kattoo salkkareitt vaikk inhoon sitä kun anna on siel ensiviikol , se on semmonen likka joka kerkii joka paikkaan ja uutta rautaa tulessa joka hetki . anna vaan sopii jokaiseen kuvioon ja tilanteeseen ja häntä on ilo katsella ja ilo tarttuu .
on ihan pakko
7
546
Vastaukset
- salkkareit
ensviikolkaa vaikk anna on siel, ku mä inhoon molempii muutenki.
- playback-
Anna taas playbackina????
- ...........girlygirl
tottakai ja tepastee lavalla,luulevansa tanssivan...
eiks joku vois kertoo Annalle ettei se osaa tanssia...vaikka fanit sanoo että osaa mutta kun totuus on se ettei se osaa :) - .......girly girl
...........girlygirl kirjoitti:
eiks joku vois kertoo Annalle ettei se osaa tanssia...vaikka fanit sanoo että osaa mutta kun totuus on se ettei se osaa :)olipas aika sössön sössön...ja edelleen ääni kuulostaa siltä niinkuin laulais hampaat yhdessä...laulu tuli playbackinä kuului ihan selvästi taustalaulu.
paljonkohan oli yleisölle maksettu siitä että hurraavat Annalle?:DD
ei pahalla :D - ztina
.......girly girl kirjoitti:
olipas aika sössön sössön...ja edelleen ääni kuulostaa siltä niinkuin laulais hampaat yhdessä...laulu tuli playbackinä kuului ihan selvästi taustalaulu.
paljonkohan oli yleisölle maksettu siitä että hurraavat Annalle?:DD
ei pahalla :Dsit keikatkin playbäkkinä? varmaan ainoa laulaja suomessa jonka keikat tulee nauhalta?
- lol is lol
niin tv:ssä Salkkari tuli blaybakkinä. U know.
- entinen fani
...........girlygirl kirjoitti:
eiks joku vois kertoo Annalle ettei se osaa tanssia...vaikka fanit sanoo että osaa mutta kun totuus on se ettei se osaa :)minun mielestä anna ei osaa tanssia kun hän vaan seiso lavalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2151348Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859