Tilasinpas tuossa aikaisemmin päivällä Buumista soittoäänen jota en löytänyt mistään muualta, Jambasta,Zedistä tms.
Ensin tilasin sieltä sivuilta suoraan,kirjoitin siis puh.numeron siihen kenttään ja painoin 'lähetä'. Puhelimeen tuli tekstarina linkki sinne mistä voi tilata sen äänen,ei siis palveluviestiä vaan tavallinen tekstari. Ei siis onnistunut.
Noh,seuraavaksi naputtelin puhelimella sen viestin 'tilaa' jne. Tuli palveluviesti,mutta soittoääntä ei saa ladattua koska 'tuntematon tiedostomuoto'. Buumin sivuilla lukee että jos tälläinen viesti tulee,yhteyksissä on jotain häikkää yritä myöhemmin uudelleen.
Yhteensä tunnin olen tuota päivällä näpytell
yt,aina sama viesti. Miehellekin soitin ja raivosin asian kanssa.
Puhelimessa on ennen ollut Soneran kortti ja mulla on Telefinland. Kokeilinpa sitten nollata koko puhelimen,eli palautin alkuperäiset asetukset yms ja tilasin uudestaan Telefinlandin wap-asetukset. Taas herjaa että tuntematon tiedostomuoto.
Tilasin soittoäänen uudelleen,ajattelin että aikaisemmin meni joku pieleen. Taas tuntematon tiedostomuoto. Soitin kaverille ja raivosin.
Tulin töistä tuossa vähän aikaa sitten ja vaihdoin kortin vanhaan puhelimeen,johon olen aina ennekin tilannut Buumista soittoäänet. Tilasin soittoäänen uudelleen sivuilta ja TAAS tuntematon tiedostomuoto. Laskun saldoa vilkaisin ja olen siis kuluttanut 12 euroa (4 e/kpl) enkä ole vieläkään saanut sitä haluamaani soittoääntä! *paljon rumia sanoja tähän väliin*
Buumin sivuilla lukee
"Tarkista ennen tilaamista, että puhelimesi WAP asetukset ovat kunnossa ja että puhelimesi tukee tuotetta."
Puhelin(ten) asetukset on 100% varmasti kunnossa,varsinkin tuon vanhemman koska ei ole kauan aikaa kun siihen buumista soittarin tilasin. Sen lisäksi en löytänyt Buumin sivuilta mistään sellaista kohtaa mistä sen sopivuuden voisi tarkistaa. Laitoin tästäkin palautetta,kuten myös tuosta tilausepisodista. Voi v***u että kiukuttaa!!
Tuossa ensimmäisessä puhelimessa yritin tehdä niin että kopioin sen viestin tekstin ja liitin nettiselaimeen,ei onnistunut. Tässä vanhemmassa puhelimessa kokeilin samaa ja onnistuin löytämään linkin mistä sen soittoäänen sai ladattua ja nyt mulla vihdoin ja viimein on se soittoääni! Maksoin siitä sitten 16 euroa,jippii..onkohan kellään kokemuksia vastaavasta ja onkohan mulla mahdollisuuksia saada jotain korvauksia koska noissa palveluviesteissä on selvästi jotain vikaa, ja suoraan tuolta sivuilta tilatessa puhelimeen pitäisi tulla SUORA linkki.
Kahdesti olen nyt laittanut palautetta asiasta.
Soittoäänen tilaus ei onnistunut,korvauksia?
2
683
Vastaukset
- Boikotoi Buumi.netiä
Buumi rahastaa, muttei toimita soittareita! Tilasin pari kuukautta sitten soittoäänen Buumilta ensimmäistä kertaa. Jää viimeiseksi, sillä sitä ei ole tähänkään mennessä tullut. Sivun kautta laitettuihin viesteihin ei vastata, mutta rahat soittareista kyllä peritään. Kannattaa siis harkita tarkkaan kun soittareita tilaa... jäävät Buumi.netiltä tulematta vaikka puhelimessa olisi asetukset kohdallaan. Muilta firmoilta soittarit on tulleet moitteetta.
- suzie2
Joo, sama juttu itselläni käynyt, maksanut uudelleen ja uudelleen soittoäänestä, jota ei koskaan saanut ladattua. Palautetta laittanut kahdesti, ei mitään vastausta. No, omaa hölmöyttäkin mukana, mutta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029