Elikkäs, itselläni on hukassa erään "pelin" nimi. Pelissä mennään pimeään huoneeseen, jossa on peili. Sen jälkeen luetaan ilmeisesti saksankielinen loitsu ja peilistä näkee itsensä helvetissä (esim. ilman päätä jne.) Itse en ole kyseistä "peliä" pelannut, enkä aijokaan (haluan säilyttää mielenrauhani). Kuitenkin kaikki yliluonnollinen kiinnostaa, joten olisi kiva tietää vähän enemmän tuosta; kokemuksia ja tietysti kyseisen pelin nimi. Eräs tuttu kertoi pelistä (oli siis itse pelannut), mutta nimi meni hieman ohi, kai se oli joku saksankielinen...? Itseni on aika vaikea uskoa toimivatko tälläiset "pelit" oikeasti, mutta kovasti tältäkin palstalta löytyy kokemuksia...
"peli", jonka nimeä en muista
8
1052
Vastaukset
- j323
Jeesus Kristus on Jumala ja Hän rakastaa sinua niin paljon että kuoli syntiesi sovitukseksi.Usko Jeesukseen niin saat elää IKUISESTI !!! Lue Raamattua!!!
- Wqerty
Ja mitenkäs tämä nyt liittyy mitenkään aiheeseen.
Btw. Jeesus on kuollu ja pysyy kuolleena. - pelottavaa
Tämänhän minä jo toki tiesinkin, mutta sen "pelin" nimi on vielä hukassa...Raamatusta se tuskin löytyy, vaikka ihan kelpo kirja onkin. Eikä sillä uskollakaan ihan ikuisesti eletä, ainakaan tässä maailmassa, mutta sopii yrittää.
- RealistiTodellisuus
pelottavaa kirjoitti:
Tämänhän minä jo toki tiesinkin, mutta sen "pelin" nimi on vielä hukassa...Raamatusta se tuskin löytyy, vaikka ihan kelpo kirja onkin. Eikä sillä uskollakaan ihan ikuisesti eletä, ainakaan tässä maailmassa, mutta sopii yrittää.
No nää on mielestäni näitä "Bloody Mary"-juttuja. Enemmän tämmöisiä mieleen liittyviä ja siitä sitten psykologiaa.
Ja jos nyt oikein miettii, niin eikös periaatteessa tuommoisten henkijuttujen tulisi toimia joka kielellä. Mielestäni on hassua jos perkeleet tottelee pelkästään jotain saksaa tai enkkua tai latinaa... Tai sitten demonit tottelevat vain jotain demonien kieltä, joka usein paljastuukin jonkun keskiaikana elänneen maagikon liirum laarumiksi.
- Huuhaa-Heikki
tai kuoleman lieskat tai jotain vastaavaa on pelin suomennettu nimi. Tai jollain tuolla nimellä olen sen kuullut, mutta kaipa se on kotoisin jostain muualta. Alkuperäistä nimeä en muista/tiedä.
Pelissä pimeässä huoneessa on suurehko peili. Kaikki muut huonekalut on joko poistettu tai peitetty tummilla liinoilla yhtä lukuunottamatta, joka on pelissä tarvittava erillinen pöytä peilin edessä noin parin metrin päässä.. Ikkunat on joko verhottu tai sitten huoneessa ei sellaisia ole. Ja peliä pelataan luonnollisesti pimeässä ja pelisuoritukset ovat yksilösuorituksia eli peliä pelataan yksin. Huoneessa/tilassa ei saa olla muita kuin pelaaja.
Pelin alussa pelaaja astuu pimeään huoneeseen palava kynttilä mukanaan. Kynttilän pelaaja asettaa peilin edessä olevalle pöydälle/tasolle siten että pystyy näkemään kynttilän peilistä. Kun kynttilä on asetettu, pelaaja siirtyy kynttilän ja peilin väliin selkä kynttilää ja kasvot peiliä vasten. Pelaajan ja peilin välissä on noin metri ilmaa. Kynttilää ei saa näkyä peilissä, mutta sen valo saa ja oikeastaan pitääkin.
Seuraavaksi pelaaja tuijottaa hiljaa peilissä näkyvää kuvaansa silmiin kymmenen sekunnin ajan. Sitten pelaaja sulkee silmänsä kymmeneksi sekunniksi ja lausuu seuraavan loitsun: "Tahtoni täyttyköön, tuskani peili näyttäköön."- Kylläkyllä.
En väitä että pitäisin yliluonnollisia mahdottomia ja itse asiassa olen ollut niiden kanssa tekemisissä paljonkin, mutta täytyy aina muistaa, että peiliä tasaisesti tuijottamalla saa omat kasvot vääntymään ihan päivänvalossakin ;)
- aivanaivan
Kylläkyllä. kirjoitti:
En väitä että pitäisin yliluonnollisia mahdottomia ja itse asiassa olen ollut niiden kanssa tekemisissä paljonkin, mutta täytyy aina muistaa, että peiliä tasaisesti tuijottamalla saa omat kasvot vääntymään ihan päivänvalossakin ;)
No se on kyllä totta. Mutta mieti mitä mieli tekee kun tuommoisen lorun lausuu ilmoille ja tuijottelee itseään silmiin kynttilän loistaessa takanasi. Voipi olla aika psykologisesti latautunut tunnelma jos on vielä aivan hiljaista. Mutta toki tehtävä vaatii tietynlaista "asennetta" toimiakseen.
- trikkejä_ja_temppuja
perustuu kai siis salaperäisen tunnelman luontiin (kynttilä, pimeä huone, peili), jälkikuviin (silmät välillä auki ja kiinni) ja suggestioon:"kääntämättä päätään, räpäyttämättä silmiään ja olla hiljaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982