AC yhtymä kuun yläsolmu, myös venus yhtymässä näihin, olisiko jollain samanlainen kuvio?
Voisiko saada hieman osviittaa tästä kuviosta? Kiitos :)
Kuunsolmusta?
5
385
Vastaukset
- Olen pahoillani.
Mikään ei ole niin turhauttavaa, kuin kaivata jotain, eikä saa sitä koskaan. Tässä tapauksessa vastausta. Astrologi olisi jo vastannut sinulle. AC Skorpioni yhtymä kuun yläsolmu Venus yhtymässä näihin ? Kuun yläsolmu Skorpionissa? Minusta tuo kuullostaa hurjalta, mutta en olekkaan astrologi. Miksi kenenkään pitäisi oppia Skorpionin tavoille? Missä merkissä on Kuu kartallasi, Mars, Neptunus, MC? Mitä on huoneessa 4 sekä 5 ? Huone 7?
- Jousin/ACskorppari
Siis kun synnyt, on kuunsolmu jossain, minulla AC yhtymässä venus skorpionissa, kaikki kimpassa.
Tulkitsen itsekin karttoja, mutta halusin mielipiteen tästä. Sielä on myös Neptunus Skorpionissa loppuasteilla,
Neptunus alussa Skorpionia. Mistähän tavoista sinä oikein puhut, en tulkitsisi tuota noin?
Kuu Leijona, Mars Oinaassa, 4h. Mars ja Ceres, 5h. ei mitään, 7h. ei mitään.
Kartalla on Leija, Kultainen kolmio, Mystinen risti, T-risti, Pikku kolmio, Mahdollisuuksien kolmio. - Jousin/ACskorppari
Jousin/ACskorppari kirjoitti:
Siis kun synnyt, on kuunsolmu jossain, minulla AC yhtymässä venus skorpionissa, kaikki kimpassa.
Tulkitsen itsekin karttoja, mutta halusin mielipiteen tästä. Sielä on myös Neptunus Skorpionissa loppuasteilla,
Neptunus alussa Skorpionia. Mistähän tavoista sinä oikein puhut, en tulkitsisi tuota noin?
Kartalla on Leija, Kultainen kolmio, Mystinen risti, T-risti, Pikku kolmio, Mahdollisuuksien kolmio.Neptunus alkuasteilla 11h.
- Minä olen.
Jousin/ACskorppari kirjoitti:
Kartalla on Leija, Kultainen kolmio, Mystinen risti, T-risti, Pikku kolmio, Mahdollisuuksien kolmio.Valtavasti työtä elämässä saavuttaa oma tarkoitus ja tehtävä.
- muille.
Minä olen. kirjoitti:
Valtavasti työtä elämässä saavuttaa oma tarkoitus ja tehtävä.
Kun ajatellaan Kuu Leijonassa sekä Mars omassa merkissään Oinaassa kodin huoneessa 4 voi mieleen tulla oliko sinulla sisarruksia lapsuudenkodissa ja kuinka elämä sujui. Oliko teitä monta ja mitä siitä seurasi? Ala siis tarttua elämäntehtävääsi. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784