako sitten että pääsemmme ensi heh heh .No lääkäri oli kova painimies ja tokaisi isän nähdessään tuu sinä ensin kun sulla näyttää olevan tuo kuppa, isä meni ja sano voi helevetti mitä tokaasit lääkäri siinä jutteli sitten ummet ja lammet ja sitten avasi oven ja tokaisi ei se ollutkaan kuppaa.
        Meni hieman tarinaksi kuten tuolla yllä joten kisaillaan sitten hieman toisaalla MK

Mutta nauru pidentää ikää.

Minulla on selkeät astman oireet, joita en nyt tässä ala luettelemaan. Mutta "arvauslääkäri" arvauskeskuksessa oli toista mieltä. Okei, nyt kuulun työterveyshuollon piiriin, joten menen ahdistukseni ja limaysköspallojeni kanssa sille oikealle lääkärille (en vale-sellaiselle)

Lieksan arvauskeskuksen saisi oikeasti lopettaa tähän paikkaan!

• Ihminen, ei eläin kirjoitti:

Minulla on selkeät astman oireet, joita en nyt tässä ala luettelemaan. Mutta "arvauslääkäri" arvauskeskuksessa oli toista mieltä. Okei, nyt kuulun työterveyshuollon piiriin, joten menen ahdistukseni ja limaysköspallojeni kanssa sille oikealle lääkärille (en vale-sellaiselle)

Lieksan arvauskeskuksen saisi oikeasti lopettaa tähän paikkaan!

Poltatko vielä tupakkaa ja ja millainen on sisäilman tila kodissasi huutaako postilaatikko oven avauksessa ja tuleeko töpselistä kosvaava ilma liesituulettimen laittaessa päälle.Silloin elät pullossa eli sisäilma ei ole riittävä korvausilman osalta ja myöskin monessa kodissa on liiankin lämmintä tai kosteita pintoja eli sopiva sisäilman lämpö 19-21 yli 23 aiheutta monesti erilaisia vaivoja jopa sydänoireita.
        Mutta onko kotona sitten millaisia kukkia allergisoivia ovat ainakin esikot ja st paulia.
        Terveisin markku hieman saanut koulutusta aiheeseen.

• Kiitollinen potilas kirjoitti:

Joko olet päässyt hoitoon?

Mitä vaikuttaa nyt hoidon ja ajanvarauksen suhteen Tehyn toimenpiteet sairaanhoitopiirissä ?

Olen joulukuun alusta asti odottanut yhteydenottoa ja olen reissuun lähdössä, joten en ole ainakaan etuillut mutta lain mukaan on hoitotakuu olemassa.MK

• viini rutale

Poltatko vielä tupakkaa ja ja millainen on sisäilman tila kodissasi huutaako postilaatikko oven avauksessa ja tuleeko töpselistä kosvaava ilma liesituulettimen laittaessa päälle.Silloin elät pullossa eli sisäilma ei ole riittävä korvausilman osalta ja myöskin monessa kodissa on liiankin lämmintä tai kosteita pintoja eli sopiva sisäilman lämpö 19-21 yli 23 aiheutta monesti erilaisia vaivoja jopa sydänoireita.
        Mutta onko kotona sitten millaisia kukkia allergisoivia ovat ainakin esikot ja st paulia.
        Terveisin markku hieman saanut koulutusta aiheeseen.

http://www.youtube.com/watch?v=vJsnQGjLDME

Kahtoo tuon ammattimiehen tohtoroinnit. Je jep

• viini rutale kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=vJsnQGjLDME

Kahtoo tuon ammattimiehen tohtoroinnit. Je jep

Oikeus hyvään hoitoon ja kohteluun ei toteudu koska HOITOTAAKUU on puolivuotta mtta siinä ajassa en päässyt tutkimukseen keskussairaalaan eli aika ylittyy.
        Jonottamaan joutavalla potilaalle on kerrottava jonotuksen syy mutta sitä ei ole kirjeessä sanottu.
        Jotkut sairaanhoitopiirit ovat jo saaneet uhkasakkoja asiantilan vuoksi joten onko Teillä muilla ihmisillä mennyt tuo aika umpeen MK

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5558
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      490
      2543
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1379
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1375
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1089
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      964
    7. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      882
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      877
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      863
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      194
      807
    Aihe