Mikähän siinä on kun "moottoritiellä" ei saa ajaa 100 km/h vaan kuivilla kesäkeleilläkin on kasikympin rajoituksia? Mistä tämä älynväläys?
Vastaukset 11
- Villikuski
Oulussa on niin paljon tojotia ja nissaneita ym. lahoavia kotteroita. Pakko mennä heikompien mukaan.
- Homokuskit vituttaa
Mun Nissani kulkee 140km/h Eli antaa soida vaan täysillä!
- EI riisiropposia
Homokuskit vituttaa kirjoitti:
Mun Nissani kulkee 140km/h Eli antaa soida vaan täysillä!
mittarisi näyttää väärin, ei se kulje kun hitaasti vain ja senkin hetken verran.
- Lassi likahammas
ku oulussa on liikaa maajussi-insinörttejä jotka eivät osaa ajaa. Niiden henki haisee pahalle. Miksi ne eivät pese hampaitaan?
- tympääntynyt
Ite oon miettinyt että miksi helv*tissä tuo motarin rajotus ei oo 120km/h... samalla saisivat vetää tuon moottoritien jyväskylään asti ;) pääsis sinnekkin kivasti alta kolmen tunnin.
Eniten tuossa oulun mootoritiellä ketuttaa tuossa ouluntulli-haukipudas välillä sellaset töhöpäät jotka liittyy moottoritielle 60kmh vauhista ja aiheuttaa melkosia vaaratilanteita ja puolestaan hidastavat vauhtia 2km ennen liittymää taas siihen 60kmh nopeuteen...
kiitos ja anteeksi ;) - Toyotan turbo??
tympääntynyt kirjoitti:
Ite oon miettinyt että miksi helv*tissä tuo motarin rajotus ei oo 120km/h... samalla saisivat vetää tuon moottoritien jyväskylään asti ;) pääsis sinnekkin kivasti alta kolmen tunnin.
Eniten tuossa oulun mootoritiellä ketuttaa tuossa ouluntulli-haukipudas välillä sellaset töhöpäät jotka liittyy moottoritielle 60kmh vauhista ja aiheuttaa melkosia vaaratilanteita ja puolestaan hidastavat vauhtia 2km ennen liittymää taas siihen 60kmh nopeuteen...
kiitos ja anteeksi ;)Nuo Oulun rampit on niin lyhyitä että en pysty kelaamaan vauhtia kun 80-90km/h ennen motaria. Pitäis saada jostakin 120 Oktaanista lyijyllistä bensaa niin johan liikkuis!!
- 20121
tympääntynyt kirjoitti:
kiitos ja anteeksi ;)Tulla kolmas kaista vaan loppuko rahat kun on vaikeat ajat?! Se olisi kyllä oikein mainio juttu jos jyväskylään asti tehtäis moottoritie kannatan ajatusta. Tosiaan kiihdytysrampit osassa kohtaa liian lyhyitä niin sillä 80kmh ihan hyvä olla olemassa. Varsinkin ruuhka- aikoina.
- lada 1200 vm-82
Toyotan turbo?? kirjoitti:
Nuo Oulun rampit on niin lyhyitä että en pysty kelaamaan vauhtia kun 80-90km/h ennen motaria. Pitäis saada jostakin 120 Oktaanista lyijyllistä bensaa niin johan liikkuis!!
lyö sillä vitun kotterollas lusikka tiskiin jo siinä kaarteessa ja ennen, niin saat satikan tauluun. Saahan sitä kengittää, mutta ei muu auta.
- lada 1200 vm-82
20121 kirjoitti:
Tulla kolmas kaista vaan loppuko rahat kun on vaikeat ajat?! Se olisi kyllä oikein mainio juttu jos jyväskylään asti tehtäis moottoritie kannatan ajatusta. Tosiaan kiihdytysrampit osassa kohtaa liian lyhyitä niin sillä 80kmh ihan hyvä olla olemassa. Varsinkin ruuhka- aikoina.
ne siellä töpeksii ja aiheuttaa vaaratilanteita. Samaten eläkeläiset puusilmät.
- hahhahhhah haha haaa
20121 kirjoitti:
Tulla kolmas kaista vaan loppuko rahat kun on vaikeat ajat?! Se olisi kyllä oikein mainio juttu jos jyväskylään asti tehtäis moottoritie kannatan ajatusta. Tosiaan kiihdytysrampit osassa kohtaa liian lyhyitä niin sillä 80kmh ihan hyvä olla olemassa. Varsinkin ruuhka- aikoina.
kun näille insinööreille hajuhengille on kahdessakin kaistassa yksi liikaa.
- Anonyymi00011
hahhahhhah haha haaa kirjoitti:
kun näille insinööreille hajuhengille on kahdessakin kaistassa yksi liikaa.
Urputilärpyti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501