Kannabishyvinvointia

Onnellinen Puutarhur

Nykyinen suomen päihde- ja sosiaalipolitiikka on kerrassaan loistavaa.

Kun muut tavan tallaajat huomenna kiirehtivät aamulla töihin allekirjoittanut kääntää kylkeä ja nukkuu makeasti puolille päivin. Sitten voikin puuhailla muutaman tovin kasvien kanssa, ryhtyä metsästämään uutta musiikkia netistä, tai piipahtaa Strindbergilla kahvikupposella.

Suomalainen päihdepolitiikka on ainakin allekirjoittaneelle mahdollistanut hyvän toimeentulon ja lokoisat oltavat kohta viitisen vuotta. Valtio ja sossu pitää huolen kinteistä kuluista ja päälle napsahtaa vuosittain n. 50000 euroa puhtaana käteen pienimouotoisesta kannabiviljelmästä. Kun seurailen työssäkäyvien raatamista vierestä, niin voin vain välillä ihmetellä keskivertosuomalaisen järjenjuoksua. Mutta mikäs siinä toivottavasti kannabis pysyy laittomana ja ihmisillä riittää intoa maksaa asuntolainojaan.

6

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prampram

Muuta Damiin velttoilemaan vellihousu.

• Onnellinen puutarhur

No en varmasti!

Hollannissa pieni puskien kasvattelu ei elättäisi, toisin kuin Suomessa kiitos ihanan kieltolain. Varsinkin, kun ei ole ahne ja pitää bisneksen pienimuotoisena tällä pärjää loistavasti ilman suurempaa stressaamista.

Suosittelen varauksetta muillekin, kun Suomen valtio on tälläisen vaihtehtoiselinkeinon suonut.

Suomi on hieno maa.

• HurrDurr

Myyt varmaan alaikäisillekkin, saatanan nilkki. Ammu ittes.

• Onnellinen Puutarhur

Harvemmimpa alaikäisillä on varaa kiloja kukintoa ostella ja minä en rupea katudiilaamista harrastamaan.

itsemurha ei ole tullut mieleen kiitos vain ehdotuksesta ja hyvää työpäivää sinullekin. Itse ajattelin huomenna mennä varaamaan liput Karibian risteilylle

• Ihmiskunta Sinde
        Onnellinen Puutarhur kirjoitti:

Harvemmimpa alaikäisillä on varaa kiloja kukintoa ostella ja minä en rupea katudiilaamista harrastamaan.

itsemurha ei ole tullut mieleen kiitos vain ehdotuksesta ja hyvää työpäivää sinullekin. Itse ajattelin huomenna mennä varaamaan liput Karibian risteilylle

terve asunto :) Onpas mukava avaus arkkitehtuurista kannabikseen liittyen. Mulla olisi muuten jotain yrttien kasvatusoppaita, sellainen kuin Ruutuviljely jne. joista jo edesmennyt SKY:n verkosto oli kasvatusohjeita ilmeisesti lukenut. Muistathan mitä arkkitehtuuri sisältää tosiasiassa? Miksi et halua nyt tukea arkkitehtiä, muistuttaako se liikaa niitä setiä, jotka vievät sut mustissa tunne-elämä häiriöön ja muistojen tuonelaan? Kyllä se ei mikään sairaus ole, jos menee työllistään. Yhdestä mielestä toinen, se kai on arkkitehtuurin ajatus? Mutta siihen pitää riittää yhteiskunnan voimavarat, kun on olemassaolokin, aina ja iänkaikkisesti. Fantastic, rastafar. And sun is shining, Israel... Oispa tänä vuonna rahaa ja rastakesä. Kyllä heidätkin pitää hyväksyä, unelmia on monenlaisia, mutta onko niitä rastafareilla? Kai sellaista voi kokeilla...? Sikareiden luoma hallusinaatio tavoitteena, no pyh ja pyh. Jonkinlainen väärä ihastus.

• gaddafi

jees! ihan oikein laatikkonsa uumenissa piileskelevälle tuulipuku suomalaiselle. kieltolaki mahdollistaa hänenlaistensa hyvän toimeentulon. kieltäkäämme jo alkoholi, tupakka ja kofeiini, niin tässä massa salakuljetuksesta tulee parempaa rahaa kuin YLEn pääjohtajan pestistä.

lapsetkin haluaa aikuisena salakuljettajaksi tai kasvattajaksi. eihän tässä maaassa muutenkaan työllä elä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      2210
    2. Mies olet edelleen rakas ja tärkeä

Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.
      Ikävä
      87
      1799
    3. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      71
      1703
    4. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      108
      1576
    5. Milloin meistä tulee pari?

Vai tuleeko koskaan? :( Miehelle
      Ikävä
      56
      1292
    6. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      178
      1145
    7. Kuvaile kaivattuasi ja tunteitasi

häntä kohtaan viidellä emojilla!!
      Ikävä
      57
      1127
    8. Ihastuksen halaaminen

Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂
      Ikävä
      49
      1092
    9. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      233
      1077
    10. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe