Millä saa leijonanaisen

hetki hiljaa

pippuduuden nopeasti lauhtumaan, niitä kotauksia sattuu päivittäin.
Leijonanainen huutaa joskus jopa raivoaa, hän huomaa kyllä kohtauksensa ja yrittää lepytellä.

Olen kyllästynyt näihin puuskiin, aina ei voi niellä vain kaikkea mitä hän suustaan päästelee.
JA se toisten neuvominen sitä löytyy joka asiaan, mutta jos sanot hänelle siitä myrsky nousee.

En ole puoliso mutta muuten tapaan häntä viikossa usein.
Kertakaikkiaan hänellä ei riitä itsehillintää, ne ihmiset joista hän pitää tai suosii hän on niille niin
ystävällinen ( näytelmää) haukkuu jokaisen vuorollaan selän takana.
Tunnen kaksi samalla tavalla käyttäytyvää.

2

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonanainen.

kuuntelemaan ainakaan ,.jos et kerta ole itse loukkanut tai tehnyt mitään väärää!
      Leijonanainen raivoaa jos häntä syytetään tai alistetaan ,siihen hän ei rupiaa .
      Sanoit että näet häntä sillointällöin ,onko teillä kuiten rehellinen suhde meneillään?
      Leijonanaiset ovat kyllä aika suorasukkaisia ,ja mitään ei saisi jäädä epäselväksi ,laukovat aika pahojakin totuuksia ,tavallaan sanovat sen mitä toinen hiljakseen miettii mielessään.
      Tuo että puhuu seläntakana ,sitä vikaa löytyy jokaisessa naisessa. ikävä kyllä!
      Eivät pitäisi olla pitkävihaisia ,leppyvät ilman suurempia kommelluksia ,tavallinen järkevä puhe ylensä auttaa!

• jellou

että ainakin itselläni on tapana napista joskus ystävälle seläntakana jostain toisesta kun ärsyttää ja oma tempperamentti kiehuu, muttei tarkoitus ole räiskyä ärsyttäneelle henkilölle.
        Kun on kuitenkin typerä asia mikä ärsyttää eikä kyseinen ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3263
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2945
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2212
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1655
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1544
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1497
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1395
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1325
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1268
    Aihe