Veneilysimulaattori?

Luotsitar

Hei kaikille!

Täällä oli mielestäni viime viikolla viesti ilmaisesta veneilysimulaattorista. Tietääkö joku mikä se oli, tai mistä siitä löytyisi lisää tietoja?

10

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fwefwefwefwef

      olisko google mitään

    • Stormwind

      • Luotsitar

        Kiitos tiedosta! Siellähän se.


    • stormwindsim

      Kyllähän se täällä oli, minun kirjoittamana. Mutta sen nimeä ei saa kertoa täällä, se rikkoisi suomi24:n säännön jonka mukaan täällä ei saa mainostaa tai mainita tuotteiden nimiä, tämän vuoksi poistettiinkin kahdesti.

      Sillä voit sitten harjoitella navigointia tietokoneella, on jopa mukana karttasivu D715 jonka kotimainen liikenneturvallisuutta hoitava viranomainen luovuttaa, myös ilmaiseksi, paketin kanssa. Mutta ei enempiä tästä täällä.

      Toivottavasti löydät!

      • Luotsitar

        Hei, kiitti tiedosta, löytyi! Tämä on tosi hieno väline navigoinnin harjoitteluun!

        En kyllä ihan ymmärrä miksi ihmeessä ei asiasta voi keskustella tai mainita täällä. Kyseessähän on kuitenkin kaikille ilmainen tuote. On mennyt merkilliseksi tämä touhu täällä.


      • Luotsitar kirjoitti:

        Hei, kiitti tiedosta, löytyi! Tämä on tosi hieno väline navigoinnin harjoitteluun!

        En kyllä ihan ymmärrä miksi ihmeessä ei asiasta voi keskustella tai mainita täällä. Kyseessähän on kuitenkin kaikille ilmainen tuote. On mennyt merkilliseksi tämä touhu täällä.

        Suomen kaupallisin sivusto, joka tienaa maltaita myymällä ilmoituksia, joten siinä mielessä se on ymmärrettävää. Toisaalta Eniro voisi hakea ilmaisia suosiopisteitä sallimalla tarkasti valitut yleishyödylliset ilmoitukset..


      • 27
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Suomen kaupallisin sivusto, joka tienaa maltaita myymällä ilmoituksia, joten siinä mielessä se on ymmärrettävää. Toisaalta Eniro voisi hakea ilmaisia suosiopisteitä sallimalla tarkasti valitut yleishyödylliset ilmoitukset..

        ilmainen = hetken päästä maksullinen.
        ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, että vuosikaupalla vääntäisi hommia ihan vaan hyvästä tahdosta?


      • Nyyperö
        27 kirjoitti:

        ilmainen = hetken päästä maksullinen.
        ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, että vuosikaupalla vääntäisi hommia ihan vaan hyvästä tahdosta?

        Ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, ettei olisi kuullut vaikkapa GPL-lisenssin alla jaettavista ohjelmista.


      • 29
        Nyyperö kirjoitti:

        Ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, ettei olisi kuullut vaikkapa GPL-lisenssin alla jaettavista ohjelmista.

        tunge sä sun GSM -isenssis vaan sinne mistä septin täyte tulee.


      • stormwindsim
        Nyyperö kirjoitti:

        Ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, ettei olisi kuullut vaikkapa GPL-lisenssin alla jaettavista ohjelmista.

        Moi

        GPL ei ole ihan sopiva tähän tarkoitukseen, se sallii aivan liian paljon, mm. tuotteen puukottamisen, sekä käytön ihan mihin tahansa tarkoitukseen.

        [Nyyperö] ilmainen = hetken päästä maksullinen.

        Eihän kukaan pakota käyttämään ilmaista tuotetta? Tavoitteena on tulevaisuudessa parantaa konseptia ja myös luoda maksullisia, laajempia tuotteita. Näitä voi sitten ostaa tai jättää ostamatta :-).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe