Perustin uuden uskonnon! Kaikki Hyvät ihmiset kuuluvat minun uskontooni!
Jos joku tekee rikoksen tai muuten vaan on paska, hän ei ole minun uskonnossa mukana! Hyh! Koska minun uskonnossa Iso Muna vaikuttaa niin, että kukaan Ison Munan vaikutuspiirissä oleva ei voi tehdä pahaa! Jos pahantekoa ilmenee, niin ei ole oikea uskovainen! Siinä on jäsenyyden raja! Näin minun uskonnon uskovaiset on aina oikeita ja pyhiä!
Tunnuslauseemme on: Iso Muna Tekee Hyvää!
Uusi Uskonto!
56
401
Vastaukset
nuo ateitsmit oikein tajuavat, että nimimunalaisuudella ei ole mitään tekemistä aidon sydämmmmmen munauskon kanssa? He väittävät, että nimimunalaiset olisivat uskovia????? Pientä rajaa hei, ateitsmit!
- Kleppooo
Voi teitä vääräuskoisia raukkoja, aina sitä munaa (pienellä kirjoitettuna) palvomassa... Ettekö te tajua että Suuri Munanjohdin on kaiken alku ja syy? Me munanjohtimelaiset olemme katsoneet vääräuskoisia liian kauan, on toiminnan aika. Pian kaikki kanalat kaadetaan, ja Suuren Munanjohtimen omistavat Kanat päästetään vapautee, ja vääräuskoiset paistetaan hiljaisella tulella viinimarinaadissa valellen. Kääntykää saatanat!
Hallemunaa veli, uskossasi vahva ja kovaksikeitetty! Kaikkihan tietävät että on kuoriuduttava uudestaan jotta voisi nimittää itseään aidoksi munalaiseksi.
- _profeetta
hyvä. Yksi puute siinä on, se on liian nuori. Uskonnosta
täytyy olla muistiinpanoja miel. tuhannen vuoden ajalta.
Ei muuta, kun alat rustata nyt uskontosi pyhää kirjaa,
niin seurakunta on suotuisassa tapauksessa kasassa n. v. 3000.
Muista sisällyttää siihen ainakin pari ihmettä, se on kaikkien
uskontojen ehdoton vaatimus.- K.Alsium
Vast`ikään Kanaanmaalla,kaivettaessa uuden kanalan perustuksia,löydettiin rakennuksen jäännökset,jossa oli iso kivinen Muna!Radiohiili-ajoitus paljasti Munan iäksi tuhat vuotta!Munantolaisuus on siis ollut olemassa jo noin vuonna tuhat jälkeen ajanlaskunme!Ylistys suurelleMunalle,jonka hyväntahtoinen vaikutus on ohjannut jo esi-isiämme,meistä puhumattakaan!
K.Alsium kirjoitti:
Vast`ikään Kanaanmaalla,kaivettaessa uuden kanalan perustuksia,löydettiin rakennuksen jäännökset,jossa oli iso kivinen Muna!Radiohiili-ajoitus paljasti Munan iäksi tuhat vuotta!Munantolaisuus on siis ollut olemassa jo noin vuonna tuhat jälkeen ajanlaskunme!Ylistys suurelleMunalle,jonka hyväntahtoinen vaikutus on ohjannut jo esi-isiämme,meistä puhumattakaan!
Tämä kuvaamasi löytö täsmää hyvin, siihen mitä pyhässä Kieku ja Kaiku-kirjassa on kerrottu Kie'un, Kai'un ja Possun mökistä. Näin maalinenkin tiede todistaa Munantolaisuuden totuudesta!
Ja kysyn vaan, jos munantolaisuus ei olisi totuus niin voisiko miljardit ihmiset eri puolilla maailmaa syödä munakkaita säännöllisesti? Sillä onhan pyhissä kirjoituksissa todettu, että pakanatkin, jotka eivät vielä tunne Munaa kaipaavat yhteyttä siihen. Näin on todistettu, että munantolaisuus on Totuus!- Turva Munassa
Aatami9 kirjoitti:
Tämä kuvaamasi löytö täsmää hyvin, siihen mitä pyhässä Kieku ja Kaiku-kirjassa on kerrottu Kie'un, Kai'un ja Possun mökistä. Näin maalinenkin tiede todistaa Munantolaisuuden totuudesta!
Ja kysyn vaan, jos munantolaisuus ei olisi totuus niin voisiko miljardit ihmiset eri puolilla maailmaa syödä munakkaita säännöllisesti? Sillä onhan pyhissä kirjoituksissa todettu, että pakanatkin, jotka eivät vielä tunne Munaa kaipaavat yhteyttä siihen. Näin on todistettu, että munantolaisuus on Totuus!Veli todistaa väkevästi!Elämme Alun aikoja!Joka päivä Kiinassa 30000 uutta ihmistä tutustuu Omeletin sanomaan!Tässäkin näkyy Suuren Munan johdatus!
Näin heterona en isoa munaa kovin innokkaasti ole ottamassa, mutta miten olisi joku yleisempi symboli joka kuvaisi sukupuoliriippumattomasti tuota onnen hetkeä?
- LongSlabaJohn
Kovin tuore voi olla. Kuulin tuon tunnuslauseen ja 80luvun puolella ja vaikuttaisi että siihen on liittynyt vaan naisia kun heiltä kuulee usein tuon tunnuksen.
- Miss Munis
Täytyy taas rakkaat ystävät muistuttaa tästä tärkeästä uskosta.
Toivotan vilpittömin mielin hyvää munastolinpäivää ja kohotankin munatotin meille kaikille. Hallemunaa. ;-D En päässy mukaan! :/
Ihan munatonta menoa!Munanjatkulaisuus? Täh? Hitto mä taidan siirtyä krisseliks......tai jotain.......kaameeta, kuinka sä uskallat? :-XXXDDD
Munanjatkuntalaisuus!
http://hikipedia.info/wiki/Munanjatkuntalaisuus
Halle munaa!No niin.
Kun tämä vanha ketju kerran nostettiin ylös niin laitetaan vähän uskonnollista lauluakin..
Eli onko se sitten veisuuta?
http://www.youtube.com/watch?v=DgQo1otlKAo- apina.
Hah. Minä tuon videon postasin tänne joskus kauan sitten siihen ekaan munanjatkeeseen. :D
En muuten tiennyt että munaketjuja oli enemmäin kun kaksi. Kävin täällä harvemmin sen toisen jälkeen.
Puusilimä, Bubastis ja muut tutut nimet noilta ajoilta kadonneet palstalta,
Multinikki-Jaakob se täällä silti varmaan vieläkin trollaa.
Historian siipien havinaa. Lämmöllä muistaen!
- Ai tätäkö se on?
No nyt minä tiedän jotakin ateistin sielunelämästä, enemmän kuin äsken tiesin.
Hihhuleilla ei yleensä ole huumorintajua, ei hirveästi iloa voi repiä siitä kun nyrkit valkoisena ja suu vaahdossa tuomitsevat toisiansa tuonelaan ja tönivät toisiansa kyynerpäillä r-kioskilla että saavat viimeisen ässä arvan kun ovat rukoilleet niin tohkeissaan voiton perään.
- Rankempaa
Se on huumoria.
Huumori ja uskonto eivät ole koskaan sopineet samaan päähän.
Kun hihhulointi tunkeutuu päähän, järki jahuumori tulevat korvasta ulos.
Monta kertaa todettu asia. - viisaus.=apina.
Taasko tämä Munalaisuus nostaa rumaa päätään??
Eikun...krrhhhmmm.... plää...mmm... Hallemunaaa!!! Siitä onkin kauan. Oiiiii....tätäkin aikaa.
- vihtuilija
Niii....ennen kaikki oli paremmin:D
- vihtuilija
Pitäisi siirtää se oikealle paikalle, Wikipediaan! Olis siinä monille ihmeteltävää....
Tarkastaja.X kirjoitti:
Munanjatkuntalaisuus hikipediassa jaksaa silti naurattaa....hähähähääää
Vähän mua harmittaa, että en saanut käyttää sitä vanhaa tutksi tullutta nikkiäni, mutta näillä mennään. Onks Iuarwen hereillä?
vihtuilija kirjoitti:
Pitäisi siirtää se oikealle paikalle, Wikipediaan! Olis siinä monille ihmeteltävää....
Kyllä kai sen voi sinne siirtää. Kuka sitä kontrolloi?
Tarkastaja.X kirjoitti:
Ei ole. Harmi, täytyy odottaa. Hän on kuitenkin uskonnon perustajahahmo.
Niin on. Pitäisikö yrittää kysellä FB:stä?
- veilinköösssss
joo, mutta ei kristinusko oo tollanen uskonto. Näkökulma on täysin eri. Kristinuskossa ei mietitä kuka on paha ja kuka on Pyhä vaan kristinuskossa mietitään Jeesusta! Joillakin ihmisillä on pahan ja pyhän miettiminen menny jotenki vähän yli. elämässä ei oo enää hupia siinä vaiheessa vaan kaikesta on tullu tosi vakavaa.
- veilinköösssss
Kristinusko onkin täyttä puppuhomostelua tämän uuden hyvän Uskonnon rinnalla
Olen entinen Teotwawki. Mummalavita, täällähän vilisee tuttuja nikkejä. Munanjatkulaisuus jatkuu, jatkuu ja jatkuu. Nyt pitäisi vain keksiä sille uusia merkityksiä.
- Attttteeeeeee
Munantolaisuus pitää ehdottomasti elvyttää. Se tekee hyvää kaikilla tasoilla.
weccu kirjoitti:
Jaahas, vanha jengi on kohta koossa taas. Ehkä. :D
Ainakin osittain, mutta tarttee vielä herätellä muutamia.
- vihtuilija
Muna on löydetty!!! Tytöille ilmestyi ja alkoivat heti veisaamaan...
http://www.whereismuna.com/who-is-muna.html
...ja tässä todistus siitä, että muna tuli kuin rasvattuna...
http://www.stereogum.com/1829103/band-to-watch-muna/franchises/band-to-watch/
Ei ole vielä munaukset munattu. - HolyEgg
Munalaisuus on uskontona ainaskin 190 miljoonaa vuotta vanha. Ja todisteita löytyy. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dinosaur_egg
Ihanaa! Kuulin kutsunne ikään kuin ilmojen halki. Munakunta on taas koossa! Järjestämme syysretken Pyhälle Maalle, Munapirttiin! Ketkä ovat lähdössä? Tule sinäkin mukaan seisomaan vahvana uskossa Munan rinnalla! Älkääkä uskoko kaiken maailman kolesterolimaakareita. Muna on tarpeen jokaiselle!
- TarkkisITTE
Kaikki mukaan. Vanhat palstalla riehujat ainakin.
Ilon ja onnen päivä tulkoon keltuaisineen päivineen.
Hallemunaa.
- isä.neitin
Kateeks käy teitin.
Löysin munille oikean reitin.
Munat minä keitin,
sitten ne helttaani heitin.
Munaa suuhun!!!
Minnes muuhun!!! - Peniel
Säälin sinua.. uhoat nyt..etkä ymmärrä. .sinäkin kuolet... nyt vielä on mahdollisuus..sielu syntyy tässä elämässä. Kun kuolet on myöhäistä.säälin sinua! ET sinä kuole.. sielusi ei syntynyt...henki elää.. sinäkin elät..sielusi ei. Tajuat itsekin. . Silloin on myöhäistä.
- haista.peräsuolet
Kun sinä kuolet, sinä kuolet.
Turhaan siinä olemattoman persettä nuolet.
Keitinkin kahvit ihan siitä ilosta, että Munantolaisuus on jälleen herätetty hautomosta.
- Opillinen_hajaannus
Mutta voikeltuainen sentään; pitkä poissaolonne ja taukonne Munankeliumin levityksessä on aiheuttanut eriävien aatesuuntien heräämisen maassamme ja nuo modernin ajan julistat ovat perustamassa EV-Munanjatkuntalisuuden (EroitaValkuainenMunanjatkuntalisuus) ja heillä on jopa omia munan korvikkeita:
http://www.laitilankanatarha.fi/laitilan-proegg-valkuainen
ja mikä pahinta jopa valmiiksi kovassa muodossa:
http://www.laitilankanatarha.fi/kypsennetty-valkuainen
Lisäksi supistaan jopa tekomunien käyttämisestä joissain uusissa lahkoissa, mutta se ei vielä ole saanut kovin paljon jäseniä (liekkö pääsisäispupun tekosia):
http://kaksplus.fi/threads/vaikka-paeaesiaeisen-kunniaksi-tekomuna-hakusessa.2252234/- HarrasMunantolainen
Nyt on sitten kova urakka edessä. Uskonnon eteen joutuu tekemään uhrauksia...
Mutta, että jo tölkissä pyhää munaa. Tämä vetää vanhan munanpalvojan aika hiljaiseksi.
Tuo on jokin uskonnollinen harhaliike tuo lilan värinen taipuisa muna, eihän se mitenkään mahdu palvontamenoihin, mallikin on ihan muuta kun perinteinen. - Opillinen_hajaannus
HarrasMunantolainen kirjoitti:
Nyt on sitten kova urakka edessä. Uskonnon eteen joutuu tekemään uhrauksia...
Mutta, että jo tölkissä pyhää munaa. Tämä vetää vanhan munanpalvojan aika hiljaiseksi.
Tuo on jokin uskonnollinen harhaliike tuo lilan värinen taipuisa muna, eihän se mitenkään mahdu palvontamenoihin, mallikin on ihan muuta kun perinteinen.Niin hiljaiseksi vetää kaiken maailman korvikkeita aidon luomumunan rinnalle.
Tutkiskelin vähän asiaa ja niinhän se menee, että tuo uusi suuntaus on tuolta rapakon takaa ja sen nimi on HerkästiEksyvätLuulotautisetLuupääUmmikkotNurkassaTuuppivatAnustaanIänkaiken.
Oletan, että he palvovat enempi pääsisäispupua kuin Suurta Kanaa, vaikka luulevatkin palvovansa sitä – vähän tuollainen ulkokultainen uskomus systeemi. Myöhemmin he varmaan lyhentävät lahkonsa nimen, koska tuo nykyinen nimi on aivan liian pitkä – he voisivat ottaa, vaikka sanojen ensimmäiset kirjaimet. - HarrasMunantolainen
Että muna helluntailaiset. Hahaaa...arvasin, että tässä on niitä salaliittoja.
Jos Munan Todistajat iskevät Hautomon salista tähän sättäämään, menee ihan reisille.
Haisee niin pääsiäispupun kusetukselle, että ihan iljettää.
Hei kaikki!
Olen tässä ollut etsimässä omaa totuuttani ja olen koko elämäni katsellut eri suuntiin, kuten tutkinut hiilaripohjaista spagettimaista lähestymistapaa iänkaikkisuuden ongelmaan. Luulen että tiedän sen nyt vääräksi, uskon niin.
Olen nyt vaiheittain luopumassa tästä ideasta (usko on tavallaan kuivunut pois) ja tietämättä Suuresta Kanasta minua on kuitenkin yliluonnollisti alustavasti johdatettu karppauksen kautta Munanjatkuntalaisuuteen. Hallemunaa!
Näen sen selvästi nyt!!!
Tunnen nyt suunnatonta tarvetta vatkata munaa. Joudun tekemään pienen rituaalin nyt mutta palaan asiaan viiden minuutin kuluttua.
Hallemunaa!- HarrasMunantolainen
Hienoa kun saapuu suurien kysymysten äärelle ja näin löytää ns. omiensa joukkoon.
Spagettiporukasta on osa myös sekauskonnollisia, voidaan sanoa KanaMonsteriNuudeli porukkaan kuuluviksi.
Tässä he voivat luontevasti yhdistää Munantolaisuutta ja SpagettiMonsteria, tässä kun ei olla turhan niuhottavia.
Hallemunaa ja rituaalit kunniaan. - tuli_jo
Itsekin vasta Munankeliumin kuulleena ja Suuren Kanan viisauden löytäneenä ja Munanjatkuntalisuuden uutena tunnustajana olen ihastunut tähän munanvatkaamiseen ja etenkin siihen hartaaseen täyttymykselliseen (suorastaan euforiseen) tilaan minkä hartaushetken päätyttyä saavutan. Mutta tähän hartauden harjoittamiseen liittyen minulla olisi muutama opillinen kysymys:
- kuinka monta kertaa päivässä olisi hyvä vatkata munia?
- tietenkin hitaalla vatkaamisella täyttymys on suurempi, mutta onko oikein tehdä ns. pikavatkaus mikäli aika ei salli pidemmän kaavan käyttöä?
- Olen kuulut, että jotkut käyttävät öljyä vatkaamisen yhteydessä onko tällainen lisäaineiden käyttö hyväksyttävää? ja jos on, niin onko parempi käyttää esim. oliiviöljyä vai onko rypsi parempi?
- Ymmärsi, että kanalat ovat hyviä hartauspaikkoja, mutta allergikkona en voi kanalaan mennä, joten onko oikein, jos esim. pyydän naapurin emäntää pukeutumaan/käyttäytymään kanamaisesti ja harrastan munien vatkaamista hänen kanssaan (hänen suostumuksellaan tietenkin)?
- voiko munanvatkausta tehdä anonyymisti jossain hartauskerhoissa?
- onko soveliasta hartautta tehdä munanvatkausta ryhmässä?
- voiko Munanjatkuntalaisuuden sisar (tai veli) ojentaa auttavan kätensä munanvatkaukseen, mikäli on itse estynyt toimenpiteen suorittamisesta jostain syystä (esim. rakkoja käsissä)?
Hallemunaa!
- Anonyymi
Hiljaista näyttää olevan munanjatkuntalaisuuden palstalla. Mutta toivon olevani oikeassa olettaessani asian johtuvan siitä etteivät uskon veljet ja sisaret yksinkertaisesti ehdi palstakirjoitella kun pääsiäispupun vastustamisessa on työtä liiaksikin asti. Toivottavasti joukkomme tästä vielä kasvaa ja elpyy jotta voimme paremmin edistää tavoitettamme. Muistutuksena asian tärkeydestä vaikkapa tämä video:
https://www.youtube.com/shorts/yiOqHOgWEEM
Hallemunaa!- Anonyymi
Pääsiäispupua pitää vastustaa, koska se ei muni?
Onko vääräuskoisuutta värjätä muna? Senhän kai täytyisi olla luonnollisen värinen, ja lintujen sitä myötä pyhiksi julistetut, ja puut sitä myötä, koska niissä ne useinmiten oleskelevat ja asuvat, ja sitä myötä puu luonne julistaa pyhäksi.
- Anonyymi
uskonnon rekisteröitymiseen on joitain vaatimuksia, että joudut markkinoimaan paljon, että saat jengiä kokoon ja sitten paperit vetämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181891Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541186Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki78986Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17978TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46835
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään85806- 70782
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764