Sain postissa 'lainatarjouksen' resurs bankin kulutusluottoon (max 3000e). Onko kellään kokemusta, millä tuloilla saa ja minkä verran? Itsellä bruttopalkka n. 1800-2000e vaihdellen. Onko mahdollisuuksia?
Kuinka nopeasti hakemuksen postittamisesta tulee päätös - ja siitä mahdollisesti rahat tilille?
Kiitos vastauksista!
Resurs lainasta?
11
1059
Vastaukset
- Löytänyt?
Et sitten löytänyt mistään yhtään kalliimpaa rahaa?
Korko on tosi suolainen. peruskorko yli 13% ja siihen päälle euribor toiset 13% kaikki kulut, niin todellinen korko hipoo varmaan siinä 30-35%:ia. - onnimar
aiemmin ollut resurs bankin asiakas? Sivuilla lukee..."Asiakkaanamme voit hakea kulutusluottoa..." Siis muutko eivät voi?
- 010100201010101010
Miettiskin kyllä kaksi kertaa ennen kuin ottaisin tuon, ostin aikanaan instrusta silmälasit osarilla, kun korottomasti sain. Puoli vuotta lasien maksun jälkeen tuli kirje jossa luki että minulle voidaan myöntää 500€ kulutusluotto. Ei tarvinnut kuin laittaa nimi paperiin ja paperi postiin. Rahat tuli tilille seuraavana päivänä. Käteväähän tuo oli, mutta korko on kyllä aivan jumalaton. Aika nopsaan tuli maksettua tuo raha takaisin..
- resurssit
Kyllä joo, silmälasit ostettu resurssin rahoittamana jokunen vuos sitten. Mutta kukaan ei ole viitsinyt vastata itse kysymykseen; Millä tuloilla, miten paljon ja kauan kestää?
- resurssit
resurssit kirjoitti:
Kyllä joo, silmälasit ostettu resurssin rahoittamana jokunen vuos sitten. Mutta kukaan ei ole viitsinyt vastata itse kysymykseen; Millä tuloilla, miten paljon ja kauan kestää?
Hah, kävi niin hassusti että kiltisti 3viikkoa odottelin, ja mitään ei kuulunut.. Päätin sitten ottaa yhteyttä sinne, ja kysellä hakemukseni käsittelystä, mutta he eivät siis olleet saaneetkaan hakemustani, liekö kusti hukannu.. Uutta laitoin menemään viime viikon ma, perjantaina tiedustelin, niin ei ainakaan vielä ollut saapunut.. Ja resurssin asiakas olen ollut, ja tarjous kilahti postiluukusta jokunen aika sitten..
Onko kellään kokemuksia? Itellä 1600e nettotulot, 22 ikää, vakituinen työ, ei muita luottoja.. Millä tuloilla itse olette saaneet, ja kauanko kestänyt yms? - kfkkfkfkkjxk
resurssit kirjoitti:
Hah, kävi niin hassusti että kiltisti 3viikkoa odottelin, ja mitään ei kuulunut.. Päätin sitten ottaa yhteyttä sinne, ja kysellä hakemukseni käsittelystä, mutta he eivät siis olleet saaneetkaan hakemustani, liekö kusti hukannu.. Uutta laitoin menemään viime viikon ma, perjantaina tiedustelin, niin ei ainakaan vielä ollut saapunut.. Ja resurssin asiakas olen ollut, ja tarjous kilahti postiluukusta jokunen aika sitten..
Onko kellään kokemuksia? Itellä 1600e nettotulot, 22 ikää, vakituinen työ, ei muita luottoja.. Millä tuloilla itse olette saaneet, ja kauanko kestänyt yms?No kyllä sä ton sitten saat.. ihmettelen vaan että miksi, oi miksi hait juuri tuolta luottoa jos sinulla ei kerran mitään muita luottoja ole?? Verkkopankista olisit varmasti saanut haettua mukavan oloisella korolla olevan lainan. Tai ihan mistä vaan muualta. Tuo on varmaan yksi kalleimpia kulutusluottoja mitä on olemassa...
- Laskutaitoinen
Vakuuttavan kokoinen laitos. Ei huijari. Lähtenyt muiden tapaan metsästämään laskutaidottomia lainanottajia. Korko vähintään >18%. Loppupeleissä erilaisten käänteiden jälkeen todennäköisesti jo yli 20%.
Ota sieltä lainaa vaan, koska sulle selvästi muut kanavat ovat jo sulkeutuneet.
Hakemus löytyy tuolta. Ja muista; niin paljon, kuin sulle suinkin vaan annetaan.
http://suomi.resurs.se/img/hakemus.pdf- resurssit
No eipä mulle kyllä pankitkaan oo myöntäny lainaa :/ Op on ainakin hyvin nihkeenä, vaikka tietävät että säännöllistä palkkatuloa on tullut n.2-3 vuoden ajan tililleni. Nordealta irtos kyllä kallis tuohi mastercard, mutta pitää kyllä tosissaan miettiä pankin vaihtoa, tuohea en ole vielä käyttänyt, koska luultavasti saa edullisemman normi masterin sitten nordealta jos sinne päätyy.
- Houmen
I need this money for buy a car
- Houmen
I want buy car
- Jawadyouneshaidir
3000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094266
- 783486
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?813321Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243229Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223212- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim632777Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852559- 82405