Seksikysely skopunaisille

Gallupin tekijä

Miten usein skorpioni-nainen haluaa mieheltä seksiä, useasti viikossa tai päivässä? Joka aamu, ilta jne

12

1427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyviu

Täsmälleen saman verran kuin muidenkin merkkien naiset. Eivät ole seksuaalisesti yhtään sen kummempia kuin muutkaan.

• kalle-matti

verrattuna muiden merkkien naisiin.tiesitkö että skorpionia seksikkäämpää naista ei ole ja skoputytöt on himokkaita sängys

• uyviu
        kalle-matti kirjoitti:

verrattuna muiden merkkien naisiin.tiesitkö että skorpionia seksikkäämpää naista ei ole ja skoputytöt on himokkaita sängys

Satun tietämään, ja satun tietämään sen että olet väärässä. Mutta mistä sinä tietosi olet hommannut, jostain astrologiakirjastako?

• 1+19
        uyviu kirjoitti:

Satun tietämään, ja satun tietämään sen että olet väärässä. Mutta mistä sinä tietosi olet hommannut, jostain astrologiakirjastako?

että joku tietää kaiken ja vielä noin varmasti, olet varmaan tosi haka näissä asioissa, seksikkäin merkki olet varmaan sinä itse.

• skopunainen

jos on hyvän näköinen mies niin voihan sitä harrastaa tämän tästä, eri asennoissa, paikoissa ja eri aikaan.

• marrasnainen

ajattelen päivittäin, yleensä useitakin kertoja päivässä. Lähes jokaisesta vastaantulevasta miehestä ajattelen, panisinko sitä vai en. Mitään paineita ei siltikään ole, vaikka sinkkuna ja ilman miestä olen useita vuosia elänyt. Sitä, johtuuko kiinnostus seksiin siitä, että olen syntynyt marraskuussa ja siis käsittääkseni olen skorpion, en tiedä. En nimittäin usko horoskooppeihin.

• mielikuvitusta löyty

Vähintään joka toinen päivä,elän parisuhteessa(takana useita vuosia)mieheni kanssa tykkäämme toisistamme ja sänkykammarin puolella menee tosi hyvin!Skopu@härkä

• temppeli877
        mielikuvitusta löyty kirjoitti:

Vähintään joka toinen päivä,elän parisuhteessa(takana useita vuosia)mieheni kanssa tykkäämme toisistamme ja sänkykammarin puolella menee tosi hyvin!Skopu@härkä

ei me välttämättä mitenkään useammin sitä haluta, mutta voidaan muuten olla ns. räväkämpiä...

• skopuM

Ajattelen seksiä todella paljon päivässä. Mielelläni harrastaisin joka päivä (moneen otteeseen) seksiä kumppanini kanssa. Mutta tiedän itsekin oman seksuaalisen kiihkeyteni joten tyydytän itseäni enemmän sitten :) minä ainakin skorpioni naisena rakastan tulista ja kiihkeätä seksiä! Ja paljon kiitos!

• skorpioni nainen

no kyllä minä haluan seksiä.noin 3-4 kertaa viikossa mieheltä.

• harazo

Mika kysymys !!! Oikein naurattaa, olen skopunainen.

• nauti
        harazo kirjoitti:

Mika kysymys !!! Oikein naurattaa, olen skopunainen.

Olen skorppari ja kaverini myös.Jokapäivä ei tietenkään,ettei mielenkiinto häviä ja paikat tule kipeeksi. Paras seksikumppanini on kumminkin ollut rapu,hellä ja kiihkeä.Parisuhteessa ei kumminkaan pelkkä seksi riitä eikä ole tärkeintä,suhteen suolahan se kumminkin on.Vaikka kumppani olisi keskitason rakastaja mutta muuten muissa asioissa mieluisa,valitsisin hänet.Seksiä on helpompi harjoitella,kuin muuta elämää vaikka molemmat ovatkin mielenkiintoisia oppi aiheita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2398
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2074
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2027
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1772
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      31
      1761
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      181
      1431
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      207
      1369
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1215
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1002
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      1001
    Aihe