Grattis till kvällens vinst Finland! Mer sådant spel vill vi se så att så många nordiska länder som möjligt tar sig så långt i turneringen som möjligt!
Hälsningar: "svensken"
Grattis Finland!
svensken
2
378
Vastaukset
- Clearasil mot finnar
terveisin: suomalainen
Va i helvete mena ni me de "systembolaget/n". Va e me de "system". Va?
Vi köper våra sprit i Alko. O ni köper er system i Systembolaget. Va?
Jag kan skriva bättre svenska också, inga problem. Hmm, någrä kanske. Hu-råå hu-råå.- svensken
Inte vet jag. Fråga de som namngav stället. Fast här kallas det kort för "systemet" eller "bolaget"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19211599
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441855Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291734Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121696Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61496Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488