Kokemuksia jakoon mikrohionnasta. Onko toiminut epäpuhtauksiin?
Kuinkakohan usein mikrohionnassa uskaltaisi käydä, jotta tuloksia tulisi?
Minulla on epäpuhdas akne iho, joskaan aktiivista tulehdusta ei enää ole antibioottien takia.
Ultraäänipuhdistus on tuntunut aika tehottomalta, joten tekisi mieli kokeilla jotain _mahdollisesti_ tehokkaampaa. Ongelmana tosiaan mustapäät ja aika villi talituontanto naamassa :(
Mikrohionta kasvoille?
3
1126
Vastaukset
- .....
Suosittelen..mulla ainaski auttoi ja arvetkin parani huomattavasti.Otin hoitoa 6 kertaa peräkkäin ja nyt käyn pari kertaa vuodessa ottamassa hoidon,iho on pysyny tosi hyvänä :)
- Jaanis
Kiitos vastauksesta! Miten kauan mikrohionta kestää, siis ihan pelkkä hionta? Onko kosmetologisi ollut huolellinen hionnan kanssa? Minua vähän mietityttää hyvän kosmetologin löytäminen, kun on noita ultraäänipuhdistuksia tehty.. ja niiden tekijöissä ei ole ollut kehumista.
- kaunokuusama
Jaanis kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Miten kauan mikrohionta kestää, siis ihan pelkkä hionta? Onko kosmetologisi ollut huolellinen hionnan kanssa? Minua vähän mietityttää hyvän kosmetologin löytäminen, kun on noita ultraäänipuhdistuksia tehty.. ja niiden tekijöissä ei ole ollut kehumista.
Mä suosittelen kans mikrohiontaa ja/tai timanttihiontaa. Kannattaa ottaa sarjana, esim. viikon välein ja useita kertoja. Poistaa jonkin verran epäpuhtauksia, vaikuttaa edullisesti arpiin, ihon väri tasoittuu jne.
Mutta näin kesäaikaan ei varmaankaan suositella tätä hoitoa, iho on hoidon jälkeen herkkä palamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653