Hei!
Kävin Alzheimer sivulla tekemässä muistitestin. Ihan oikeesti muistin kaikki sanat oikein, väritestissä saattoi tulla joitain huolimattomuusvirheitä. Tein testin varmuudenvuoksi kahteen kertaan ja tulos oli molemmilla kerroilla sama. Tuloksen mukaan menestyin testissä erittäin huonosti ja tulokseni olivat lähes pellkiä nollia. Kehoitettiin menemään muistitestiin ja lääkäriin. Kirjoitan tämän nyt vain siksi, että jos joku muu saa yhtä huonot tulokset ja mielestään on muistanut oikein, niin ei tarviis varmaan säikähtää. toinen vaihtoehto on se, että minä olen jo täysin seko. Voisko joku muu testata ja keroo sitten tällä palstalla, kuin kävi.
nimimerkki
muistitesti
9
2774
Vastaukset
- -.-.-.-.-.-.
Kannattais mennä varmuudeks lääkäriin et ei vaan olis jotain neurologista.
- jänöjussukka
http://www.muisti.com/testi/muistitesti/
Tämäkö? Ihan normaali tulos mulle.
Masennus ja lääkkeet voi vaikutta muistiin. jänöjussukka kirjoitti:
http://www.muisti.com/testi/muistitesti/
Tämäkö? Ihan normaali tulos mulle.
Masennus ja lääkkeet voi vaikutta muistiin.pätkähtäis Alzheimer-diagnoosi laakista!
Älkää uskoko kaikkiin fucking testeihin, Beckin masennustestinkin kyseenalaistan, ihmiset saa sillä täysiä pisteitä, sitten ollaan paniikissa!
Relax....
- c-date
joo, sama juttu, unohda se testi, tulosta laskeva ohjelma ei toimi. varmasti toimiviakin muistitestejä löytyy...
- Dumblate
normaalin, vaikka tiedän että muistini on surkea. On se kyllä välillä vielä huoompi. En jaksa pitää asioita mielessä ja kadotan muistilaputkin. Hyvä sivu testata tilannetta, jos vaan muistaisin. Meinaatko mennä nyt lääkäriin? Mistä itse epäilet johtuvan? Masennuksesta vai joku muu syy?
- keski-ikäinen3
Väritestissä 11 oikein 12sta sana eka 40 toka 60 kolmas 60 ja viivästetty 60% ei viittaa muistihäiriöön on
siis normaali siinä vielä miten ensi kerralla. - mensalainen..._10
testi kertoo, mitä älyät ja mitä muistat. Mene siihen tai sellainen.
- keski-ikäinen 3
Testeistä ei kokemuksia,mutta olen tehnyt muisti testejä monia luotettavista lähteistä ja kaikki olleet nor
maaleja,olen myös tehnyt vuosien varrella kymmeniä älytestejä kaikki yli keskiarvon ei masentuneen
tarvi tyhmä olla jos ei viisaskaan.
- dsgdfgdfg
Mulla ainakin masennus heikensi henkisiä kykyjä, muisti pätki ja ajatuksen juoksu oli tahmeaa. Lääkkeet helpotti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849