Hevosille luonnekirjoituksia

PonyLove33

Heipptirallaa! Olisin vailla pitkiä, hyvin kuvaavia luonneekirjoituksia estehevosille. Laitan aina luonteen perään copy-merkinnän, jos niitä nyt tulee. Liian pitkää luonnetekstiä ei minulle ole, joten nyt kirjoittamaan urakalla! Luonteen pituus vähintään olisi jotain 9 riviä..

7

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jansku...böö

      ...ongelma. Mäkin etin luonteen kirjaajaa. Omat tuntuu niin tylsiltä :P
      Laitan tietenkin copyt.

      • Noo..

        En ole niin hyvä, mutta voinhan yrittää vähän.Tarvisin kuvan hepasta ja pari sanaa siitä, mutta en voi luvata, että teen hyviä : )


      • Jansku...böö
        Noo.. kirjoitti:

        En ole niin hyvä, mutta voinhan yrittää vähän.Tarvisin kuvan hepasta ja pari sanaa siitä, mutta en voi luvata, että teen hyviä : )

        Villi, rämä päinen. Nimi Retsyki. Ruuna. Welsh...


      • PonyLove33
        Noo.. kirjoitti:

        En ole niin hyvä, mutta voinhan yrittää vähän.Tarvisin kuvan hepasta ja pari sanaa siitä, mutta en voi luvata, että teen hyviä : )

        Jansku...böö, miksi pyydät täältä luonnetta omille hevosillesi, jos kerran minä pyydän sitä täällä.

        Noo.. : Käy hyvin. Luonne voisi olla melko rauhallinen, mutta esteillä reipas ja energinen. Loput saat keksiä itse. Kuva: http://apilakumpu.suntuubi.com/?cat=11&img=7


      • Jansku...böö
        PonyLove33 kirjoitti:

        Jansku...böö, miksi pyydät täältä luonnetta omille hevosillesi, jos kerran minä pyydän sitä täällä.

        Noo.. : Käy hyvin. Luonne voisi olla melko rauhallinen, mutta esteillä reipas ja energinen. Loput saat keksiä itse. Kuva: http://apilakumpu.suntuubi.com/?cat=11&img=7

        ...sanoin vain että minäkin etsin


      • : )
        Jansku...böö kirjoitti:

        ...sanoin vain että minäkin etsin

        Viktoria on kiltti hevonen, joka ei potki, pure tai luimistele karsinassa, se vain nauttii rapsutuksista ja huomiosta, jota se saa. Erityisesti se rakastaa lapsia, jotka juoksevat karsinan ohi, Viktoria työntää aina päänsä karsinasta ulos ja kerjää rapsutuksia lapsilta, lapset ilahtuvat aina niin paljon, että Viktoriasta on tullut heidän lempiheppansa. Harjattessa tamma on yleensä paikallaan ja nauttii, mutta, kun hän on ulkona puomilla ja näkee, että esteitä kootään, niin neiti kyllä pomppii niin paljon. Viki antaa kaikkien tulla selkäänsä, eikä sitä haittaa jos ratsastaja vaihtuu välillä.
        Alkukäynneissä se voi olla laiska tai sitten hyvin energinen ja silloin sitä pitää melkein taluttaa, jos haluaa käyntiä. Ennen esteitä sillä pitää verkata hyvin, mutta silti tamma haluaa heti radalle. Pienoinen ongelma tytöllä on, kun se ei haluisi odottaa vaan ryntää esteelle, mutta hyvät ratsastajat osaa laittaa tamman kuriin ja silloin se hyppää, kuin unelma! Sille ei ole ongelma hypätä suuri ja leveitä esteitä. Kisoissa se on aluksi jännittynyt, mutta radalla jännitys lakkaa ja se hyppää keskittyneesti, mutta satulassa ei kannata hermostua, koska Viki tuntee sen heti ja alkaa itsekkin epäillä, eikä se sitten hyppää niin hyvin, jos se hyppää lainkaan. Laitumella se yleensä laukkailee ja pukittelee, sitä on sieltä vähän vaikea saada.


      • PonyLove33
        : ) kirjoitti:

        Viktoria on kiltti hevonen, joka ei potki, pure tai luimistele karsinassa, se vain nauttii rapsutuksista ja huomiosta, jota se saa. Erityisesti se rakastaa lapsia, jotka juoksevat karsinan ohi, Viktoria työntää aina päänsä karsinasta ulos ja kerjää rapsutuksia lapsilta, lapset ilahtuvat aina niin paljon, että Viktoriasta on tullut heidän lempiheppansa. Harjattessa tamma on yleensä paikallaan ja nauttii, mutta, kun hän on ulkona puomilla ja näkee, että esteitä kootään, niin neiti kyllä pomppii niin paljon. Viki antaa kaikkien tulla selkäänsä, eikä sitä haittaa jos ratsastaja vaihtuu välillä.
        Alkukäynneissä se voi olla laiska tai sitten hyvin energinen ja silloin sitä pitää melkein taluttaa, jos haluaa käyntiä. Ennen esteitä sillä pitää verkata hyvin, mutta silti tamma haluaa heti radalle. Pienoinen ongelma tytöllä on, kun se ei haluisi odottaa vaan ryntää esteelle, mutta hyvät ratsastajat osaa laittaa tamman kuriin ja silloin se hyppää, kuin unelma! Sille ei ole ongelma hypätä suuri ja leveitä esteitä. Kisoissa se on aluksi jännittynyt, mutta radalla jännitys lakkaa ja se hyppää keskittyneesti, mutta satulassa ei kannata hermostua, koska Viki tuntee sen heti ja alkaa itsekkin epäillä, eikä se sitten hyppää niin hyvin, jos se hyppää lainkaan. Laitumella se yleensä laukkailee ja pukittelee, sitä on sieltä vähän vaikea saada.

        Kiitos erittäin paljon! Luonne oli kuvaileva ja hyvä käytettäväksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe