Miten usein skorpioni-nainen haluaa mieheltä seksiä, useasti viikossa tai päivässä? Joka aamu, ilta jne
Seksikysely skopunaisille
12
1398
Vastaukset
- uyviu
Täsmälleen saman verran kuin muidenkin merkkien naiset. Eivät ole seksuaalisesti yhtään sen kummempia kuin muutkaan.
- kalle-matti
verrattuna muiden merkkien naisiin.tiesitkö että skorpionia seksikkäämpää naista ei ole ja skoputytöt on himokkaita sängys
- uyviu
kalle-matti kirjoitti:
verrattuna muiden merkkien naisiin.tiesitkö että skorpionia seksikkäämpää naista ei ole ja skoputytöt on himokkaita sängys
Satun tietämään, ja satun tietämään sen että olet väärässä. Mutta mistä sinä tietosi olet hommannut, jostain astrologiakirjastako?
- 1+19
uyviu kirjoitti:
Satun tietämään, ja satun tietämään sen että olet väärässä. Mutta mistä sinä tietosi olet hommannut, jostain astrologiakirjastako?
että joku tietää kaiken ja vielä noin varmasti, olet varmaan tosi haka näissä asioissa, seksikkäin merkki olet varmaan sinä itse.
- skopunainen
jos on hyvän näköinen mies niin voihan sitä harrastaa tämän tästä, eri asennoissa, paikoissa ja eri aikaan.
- marrasnainen
ajattelen päivittäin, yleensä useitakin kertoja päivässä. Lähes jokaisesta vastaantulevasta miehestä ajattelen, panisinko sitä vai en. Mitään paineita ei siltikään ole, vaikka sinkkuna ja ilman miestä olen useita vuosia elänyt. Sitä, johtuuko kiinnostus seksiin siitä, että olen syntynyt marraskuussa ja siis käsittääkseni olen skorpion, en tiedä. En nimittäin usko horoskooppeihin.
- mielikuvitusta löyty
Vähintään joka toinen päivä,elän parisuhteessa(takana useita vuosia)mieheni kanssa tykkäämme toisistamme ja sänkykammarin puolella menee tosi hyvin!Skopu@härkä
- temppeli877
mielikuvitusta löyty kirjoitti:
Vähintään joka toinen päivä,elän parisuhteessa(takana useita vuosia)mieheni kanssa tykkäämme toisistamme ja sänkykammarin puolella menee tosi hyvin!Skopu@härkä
ei me välttämättä mitenkään useammin sitä haluta, mutta voidaan muuten olla ns. räväkämpiä...
- skopuM
Ajattelen seksiä todella paljon päivässä. Mielelläni harrastaisin joka päivä (moneen otteeseen) seksiä kumppanini kanssa. Mutta tiedän itsekin oman seksuaalisen kiihkeyteni joten tyydytän itseäni enemmän sitten :) minä ainakin skorpioni naisena rakastan tulista ja kiihkeätä seksiä! Ja paljon kiitos!
- skorpioni nainen
no kyllä minä haluan seksiä.noin 3-4 kertaa viikossa mieheltä.
- harazo
Mika kysymys !!! Oikein naurattaa, olen skopunainen.
- nauti
harazo kirjoitti:
Mika kysymys !!! Oikein naurattaa, olen skopunainen.
Olen skorppari ja kaverini myös.Jokapäivä ei tietenkään,ettei mielenkiinto häviä ja paikat tule kipeeksi. Paras seksikumppanini on kumminkin ollut rapu,hellä ja kiihkeä.Parisuhteessa ei kumminkaan pelkkä seksi riitä eikä ole tärkeintä,suhteen suolahan se kumminkin on.Vaikka kumppani olisi keskitason rakastaja mutta muuten muissa asioissa mieluisa,valitsisin hänet.Seksiä on helpompi harjoitella,kuin muuta elämää vaikka molemmat ovatkin mielenkiintoisia oppi aiheita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982