säästämisestä?En tiedä onko oikea palsta tälle aiheelle mutta kuinka paljon laitatte kuukaudessa säästöön omaa taloa varten?
Oman talon käsirahan
4
797
Vastaukset
- w
sillä kun ostan sen talon, tiedän että ei silloin ainakaan enempää rahaa voi säästää.
nimim.
todella köyhäilen elänyt ennen rakkaustarinaa ja tarinan aikana ekat 6 vuotta,
jossa lapsia oli 4 vuotta.
nyt on asiat mukavasti kun vanhin syksyllä kuluun menee,
köyhäily menneisyydessä ei kaduta. - ghsdjsgd
Emme säästä taloa varten vaan kerrostaloasuntoa varten. Olemme nuori (26 28), työssäkäyvä pari ja säästämme yhteensä 800 euroa kuukaudessa asuntoa varten. Tällä hetkellä kasassa n. 15 000 euroa eli olemme nyt säästäneet 1,5 vuotta. Tavoitteena on säästää vielä toiset 15 000 euroa eli säästötavoite on 30 000 euroa (25 % asunnon hinnasta). Vuokramme on tällä hetkellä 540 euroa kuukaudessa sisältäen veden, sähkön, netin ja autopaikan ja olemme laskeneet että on edullisempaa asua vielä vuokralla kuin maksaa yhtiövastiketta ja lainan korkoa ( muita asumiskustannuksia). Melkein puolet nettotuloistani menee säästöön ja vuokraan (pieni palkka) mutta aivan hyvin pärjään silti!
- Taskurahayksikkö
Mutta oletko laskenut oman asunnon arvonnousua, jos olisit sen ostanut?
Itse aikanaan ostin oman asunnon juuri siksi, että maksoin itselleni lyhentäessäni asuntoa
sekä laskemalla asunnon arvon nousun. Viiden vuoden kuluttua myin asuntoni ja pesämunani
oli jälleen kasvanut.
Moni tietysti ostaa asunnon ehkäpä eliniäksi, mutta kyllä sen arvo silloinkin noteerataan.
- sinkku m
700-1100 euroa kuussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823