Miksi pienet ruskeat

28 x...

thaipyllyt värisevät vielä minuutin kun niitä hieman iltasella leikillisesti läpsäisee? Täällä kotomaassa
valkoinen pylly värähtää vain kerran; parhaimmassa tapauksessa kaksi?! Apuva, etten vain olisi ollut
Amalian kaa silleen?
Thaipylly ei läpsäisyn jäljiltä edes punerra toisin kuin meikäläisten tyttösten... Lääketiedettä tuntevat
voivat varmaankin ottaa ystävällisesti kantaa tähän minua jo vuosikymmeniä askarruttaneesen kysymykseen.

Toinen ongelmani johtuu muista asioista. Olen koht`siltään aikeissa lähteä Pattikselle törsäämään niitä
rahoja jotka säästin kun en ottanutkaan suomeen niitä thainaisia.
Tarkastelin vaatekaapistoni thaimaa- osastoa. Hihattomia Singha- paitoja oli 4; punainen, keltainen, valkoinen
ja musta.
Nykyisten mellakoiden vuoksi luuletteko että olisi viisainta pakata kaikki neljä eriväristä paitaa käsimatka-
tavaroihin? Jos menomatkalla tietulliasemilla näkyy armeijan äijiä niin punainen
heti pois ja jalkatilaan.. Päälle kait valkoinen tai musta. Jos tulliaseman liepeillä näkyy punaista on kai
viisainta repäistä äkkiä pois päälle unohtunut keltainen paita. Tottakai muutama sata bahtia molempiin
omiin kätösiin on poikaa. Niistä on hyvä jaella aivan kenelle tahansa rynkkyä kantavalle.

En usein neuvoa kysele kuten olette huomanneet. Mutta nyt nämä kaksi asiaa askarruttavat mieltäni
suuresti. Oi gurut tietäväiset; antakaa antakaa ohjeita ja neuvoja tyhmälle.
Vaikka olen paljon Pattiksella sekoillut niin näihin toivoisin ystävällisiä vastauksia tietäväisiltä...

46

1002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tero Koo

      Kylläpä on taas ikävä eli mieliteko, kaipuu sinne vanhaan tuttun paikkaan,
      läpsyttelemään ynnä muuta normaalia tekemistä :...

    • mai mii hää

      Pattaya, Thaimaan Kauniainen, on multicolors jengin aluetta.

      Punikit vetää paitansa päälle Bkk_hon mennessä vasta Nakkulan jälkeen.

      Suomalaisisännät koluaa täällä paidatta, alla 100 kg punnitaan synnytysosastolla

    • topsa lupsa lai

      Taitaa tuo värinä tuntua farangin niskakarvoissa, kun pientä ruskeaa kiinteää pyllyä näpäyttää ja saa siitä vielä hymyn palkaksi.
      Hohhoijaa, tulipas ikävä pehmoisia pakaroita tuota lukiessani.

    • thaikkupanoineen

      Ja itse paskajoen kingi, seksituristi , provoilee ilmaista panomainosta asialleen. Hienoa ! Mahtavaa !
      Kaikki turistit, juuri tätä paskajoki ja phuke on, juuri tätä.

      • suomalaishuora

        Hylly läskeinesi vain sinne Kelan Anaalitolia, Antaa-Liassa ja Tussunisiä kaatopaikkapalstoillesi.


      • thaimaa/naimaa
        suomalaishuora kirjoitti:

        Hylly läskeinesi vain sinne Kelan Anaalitolia, Antaa-Liassa ja Tussunisiä kaatopaikkapalstoillesi.

        Mutta sitä mainostatte, mitä lomakohteestanne parhaiten tiedetäänkin.


    • Äeti auta

      Vai Singha-paita päälle. No laita samantien valkoiset tennissukat jalkaan ja survo ne keinonahka- sandaaleihin. Ettet vaan erehdy näyttämään miltään muulta kuin juntilta Suomi-turistilta, joka ei Suomessa saa naista...edes rahalla.

      • Amalianpentu

        Bongattu Î


    • monta x

      Olisko silla pojulla ollut ryppynaru loysana jos niin kovin ruskea varisi?

    • Infoa

      Sirosti, mutta tanakasti värisevä pylly on aina hienoa katsottavaa, toisin kuin kotimaassamme jossa kaksihaaraisten jokinorsujen kadunpinnassa laahaavat takamukset soveltuvat paremmin esim. raivaus/maansiirtotöihin.

      • senkin läski ukko

        Kun pepaas taputtaa, lähtee jopa Suomessa tsunami tulemaan.


      • senkin läski ämmä
        senkin läski ukko kirjoitti:

        Kun pepaas taputtaa, lähtee jopa Suomessa tsunami tulemaan.

        Kun lyllerrät wc pöntöllesi, alakerran naapurisikin kauhistelevat viemäriputkistojen ääniä.


      • penismies
        senkin läski ämmä kirjoitti:

        Kun lyllerrät wc pöntöllesi, alakerran naapurisikin kauhistelevat viemäriputkistojen ääniä.

        emäpaskat täräytän mihin vuorokaudenaikaan tahansa ja se siit! jos oikeen lyllertävä maissipaska uhkaa räjähtää ympäri seiniä kuten Turkin matkallani, kauhin sonnat jätesäkkiin ja jätän käytävälle.


      • huoran maailmanloppu
        senkin läski ukko kirjoitti:

        Kun pepaas taputtaa, lähtee jopa Suomessa tsunami tulemaan.

        Mutta siitähän sille tallukalle maksetaankin, että se hoitelee äijien tarpeet. Tarve kun tarve.


      • JIPPIIIIIIIIIIIIII
        huoran maailmanloppu kirjoitti:

        Mutta siitähän sille tallukalle maksetaankin, että se hoitelee äijien tarpeet. Tarve kun tarve.

        Heitä se anaalitoliassa, ryhävalas.


      • miten on ??
        huoran maailmanloppu kirjoitti:

        Mutta siitähän sille tallukalle maksetaankin, että se hoitelee äijien tarpeet. Tarve kun tarve.

        Onko niin, että Mehmetti vei ahmatin rahat?

        Lisää yrität kalastella matkailupalstalta ?


      • Pellervo Hollo
        JIPPIIIIIIIIIIIIII kirjoitti:

        Heitä se anaalitoliassa, ryhävalas.

        Ja annetaan sen kukkiakin kaikessa rauhassa. Kyllähän se meilläkin tappi on pystyssä thaimaassa.
        Antaa daamejen lomailla Turkissa.


      • ♫ just just
        Pellervo Hollo kirjoitti:

        Ja annetaan sen kukkiakin kaikessa rauhassa. Kyllähän se meilläkin tappi on pystyssä thaimaassa.
        Antaa daamejen lomailla Turkissa.

        muuten ihan kiva, sika-Amalia, mutta älä vaan kutsu itseäs daamiksi, ihan pelkkä huorakin riittää. Tai ryhävalas, sotanorsu, hylje. Anaalitolia sopiikin sulle oivasti, nimihän sen jo kertoo.


      • Pellervo Hollo
        ♫ just just kirjoitti:

        muuten ihan kiva, sika-Amalia, mutta älä vaan kutsu itseäs daamiksi, ihan pelkkä huorakin riittää. Tai ryhävalas, sotanorsu, hylje. Anaalitolia sopiikin sulle oivasti, nimihän sen jo kertoo.

        Vai vinguttelee työtön taikkutaiteilija, hih hiii, viuluaan niinkuin sirkka aikoinaan.


      • ♫sovitaan niin
        Pellervo Hollo kirjoitti:

        Vai vinguttelee työtön taikkutaiteilija, hih hiii, viuluaan niinkuin sirkka aikoinaan.

        Enpä kerrokaan sulle huora sen tarkoitusta, ja hyvä niin kun et sitä ymmärrä, kaikki ovat huomanneet käsittämättömän tyhmyytesi, mutta silti se aina yllättää, kuinka voit olla noin tyhmä? On tainnut aivosolusi mennä niihin tauteihin jotka jo nuoruudessas huoratessa sait.


      • nuottimerkki hyvä
        ♫sovitaan niin kirjoitti:

        Enpä kerrokaan sulle huora sen tarkoitusta, ja hyvä niin kun et sitä ymmärrä, kaikki ovat huomanneet käsittämättömän tyhmyytesi, mutta silti se aina yllättää, kuinka voit olla noin tyhmä? On tainnut aivosolusi mennä niihin tauteihin jotka jo nuoruudessas huoratessa sait.

        Nyt oivaltaa saman moni muukin...


      • ♫♫♫♫
        nuottimerkki hyvä kirjoitti:

        Nyt oivaltaa saman moni muukin...

        Sun tekstis paljastaa sut helposti, rääväsuinen suomalaishuora, mielenvikaiset paskanjauhantasi paljastavat sut vielä helpommin.


      • Pellervo Hollo
        ♫♫♫♫ kirjoitti:

        Sun tekstis paljastaa sut helposti, rääväsuinen suomalaishuora, mielenvikaiset paskanjauhantasi paljastavat sut vielä helpommin.

        Poikaa vaan laulattaa vaikka amalia jekuttaa.


      • sika-Amalia
        Pellervo Hollo kirjoitti:

        Poikaa vaan laulattaa vaikka amalia jekuttaa.

        luulet jekuttavan, miksipä ei laulattaisi, teenkö sulle melodian, kalterikopin blues, sattuvasti juuri sinulle, vai olisiko.. pehmeät seinät, kuuleeko kukaan, heh heh.


      • Anonyymi
        ♫ just just kirjoitti:

        muuten ihan kiva, sika-Amalia, mutta älä vaan kutsu itseäs daamiksi, ihan pelkkä huorakin riittää. Tai ryhävalas, sotanorsu, hylje. Anaalitolia sopiikin sulle oivasti, nimihän sen jo kertoo.

        VittuMikäIdiootti.


    • Anonyymi

      Outoa.taidat olla tavan pyllypekka.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Varsin vakavasti häiriintynyttä, kymmenen vuoden takkaa. ja sama tahti jatkuu.

      • Näin on Hua Hinin mies! Olen aina itse ihmetellyt mikä pönden junttimiehiä kiinnostaa siinä naisen muutaman sentin mittaisessa kusisessa putken pätkässä? Monerdin nyky aigaisen ihmisten oikea tapa lisääntyä on keino hetelmöidys eikä mikään alku kandainen jynkytys minne sattuu ja missä sattuu. Olen vannonut selibaatti valan siitä lähtien kun lähti potenssi ja Aimo.


    • Anonyymi
      • Hyvin lohkaistu Hua Hinin mies ja voin vakuuttaa että kuva on itse otettu eilen paikan päältä kannel mäen peli paikoilta. Huomenna mulla on varattu aika tonne kahelta toista ja meen oikein privaatti huoneeseen paheksumaan tota toimintaa.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Hyvin lohkaistu Hua Hinin mies ja voin vakuuttaa että kuva on itse otettu eilen paikan päältä kannel mäen peli paikoilta. Huomenna mulla on varattu aika tonne kahelta toista ja meen oikein privaatti huoneeseen paheksumaan tota toimintaa.

        Toki voit vakuuttaa, kuva löytyi facen pattayapalstalta, vaihtoehtoiset pattayan matkailu aiheet, reppana... mikä näistä olet tänään itsesi, totuustarkkailija vaiko 2010... ei tältä palstalta hullut lopu ihan heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki voit vakuuttaa, kuva löytyi facen pattayapalstalta, vaihtoehtoiset pattayan matkailu aiheet, reppana... mikä näistä olet tänään itsesi, totuustarkkailija vaiko 2010... ei tältä palstalta hullut lopu ihan heti.

        Valehtelet taas. Postittamasi kuva on Naurunkaivajat palstalta. Hyvää impotenssia sinne savoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet taas. Postittamasi kuva on Naurunkaivajat palstalta. Hyvää impotenssia sinne savoon.

        Ei vaadi suurtakaan älykkyyttä, kun kuvassa näin lukee, mutta tuo kuva löytyi myös pattaya aiheiselta palstalta, toteamuksena vaihtoehto pattayalle. Kuopio rulez...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet taas. Postittamasi kuva on Naurunkaivajat palstalta. Hyvää impotenssia sinne savoon.

        Erityisesti nauratti tuo kuvan alla oleva kommentti, voisi vielä lisätä että raiskaus, ei näiden kanssa ole mahdollista. mutta eloton malli toisi syytteen ja tuomion, tartu poika tilaisuuteen, pattayaa ei sinulle ole enää olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisesti nauratti tuo kuvan alla oleva kommentti, voisi vielä lisätä että raiskaus, ei näiden kanssa ole mahdollista. mutta eloton malli toisi syytteen ja tuomion, tartu poika tilaisuuteen, pattayaa ei sinulle ole enää olemassa.

        Luulenpa lerppis että et ole ihan lähivuosina nauranut kuin katkeraa tekonaurua kyyneleet silmissä ja haave Thaimaasta mielessä aina vaan. Tietoinen olet myös että matkasi ja naisseikkailusi on tässä elämässä seikkailtu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulenpa lerppis että et ole ihan lähivuosina nauranut kuin katkeraa tekonaurua kyyneleet silmissä ja haave Thaimaasta mielessä aina vaan. Tietoinen olet myös että matkasi ja naisseikkailusi on tässä elämässä seikkailtu.

        Luulempa vastaavasti sinun osaltasi että sulla valtaisa pillunpuutostila ja lerppasi päivittäin ajatuksissasi ..... siis varmasti aivan jokaisena päivänä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulenpa lerppis että et ole ihan lähivuosina nauranut kuin katkeraa tekonaurua kyyneleet silmissä ja haave Thaimaasta mielessä aina vaan. Tietoinen olet myös että matkasi ja naisseikkailusi on tässä elämässä seikkailtu.

        Jyväskylä vai kuopio tällä kertaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulempa vastaavasti sinun osaltasi että sulla valtaisa pillunpuutostila ja lerppasi päivittäin ajatuksissasi ..... siis varmasti aivan jokaisena päivänä,

        Kolme varttia edellisestä saannista. Kuinka kauan sinulla?


    • Anonyymi

      Kyllä Amalian iso pe**e täriseen pieriessä enemmän.

    • Anonyymi

      Kaikkea sitätulee kiljupäissään mietyttyä ja kirjoiteltua.

      • Anonyymi

        Amalian perän ruskeus pohjautuu kiljupierupärskeisiin


    • Anonyymi

      sano sille sika amalialles, ettei laita housuja jalakaan, jos joku sitä sattus nusasemmaa, erehdyksessäs

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yammu Siltavuori kuoli 2012 Niuvan suljetulla, kiljuoksennukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe