Eli minulla on siis Telewellin modeemi ja se katkaisee netin aina välillä! jopa 10-15 min välein. Alkaa ärsyttämään tämä ja kaipaisin apua. Modeemissa ei pitäisi olla mitään vikaa koska tämä ongelma oli edellisessäkin modeemissa. Kaipaisin apua nopeasti.
auttakaaaa!
1
247
Vastaukset
- ilmaista apua
Jos kerran yhteys pätki edelliselläkin modeemilla, ei modeemille oikein voi tehdä mitään, vaan vika on yhteydessä ja palveluntarjoajassa. Tai sitten, jos moodeemin ja koneen välinen yhteys on langaton, siis WLAN, voisi auttaa käytettävän kanavan vaihtaminen sillä lähistöllä olevat samaa kanavaa käyttävät modeemit saattavat häiritä toisiaan. Kanavan vaihtaminen asetuksista on helppoa, kun tietää mistä mutta täysin asioista teitämättömälle se on hankalampi juttu. Jos sulla on tosiaan langaton modeemi käytössä, kokeileppa nyt vaikka yhdistämällä kone ja modeemi kaapelilla toisiinsa (ethernetkaapeli, sellanen ihan tavallinen), jos vielä pätkii niin kyseessä ei ole tuo kanavaongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286