Palsta suljettu! http://www.narsistienuhrit.info/

Siiri-Siili

Nonniin... nyt tuo uusi palsta on suljettuna. Ensin ne erosi NUT-yhdistyksestä ja loivat
oman palstansa, nyt sielä on porukoilla jälleen riitaa. Kyllä on kummaa sakkia.
Kävin tuolla foorumissa kirjoittelemassa, enkä ole vieläkään varma kirjoittelinko narsistien vaiko uhrien kanssa.

Täälä näyttää olevan järki porukkaa :=)

38

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einariii

No jopas. ainakin minuutti sitte pelasi palsta oikeen hyvin. Tiesitkö että sinne pitää kirjautua?
      Siis kellä riitaa? Ei ainakaan narsistien uhrit infossa. Mistä sellaista sait päähäsi?

• Plussaa

Narsistien uhrien tuki ry ei ole sama asia kuin tämä narsistien uhrit info.

Käykääpä katsomassa, mikä on ero?

• Toivonpoika
        Plussaa kirjoitti:

Narsistien uhrien tuki ry ei ole sama asia kuin tämä narsistien uhrit info.

Käykääpä katsomassa, mikä on ero?

Sinulle "Selvyyden vuoksi" nimimerkille:

Kävin täällä http://www.narsistienuhrientuki.info/
        ja olin tyytyväinen näkemääni. Liityin jäseneksi. KIITOS TIEDOSTA!

• huh..

• katsokaapas

• nanannannanaa

• j.o.k.u.

Jep. Täällä narsistit kirjoittelee narsisteina eikä uhreina...
      Rehellistä porukkaa. :)

• henna001

Täällä näyttää aina vaan olevan narsisteilla hirvee hinku nimetä narsistien uhritkin narsisteiksi. Mistäköhän ihmeestä tuo johtunee?

• j.o.k.u.
        henna001 kirjoitti:

Täällä näyttää aina vaan olevan narsisteilla hirvee hinku nimetä narsistien uhritkin narsisteiksi. Mistäköhän ihmeestä tuo johtunee?

"Me ollaan narsisteja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan...Me ollaan narsistejaa elämän. Ihan jokainen...Lalalaa."

No eikö se ole jo todistettu, että ne narskut yleensä ovat niitä jotka sanovat itseään uhreiksi, ja uhrit pitävät itseään narsisteina. ( paitsi älykkäät narskut tietää olevansa narskuja ;) )
        Uhrit jotka jaksavat olla vuodesta toiseen uhreja, ovat väistämättä narsisteja uhreudessaan... :)

• j.o.k.u. kirjoitti:

"Me ollaan narsisteja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan...Me ollaan narsistejaa elämän. Ihan jokainen...Lalalaa."

No eikö se ole jo todistettu, että ne narskut yleensä ovat niitä jotka sanovat itseään uhreiksi, ja uhrit pitävät itseään narsisteina. ( paitsi älykkäät narskut tietää olevansa narskuja ;) )
        Uhrit jotka jaksavat olla vuodesta toiseen uhreja, ovat väistämättä narsisteja uhreudessaan... :)

J.o.k.u ... arvaa minkä vuoksi mä kirjottelen täällä?

• j.o.k.u.1
        temppuilija kirjoitti:

J.o.k.u ... arvaa minkä vuoksi mä kirjottelen täällä?

Koska minäkin olen täällä!! :D Miksikäs muutenkaan??

• j.o.k.u.1

Hmph...En puhu sulle enää ikinä. ;(

• henna001 kirjoitti:

Kuule. Ei oikeasti ole syyllisiä, ei uhreja ei syytettyjä...Narsismi on AINA kanssakäymisongelma! AINA! :)

Jos tää ei mee sun jakeluun niin Proffa paikalle vääntämään tää rautalangasta  

• j.o.k.u.1

Minä pärjään teille yksinkin, en tartte mitään taustatukea...Pelkää varjoni saa teidät vapisemaan. 8D
        Sitten kun j.o.k.u. on hyvin, hyvin vihainen, ei kenelläkään ole mukavaa... >;)

• j.o.k.u.1 kirjoitti:

Minä pärjään teille yksinkin, en tartte mitään taustatukea...Pelkää varjoni saa teidät vapisemaan. 8D

Mä tartten sua. Yxex tarttee sua ... sä vaan sanot ton, kun sulla on siihen varaa, paska.

• j.o.k.u.1 kirjoitti:

Olet kaunis suuttuessasikin!  

• j.o.k.u.1

Sinä et käske mua olemaan hiljaa...hmph.
        Heijastus sun varjosta...Äläpäs yhtään vähättele, mun varjoa.
        Älä puhu siitä mitä et ole oppinut tuntemaan. >;)
        Voisit yllättyä...

Hmm...Minä taas luulen, ettei mun varjolla ole mitään annettavaa kenellekään...Muuta kuin ehkä mielikuvituksessa. :)

• j.o.k.u.1
        temppuilija kirjoitti:

Mä tartten sua. Yxex tarttee sua ... sä vaan sanot ton, kun sulla on siihen varaa, paska.

Hmph...No tämän kerran saat anteeksi, paska... :)

• j.o.k.u.1
        yxex kirjoitti:

Olet kaunis suuttuessasikin!  

:P thanks. :)

*hörps, phuuh*

• j.o.k.u.1 kirjoitti:

Sinä et käske mua olemaan hiljaa...hmph.
        Heijastus sun varjosta...Äläpäs yhtään vähättele, mun varjoa.
        Älä puhu siitä mitä et ole oppinut tuntemaan. >;)
        Voisit yllättyä...

Hmm...Minä taas luulen, ettei mun varjolla ole mitään annettavaa kenellekään...Muuta kuin ehkä mielikuvituksessa. :)

Edelleen, sanot vaan ton, koska sulla on siihen varaa :D

Heitän sulle takaisin: et tunne mun, etkä mun sisäisen naiseni varjoa. Ne on voimakkaita. Muuten niitä ei voi kuvailla. Ja kyllä mä tunnen sut, paremmin kuin kuvitteletkaan.

http://www.youtube.com/watch?v=F1HDZNR9cY4&NR=1  

• j.o.k.u.1
        temppuilija kirjoitti:

Edelleen, sanot vaan ton, koska sulla on siihen varaa :D

Heitän sulle takaisin: et tunne mun, etkä mun sisäisen naiseni varjoa. Ne on voimakkaita. Muuten niitä ei voi kuvailla. Ja kyllä mä tunnen sut, paremmin kuin kuvitteletkaan.

http://www.youtube.com/watch?v=F1HDZNR9cY4&NR=1  

"Ja kyllä mä tunnen sut, paremmin kuin kuvitteletkaan. "

Epäilen. Edelleen... ;)

• lottamari_1

• Kröhöm.. täällä kirjoittelee kaikenlaisia sekopäitä, minä mukaanlukien. Kävin kattoon ja ihan hyvin sinne vertaistukipalstalle pääsee ja näyttää olevan kommentteja paljon enemmän kuin mitä oli viimeksi. Ihan jees. Ei ole pois minulta, jos siellä kirjoittelee ihmisiä. Miksei? Ja siellä on ihan fiksuja tyyppejä. Toisin kuin täällä .. hah,. täällä on vain vatipäitä .. no minä.

Mutta kaikki sekopäät ja miksei selväpäisetkin, sana on vapaa, eikä leikkuri heilu, jos on jotain sanottavaa. Siit mie tykkään.

http://www.youtube.com/watch?v=X_bFO1SNRZg&feature=fvst -- Ladywake  

• riitaa muka?

Sivut toimii normaalisti, sinne kirjaudutaan kirjoittamaan - ihan normaalia toimintaa, kuten monilla muillakin keskustelupalstoilla. Kirjaudutaan, moderoidaan.

Onkohan viestiketjun aloittajalla joku voimassa oleva kytkös Narsistien uhrien tuki ry:hyn? Siis siihen yhdistykseen, josta lehdet kirjoittivat lähipäivinä ja josta suurin osa vapaaehtoisista toimijoista äänesti jaloillaan ja erosi. Haluaiskohan aloittaja jotenkin mustamaalata yhdistyksestä lähteneet - ja miksi ihmeessä? Kuka siitä hyötyisi, ellei kirjoittaja sitten halua kostaa vaikkapa näille lähteneille. Jos haluaa, hänen täytyy olla yhdistyksessä edelleen toimiva. Jos hän toimii yhdistyksessä, onko hän aidosti uhrien asialla, jos haluaa teilata jotain sellaista (uudet sivut), jossa vapaaehtoiset omin voimin haluaa auttaa uhreja? Mielenkiintoinen kehäpäätelmähän tästä tuli...

Totta kai näissä nettikeskusteluissa voi heittää mitä tahansa skeidaa, kuten aloittaja teki riidasta, mutta pientä väveliäisyysrajaa sentään puhtaisiin, tietoisiin valheisiin, eikös joo. Tai no, voinhan minäkin väittää, että nyt on syksy eikä kevät...

• riitaa muka? kirjoitti:

Sivut toimii normaalisti, sinne kirjaudutaan kirjoittamaan - ihan normaalia toimintaa, kuten monilla muillakin keskustelupalstoilla. Kirjaudutaan, moderoidaan.

Onkohan viestiketjun aloittajalla joku voimassa oleva kytkös Narsistien uhrien tuki ry:hyn? Siis siihen yhdistykseen, josta lehdet kirjoittivat lähipäivinä ja josta suurin osa vapaaehtoisista toimijoista äänesti jaloillaan ja erosi. Haluaiskohan aloittaja jotenkin mustamaalata yhdistyksestä lähteneet - ja miksi ihmeessä? Kuka siitä hyötyisi, ellei kirjoittaja sitten halua kostaa vaikkapa näille lähteneille. Jos haluaa, hänen täytyy olla yhdistyksessä edelleen toimiva. Jos hän toimii yhdistyksessä, onko hän aidosti uhrien asialla, jos haluaa teilata jotain sellaista (uudet sivut), jossa vapaaehtoiset omin voimin haluaa auttaa uhreja? Mielenkiintoinen kehäpäätelmähän tästä tuli...

Totta kai näissä nettikeskusteluissa voi heittää mitä tahansa skeidaa, kuten aloittaja teki riidasta, mutta pientä väveliäisyysrajaa sentään puhtaisiin, tietoisiin valheisiin, eikös joo. Tai no, voinhan minäkin väittää, että nyt on syksy eikä kevät...

Minusta aloitus on hienosti rakennettu.

• jabadijabadiduu
        temppuilija kirjoitti:

Minusta aloitus on hienosti rakennettu.

Ei ole suljettu. Voisko olla et ap on bannattu sieltä?

• en jaksa kirjautua

"Kävin tuolla foorumissa kirjoittelemassa, enkä ole vieläkään varma kirjoittelinko narsistien vaiko uhrien kanssa."

Varsinkin jos on itse narsisti niin uskon, ettei voi helposti erottaa ketkä ovat narsisteja ja ketkä uhreja, kenen kanssa kirjoittelee. Narsistilta puuttuu empatia joten sitä voi olla vaikea tunnistaa myös sellaisissa, keillä sitä on siitä syystä, että sitä ei itsellä ole. Uskon, että narsisteille saattaa todellakin olla vaikea erottaa narsisti ja todellinen narsistin uhri, etenkin kun ottaa huomioon että narsistihan on aina epäluuloinen ja epäilee, että muutkin manipuloivat kanssaihmisiään, kuten hän itse tekee, ja siten saattaa luulla, että ko. palstalla saatu oikea tuki onkin vain jotain peliä, niin kuin hänellä itsellään olisi. Narsisti ei ymmärrä todellisesta narsistin uhriksi joutumisesta enempää kuin sika pohjantähdestä.

• vastattu

Niin, olisikohan se ollut tämän viestiketjun aloittajan ongelma. Eli selitys siihen, että kun hän ei tiedä, kirjoittaako uhrien vai narsistien kanssa. Juuri näden asioiden hahmottamisessa narsistilla on aika pahasti ongelmia.

Hyvä oli tämä vertaus sikaan ja pohjantähteen.

• vastattu kirjoitti:

Niin, olisikohan se ollut tämän viestiketjun aloittajan ongelma. Eli selitys siihen, että kun hän ei tiedä, kirjoittaako uhrien vai narsistien kanssa. Juuri näden asioiden hahmottamisessa narsistilla on aika pahasti ongelmia.

Hyvä oli tämä vertaus sikaan ja pohjantähteen.

Aloitus on taitavasti rakennettu, sillä se kiinnittää huomion tuohon palstaan :D
        Nostan hattua aloittajalle - edelleen. Taitavaa markkinointia. Mutta mikä ettei, voi sen noinkin tehdä ...  

• myönnä pois
        temppuilija kirjoitti:

Aloitus on taitavasti rakennettu, sillä se kiinnittää huomion tuohon palstaan :D
        Nostan hattua aloittajalle - edelleen. Taitavaa markkinointia. Mutta mikä ettei, voi sen noinkin tehdä ...  

Ettei vain ollu sun itses kirjoittama aloitus Temppuilija?

• j.o.k.u.
        myönnä pois kirjoitti:

Ettei vain ollu sun itses kirjoittama aloitus Temppuilija?

hih hih. ;)

• j.o.k.u. kirjoitti:

hih hih. ;)

Kiitos j.o.k.u. ja 'myönnä pois', mielellään ottaisin creditit aloituksesta, mutta ei ole minun, niin hienosti kuin se onkin tehty, siis kieltämättä voisi olla mun, mutta ei, mutta voisi, mut ei silti :D
        Sitäpaitsi mä en usko, että siellä toisella palstalla kirjoittelevilla on mitään minua vastaan. Minähän lähinnä ruodin itseäni täällä, ehkä vähän noita yxexää, hennaa, lottaa, börje/kyykkyä ja jokua, mutta katson, että niiden pitäisi kestää sellainen mun suunnalta :)

• temppuilija kirjoitti:

Kiitos j.o.k.u. ja 'myönnä pois', mielellään ottaisin creditit aloituksesta, mutta ei ole minun, niin hienosti kuin se onkin tehty, siis kieltämättä voisi olla mun, mutta ei, mutta voisi, mut ei silti :D
        Sitäpaitsi mä en usko, että siellä toisella palstalla kirjoittelevilla on mitään minua vastaan. Minähän lähinnä ruodin itseäni täällä, ehkä vähän noita yxexää, hennaa, lottaa, börje/kyykkyä ja jokua, mutta katson, että niiden pitäisi kestää sellainen mun suunnalta :)

Tules nyt ruotimaan temppuilija, kun alkaa olla jo ikävä. Lottamari kans.  

• lottamari_1

• kyl näi o

Täällä EI ole järkiporukkaa. Uhreiksi itseään kutsuvat, varsinkin katkerat naiset, eivät löydä koskaan mitään vikaa itsestään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe