On se kumma ku tällee justku on kääntyny 18 ni onha se pirun komiaa ku o kortti ja pääsee yökerhoihin bilettää ja silleen mut tullu vaa semmone ns ikäkriisi samal vastaan ja ottaa kyl pannuun. Mittää saanu aikaseks ja tuntuu niin tyhmältä ku ei voi elää sitä "lapsuutta". Tuntuu et sillo sitä tekemistä riitti ja menoa oli mut nyt on tämmöstä löysäilyä himas. Koskaan perkele naistakaa saanu ja kyllä muuten vituttaa. Mites teillä?
Ikäkriisi 18v
8
1580
Vastaukset
- d2jsp
minä en ole saanut naista ja olen jo 35 vuotias. terveisiä d2jsp:lle
- oon saanu
mut ei ollu mikää hyvännäkönen muija :-/
- Misse2
Mä sain miestä vasta 21 vuotiaana ja jäin heti sille tielle. Nyt on oltu kohta 6 vuotta yhessä ja hyvin menee. Ei tee mieli vilkastakaan ketään muita.
Että älä sä masennu, kesäkin taas tulossa. : )- jahvleri
Nainen nyt saa miestä vaikka ois masentunut/työtön/ja muutenkin tylsä, ellei nyt ole ihan rotan ja mäyräkoiran yhdistelmä.
Miehelle riittää että on työtön tai masentunut niin heti on täysi luuserin otsa leimassa ja naiset kattoo kun jotain bakteeria.
- Rocko
onko rantsu saanut miestä
- rama^
Lapsena ja teininä tosiaan tuntui olevan kaiken aikaa tekemistä. Itse olin todella paljon muun muassa kalastamassa. Sittemmin mieli kehittyi, alkoi miettimään järjellisemmin asioita, kalastaminenkin menetti hohtonsa. Kotoa poismuuttaminen oli viimeinen isku. Sen jälkeen tulikin oleskeltua paljon neljänseinän sisällä, ja mikään ei kiinnostanut, masennuin ja muita oireita päälle.
Ensimmäisen seurustelusuhteen sain 28-vuotiaana, ja seksiä myös silloin ensimmäistä kertaa. Kyseinen juttu ei kyllä kestänyt kovin pitkään, muutaman kuukauden, siitäkin yhdessä oloa vain hieman yli kuukausi. Sen jälkeen en olekaan taas ollut naisen kanssa. Viime kerrasta taitaa olla sitten jotain 3 vuotta. Unohtanut jo miltä tuntuu edes toisen kosketus. - ................
Lopeta himassa löysäily niin ei ota pannuun. Se mistään iästä johdu, urpo!
- *Masentunut*
Sen oon huomannut että joskus on parempi olla vaan yksin vaikka se yksin oleminenki ottaa päähän mut joskus toisten seurassa oleminen saa vieläkin onnettomammaks ja aiheuttaa vaan pahaa mieltä. Niin ja itse oon 22-vuotias mies enkä minäkään oo koskaa naista saanut. Pelkään etten tällä luonteella tule koskaan saamaankaan kun ole niin arka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273545Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142790Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1202708Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162388Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182102Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771752Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501668Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261656Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.411348- 1441334