K-kaupan kalliis tomaatteis on pulet huonoi
Lidlin halvois on puolet hyvii
Älä osta K-kaupan kalliit tomatteit
9
785
Vastaukset
- :D
Sulla varmaankin on lasi aina puolitäysi, kun se muilla on puolityhjä?
Osaat ainakin ajatella optimistisesti Lidlin tomaateista!- järki hoi
Puolet K-kaupasta ja puolet Lidlistä. Paremmista puolesta valikoiden!
- 53 vuosimalla asiaka
kyllä Suomalainen K-kauppias myy parepaa tavaraa kui Saksalaiset Lidlit katsopa takaan vihanes tiskiä tyytyväinen asiakas
- edelinen
paino virhe paholainen tarkaan katso K-kauppiaiden tavaraa
- varmaankin
edelinen kirjoitti:
paino virhe paholainen tarkaan katso K-kauppiaiden tavaraa
kirjoitusvirhe eikä painovirhe.
En ole vielä päässyt katsomaan K-kauppiaan tavaraa, mutta erään toisen kauppiaan tavaraa olen jopa päässyt maistamaankin, nam, herkkua oli! - HE HE
varmaankin kirjoitti:
kirjoitusvirhe eikä painovirhe.
En ole vielä päässyt katsomaan K-kauppiaan tavaraa, mutta erään toisen kauppiaan tavaraa olen jopa päässyt maistamaankin, nam, herkkua oli!TAAIDAT OLLA YKSI VALITTAJA KYNNÄT PELLON JA VILJELE ITSE SAAT HYVÄÄ
- vuosim 1949
K ja E on ehkä liian kylmät säilytystilat,
toki kauemmin säilyy sitten myyntitiskille.
Tomaatit, Viinirypäleet ja monet muu ovat ainakin useila S-kaupoissa paljon parempia,
osta kahdesta, ei oel suuri työ
ja
vertaa/maista samalla istuimella. - ....................
vuosim 1949 kirjoitti:
K ja E on ehkä liian kylmät säilytystilat,
toki kauemmin säilyy sitten myyntitiskille.
Tomaatit, Viinirypäleet ja monet muu ovat ainakin useila S-kaupoissa paljon parempia,
osta kahdesta, ei oel suuri työ
ja
vertaa/maista samalla istuimella.S:kin olla yhtä kallis kuin Eka
- Nyyti ..
on aikaa sitten jätetty k-kaupan asiakkuuskin.Mutta miten saaste tomaatit voi olla hyviä?samoja tomaatteja ne myy lidlissäkin.Kun matkaatte esim espanjassa matkaopaskin kertoo tässä on teille tomaatit..teiden vieressä kauheessa saasteessa.. juu juu ne tuodaan teille suomeen..kertoi hän vielä.
Ja missäs sonnassa ne kasvatetaan ja lisätään niihin ja suomi ihminen mussuttaa onnessaan *vihannesta*, kunnes itse on vihannes..ns.Tää on juuri sitä osastoa sairautta ruoasta..itse olen allerginen lisäaineille jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713478
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851496Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16933Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk88770- 62745