muistitesti

läskibertta

Hei!
Kävin Alzheimer sivulla tekemässä muistitestin. Ihan oikeesti muistin kaikki sanat oikein, väritestissä saattoi tulla joitain huolimattomuusvirheitä. Tein testin varmuudenvuoksi kahteen kertaan ja tulos oli molemmilla kerroilla sama. Tuloksen mukaan menestyin testissä erittäin huonosti ja tulokseni olivat lähes pellkiä nollia. Kehoitettiin menemään muistitestiin ja lääkäriin. Kirjoitan tämän nyt vain siksi, että jos joku muu saa yhtä huonot tulokset ja mielestään on muistanut oikein, niin ei tarviis varmaan säikähtää. toinen vaihtoehto on se, että minä olen jo täysin seko. Voisko joku muu testata ja keroo sitten tällä palstalla, kuin kävi.
nimimerkki

9

3022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-.-.-.-.-.

Kannattais mennä varmuudeks lääkäriin et ei vaan olis jotain neurologista.

• jänöjussukka

• jänöjussukka kirjoitti:

http://www.muisti.com/testi/muistitesti/

Tämäkö? Ihan normaali tulos mulle.

Masennus ja lääkkeet voi vaikutta muistiin.

pätkähtäis Alzheimer-diagnoosi laakista!
        Älkää uskoko kaikkiin fucking testeihin, Beckin masennustestinkin kyseenalaistan, ihmiset saa sillä täysiä pisteitä, sitten ollaan paniikissa!

Relax....

• c-date

joo, sama juttu, unohda se testi, tulosta laskeva ohjelma ei toimi. varmasti toimiviakin muistitestejä löytyy...

• Dumblate

normaalin, vaikka tiedän että muistini on surkea. On se kyllä välillä vielä huoompi. En jaksa pitää asioita mielessä ja kadotan muistilaputkin. Hyvä sivu testata tilannetta, jos vaan muistaisin. Meinaatko mennä nyt lääkäriin? Mistä itse epäilet johtuvan? Masennuksesta vai joku muu syy?

• keski-ikäinen3

Väritestissä 11 oikein 12sta sana eka 40 toka 60 kolmas 60 ja viivästetty 60% ei viittaa muistihäiriöön on
      siis normaali siinä vielä miten ensi kerralla.

• mensalainen..._10

testi kertoo, mitä älyät ja mitä muistat. Mene siihen tai sellainen.

• keski-ikäinen 3

Testeistä ei kokemuksia,mutta olen tehnyt muisti testejä monia luotettavista lähteistä ja kaikki olleet nor
        maaleja,olen myös tehnyt vuosien varrella kymmeniä älytestejä kaikki yli keskiarvon ei masentuneen
        tarvi tyhmä olla jos ei viisaskaan.

• dsgdfgdfg

Mulla ainakin masennus heikensi henkisiä kykyjä, muisti pätki ja ajatuksen juoksu oli tahmeaa. Lääkkeet helpotti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      61
      4771
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      249
      3588
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      259
      3295
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      112
      3243
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      32
      2225
    6. 101
      1558
    7. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      168
      1194
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      76
      1076
    9. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      118
      986
    10. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      34
      931
    Aihe