Seksikysely skopunaisille

Gallupin tekijä

Miten usein skorpioni-nainen haluaa mieheltä seksiä, useasti viikossa tai päivässä? Joka aamu, ilta jne

12

1446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyviu

Täsmälleen saman verran kuin muidenkin merkkien naiset. Eivät ole seksuaalisesti yhtään sen kummempia kuin muutkaan.

• kalle-matti

verrattuna muiden merkkien naisiin.tiesitkö että skorpionia seksikkäämpää naista ei ole ja skoputytöt on himokkaita sängys

• uyviu
        kalle-matti kirjoitti:

verrattuna muiden merkkien naisiin.tiesitkö että skorpionia seksikkäämpää naista ei ole ja skoputytöt on himokkaita sängys

Satun tietämään, ja satun tietämään sen että olet väärässä. Mutta mistä sinä tietosi olet hommannut, jostain astrologiakirjastako?

• 1+19
        uyviu kirjoitti:

Satun tietämään, ja satun tietämään sen että olet väärässä. Mutta mistä sinä tietosi olet hommannut, jostain astrologiakirjastako?

että joku tietää kaiken ja vielä noin varmasti, olet varmaan tosi haka näissä asioissa, seksikkäin merkki olet varmaan sinä itse.

• skopunainen

jos on hyvän näköinen mies niin voihan sitä harrastaa tämän tästä, eri asennoissa, paikoissa ja eri aikaan.

• marrasnainen

ajattelen päivittäin, yleensä useitakin kertoja päivässä. Lähes jokaisesta vastaantulevasta miehestä ajattelen, panisinko sitä vai en. Mitään paineita ei siltikään ole, vaikka sinkkuna ja ilman miestä olen useita vuosia elänyt. Sitä, johtuuko kiinnostus seksiin siitä, että olen syntynyt marraskuussa ja siis käsittääkseni olen skorpion, en tiedä. En nimittäin usko horoskooppeihin.

• mielikuvitusta löyty

Vähintään joka toinen päivä,elän parisuhteessa(takana useita vuosia)mieheni kanssa tykkäämme toisistamme ja sänkykammarin puolella menee tosi hyvin!Skopu@härkä

• temppeli877
        mielikuvitusta löyty kirjoitti:

Vähintään joka toinen päivä,elän parisuhteessa(takana useita vuosia)mieheni kanssa tykkäämme toisistamme ja sänkykammarin puolella menee tosi hyvin!Skopu@härkä

ei me välttämättä mitenkään useammin sitä haluta, mutta voidaan muuten olla ns. räväkämpiä...

• skopuM

Ajattelen seksiä todella paljon päivässä. Mielelläni harrastaisin joka päivä (moneen otteeseen) seksiä kumppanini kanssa. Mutta tiedän itsekin oman seksuaalisen kiihkeyteni joten tyydytän itseäni enemmän sitten :) minä ainakin skorpioni naisena rakastan tulista ja kiihkeätä seksiä! Ja paljon kiitos!

• skorpioni nainen

no kyllä minä haluan seksiä.noin 3-4 kertaa viikossa mieheltä.

• harazo

Mika kysymys !!! Oikein naurattaa, olen skopunainen.

• nauti
        harazo kirjoitti:

Mika kysymys !!! Oikein naurattaa, olen skopunainen.

Olen skorppari ja kaverini myös.Jokapäivä ei tietenkään,ettei mielenkiinto häviä ja paikat tule kipeeksi. Paras seksikumppanini on kumminkin ollut rapu,hellä ja kiihkeä.Parisuhteessa ei kumminkaan pelkkä seksi riitä eikä ole tärkeintä,suhteen suolahan se kumminkin on.Vaikka kumppani olisi keskitason rakastaja mutta muuten muissa asioissa mieluisa,valitsisin hänet.Seksiä on helpompi harjoitella,kuin muuta elämää vaikka molemmat ovatkin mielenkiintoisia oppi aiheita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      128
      4639
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      29
      3377
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3315
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      47
      2979
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      2965
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2839
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      18
      2590
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2315
    9. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      9
      2199
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2135
    Aihe