kattoo salkkareitt vaikk inhoon sitä kun anna on siel ensiviikol , se on semmonen likka joka kerkii joka paikkaan ja uutta rautaa tulessa joka hetki . anna vaan sopii jokaiseen kuvioon ja tilanteeseen ja häntä on ilo katsella ja ilo tarttuu .
on ihan pakko
7
539
Vastaukset
- salkkareit
ensviikolkaa vaikk anna on siel, ku mä inhoon molempii muutenki.
- playback-
Anna taas playbackina????
- ...........girlygirl
tottakai ja tepastee lavalla,luulevansa tanssivan...
eiks joku vois kertoo Annalle ettei se osaa tanssia...vaikka fanit sanoo että osaa mutta kun totuus on se ettei se osaa :) - .......girly girl
...........girlygirl kirjoitti:
eiks joku vois kertoo Annalle ettei se osaa tanssia...vaikka fanit sanoo että osaa mutta kun totuus on se ettei se osaa :)olipas aika sössön sössön...ja edelleen ääni kuulostaa siltä niinkuin laulais hampaat yhdessä...laulu tuli playbackinä kuului ihan selvästi taustalaulu.
paljonkohan oli yleisölle maksettu siitä että hurraavat Annalle?:DD
ei pahalla :D - ztina
.......girly girl kirjoitti:
olipas aika sössön sössön...ja edelleen ääni kuulostaa siltä niinkuin laulais hampaat yhdessä...laulu tuli playbackinä kuului ihan selvästi taustalaulu.
paljonkohan oli yleisölle maksettu siitä että hurraavat Annalle?:DD
ei pahalla :Dsit keikatkin playbäkkinä? varmaan ainoa laulaja suomessa jonka keikat tulee nauhalta?
- lol is lol
niin tv:ssä Salkkari tuli blaybakkinä. U know.
- entinen fani
...........girlygirl kirjoitti:
eiks joku vois kertoo Annalle ettei se osaa tanssia...vaikka fanit sanoo että osaa mutta kun totuus on se ettei se osaa :)minun mielestä anna ei osaa tanssia kun hän vaan seiso lavalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804