Nykyinen suomen päihde- ja sosiaalipolitiikka on kerrassaan loistavaa.
Kun muut tavan tallaajat huomenna kiirehtivät aamulla töihin allekirjoittanut kääntää kylkeä ja nukkuu makeasti puolille päivin. Sitten voikin puuhailla muutaman tovin kasvien kanssa, ryhtyä metsästämään uutta musiikkia netistä, tai piipahtaa Strindbergilla kahvikupposella.
Suomalainen päihdepolitiikka on ainakin allekirjoittaneelle mahdollistanut hyvän toimeentulon ja lokoisat oltavat kohta viitisen vuotta. Valtio ja sossu pitää huolen kinteistä kuluista ja päälle napsahtaa vuosittain n. 50000 euroa puhtaana käteen pienimouotoisesta kannabiviljelmästä. Kun seurailen työssäkäyvien raatamista vierestä, niin voin vain välillä ihmetellä keskivertosuomalaisen järjenjuoksua. Mutta mikäs siinä toivottavasti kannabis pysyy laittomana ja ihmisillä riittää intoa maksaa asuntolainojaan.
Kannabishyvinvointia
6
415
Vastaukset
- prampram
Muuta Damiin velttoilemaan vellihousu.
- Onnellinen puutarhur
No en varmasti!
Hollannissa pieni puskien kasvattelu ei elättäisi, toisin kuin Suomessa kiitos ihanan kieltolain. Varsinkin, kun ei ole ahne ja pitää bisneksen pienimuotoisena tällä pärjää loistavasti ilman suurempaa stressaamista.
Suosittelen varauksetta muillekin, kun Suomen valtio on tälläisen vaihtehtoiselinkeinon suonut.
Suomi on hieno maa.
- HurrDurr
Myyt varmaan alaikäisillekkin, saatanan nilkki. Ammu ittes.
- Onnellinen Puutarhur
Harvemmimpa alaikäisillä on varaa kiloja kukintoa ostella ja minä en rupea katudiilaamista harrastamaan.
itsemurha ei ole tullut mieleen kiitos vain ehdotuksesta ja hyvää työpäivää sinullekin. Itse ajattelin huomenna mennä varaamaan liput Karibian risteilylle - Ihmiskunta Sinde
Onnellinen Puutarhur kirjoitti:
Harvemmimpa alaikäisillä on varaa kiloja kukintoa ostella ja minä en rupea katudiilaamista harrastamaan.
itsemurha ei ole tullut mieleen kiitos vain ehdotuksesta ja hyvää työpäivää sinullekin. Itse ajattelin huomenna mennä varaamaan liput Karibian risteilylleterve asunto :) Onpas mukava avaus arkkitehtuurista kannabikseen liittyen. Mulla olisi muuten jotain yrttien kasvatusoppaita, sellainen kuin Ruutuviljely jne. joista jo edesmennyt SKY:n verkosto oli kasvatusohjeita ilmeisesti lukenut. Muistathan mitä arkkitehtuuri sisältää tosiasiassa? Miksi et halua nyt tukea arkkitehtiä, muistuttaako se liikaa niitä setiä, jotka vievät sut mustissa tunne-elämä häiriöön ja muistojen tuonelaan? Kyllä se ei mikään sairaus ole, jos menee työllistään. Yhdestä mielestä toinen, se kai on arkkitehtuurin ajatus? Mutta siihen pitää riittää yhteiskunnan voimavarat, kun on olemassaolokin, aina ja iänkaikkisesti. Fantastic, rastafar. And sun is shining, Israel... Oispa tänä vuonna rahaa ja rastakesä. Kyllä heidätkin pitää hyväksyä, unelmia on monenlaisia, mutta onko niitä rastafareilla? Kai sellaista voi kokeilla...? Sikareiden luoma hallusinaatio tavoitteena, no pyh ja pyh. Jonkinlainen väärä ihastus.
- gaddafi
jees! ihan oikein laatikkonsa uumenissa piileskelevälle tuulipuku suomalaiselle. kieltolaki mahdollistaa hänenlaistensa hyvän toimeentulon. kieltäkäämme jo alkoholi, tupakka ja kofeiini, niin tässä massa salakuljetuksesta tulee parempaa rahaa kuin YLEn pääjohtajan pestistä.
lapsetkin haluaa aikuisena salakuljettajaksi tai kasvattajaksi. eihän tässä maaassa muutenkaan työllä elä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352210
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871799Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711703Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081576- 561292
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1781145- 571127
Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942331077Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067