Piiretyt virtuaalitallit ja klikkailu tallit

Jansku...böö

Onko kellää piirrettyä tallia. (hevoset, hoitajat ym. on piirretty)
Olisin innokas hoitajaksi klikkailu osuus olisi plussaa, silloin tulisin varmasi hoitamaan.

ILMOITA:
-Osoite!(et pääsen hoitaan :P)
-Tallin nimi(jos tiän jo)
-Uusin päivitys(et on viel toiminnassa)
-Vähän tietoo(esim. onko kisa- myynti vai yksityistalli)

25

1501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppele<3

      Seppelettä.

      GOOGLAA.

      • Jansku...böö

        Joo, tiän ton jo (sekä Artisin ravitallin ja Simoran)


    • Venorra

      - Osoite -> http://devilovesong.webs.com/
      - Devil's Love Song ( joo tiiän, hyvin epäilyttävä :> )
      - Oisko tänään?
      - Täysin piirretty talli, hiukan sekalaista toimintaa ja muuta mutta ihan hyvin pelaa jo kuitenkin ;> Hoitajat-osio on tulossa pian valmiiksi!

    • Veronaa

      Minulla on juuri 2010 perustettu piirrettyjen hevosten talli. Viimeisin päivitys tänään.
      www.knockthedoor.webs.com Talli Knocks Talli on kisa- ja myyntitalli sekä toimii siellä pientä kasvatustoimintaakin.

      • h20<333fan<33

        Miten sais tehtyy klikkailun talli sivuille??(Artsin ravitallill on sellanen esim.)


    • Jeijje

      Minulla on virtuaalitalli joka on suntuubissa tehty, mutta kuitenkin aika hieno. Tallissa asustaa myös komeat hevosemme. Olemme rempassa 16.8.2010 - 20.8.2010 välillä. Silti olette tervetulleet hoitamaan hevosiamme. tallilla on pienimuotoista shettiskasvatusta, mutta muitakin rotuja on paljon. Ratsastuskouluna pitkään toiminut Säihke niminen pikkutalli jyrää nyt! :)

      www.saihke.suntuubi.com

      Tervetuloa hoitamaan ja kilpailemaan, raapusta edes viekkuun? 8)

      • Jansku...

        Katson, katson...


    • *Betta*

      Minulla on piirretty virtuaalitalli nimeltä Hurmaava. Se on suntuubin talli, mutta siisti ja hyvin tehty. Luulisin.. :D

      Tallin nimi: Hurmaava
      Osoite: www.vrthurmaava.suntuubi.com
      Uusin päivitys: Päivittelin tänään ja lisäsin hevosia.
      Vähän tietoo: tallimme on vähän sekailainen ja toimintaa löytyy. Yksityisia saa tuoda, ja minä piirrän myös niille jotka haluavat, niin yksityishevosten kuvat. Kilpailuja on, myös tunteja ja vaelluksia yms. Uusi ja "moderni" :D:D Talli. :D

    • Vuonis2

      Etsiskelet hyvää virtuaali tallia...Minulla on Papusessa oma yksäri,jolle etsin hoitajaa,kisahoitajaa sekä kisaajaa.
      Papunen on virtuualitalli missä on piirrettyjä hevosia,ja todella hyvin piirrettyjä!Tules katselemaan osoitetta:
      papunen.suntuubi.com
      HUOM!
      Ei uskoisi Suntuubissa tehyks!!!!!!!

    • h&h

      tota....no, mulla on virtuaali talli, ei nyt mitenkään mahottoman upea tai
      erikoinen,sellanen pikku talli vaan.(mutta ulko asusta saan kiittää fania!kiitos fani!!!olit iso,iso apu!:) )
      laitoin vaan et jos kiinnostaa.:D

      • h&h

        SORI, UNOHIN SEN NIMEN!!!!!!!!!!!
        tallin nimi on hanitalli.


    • Issikkarakas

      Mulla on piirretty talli joka kasvattaa issikoita ja suokkeja. Talli järjestää hoitaja toimintaa ja paljon kisoja. Jos kiinnostuit tule hoitamaan!;)

    • riona96
    • jemskukka132

      suosittelen:
      Seppele:ttä

      • 2574

        nuo kepparitallit eivät kylläkään ole virtuaalisia...


    • Henddu
    • Vrt Välähdys

      Tervettuloa virtuaalitalli välähdykseen!

      Talli kasvattaa (hyvin pienimuotoisesti) Suomenhevosia ja Shetlanninponeja, mutta muita rotuja löytyy myös.

      Tallin kaikki hevoset ovat piirrettyjä.

      Tallin kantava voima on suokkien ja shettisten kasvattamisen lisäksi hoitajatoiminta. Jokaiselle hevoselle/ponille otetaan siis hoitaja! Tallilla järjestetään joskus myös ratsastustunteja ja kilpailuja.

      Talli on vielä aika uusi, joten hevosia ja sivuja tulee lisää tasaisin väliajoin. Hevoset ovat hyvin piirrettyjä, ja luonteisiin ja muihin tietoihin on panostettu. Jos et ensialkuun löytänyt itsellesi mieluisaa hoitohevosta, niin muistutan että uusia hevosia tulee kokoajan. Voit vaikka odotellessasi varata itsellesi ratsastustunnin :) Tervettuloa Virtuaalitalli Välähdykseen!

      http://vrtvalahdys.suntuubi.com/?cat=1

    • Ina :)

      Minulla on juuri perustettu piirrettu virtuaalitalli nimeltä Hopeakoivu. Sen oaoite on: www.hopeakoivu.webs.com.

      Uusin päivitys on, että tallimme molemmat tammat ovat tiieneenä ja odottavat varsan syntymistä. ?.8.2011

    • -
    • Warra

      kannattaa käydä vilkaisemassa tätä:
      http://www.warranratsutila.webs.com

      Warran tila on saarella sijaitseva pienen pieni virtuaalitalli, jossa asuu issikoita ja pari muutakin ponia ja heppaa :) Tallin pitäjät Katrina ja Jonna ottavat kaikki mahdolliset hoitajat maan ja taivaan välillä, mukaan talliporukkaan. Tilalla on mahtavat maastot, ja maastoilu pörröisillä issikoilla on jokapäiväistä huvia. tallille voi tulla myös yksäreitä, ja tunneille ratsastajia:) ja eikun mukaan!

    • virtuaalitalliwalker

      http://virtuaalitalli-walker.weebly.com/

      minun oma virtuaalitalli. Olen itse ppirtänyt kaikki hevoset, varsat, ponit, varusteet jne.
      Ei paintilla!
      Käy tsiigamassa joku. Mielestäni niistä tulivat ihan hyvät ja siskokin on kehunut ;)

    • Vierailija99

      virtuaalitalli-walker.weebly.com

      käykää tsiigamas!

    • 2013 <3

      terve

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2122
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe