lasten elokuva hakusessa.

unohdettu elokuva

tässä ainoot muisti kuvat leffasta mitä etsiskelen ja tosiaan varmaan joskus 10vuotta sitten nähnyt sen jollei enemmänkin.

elikkäs onkos kellään tietoa lasten elokuvasta jossa on jotain peikkoja jotka asuu maan alla ja maan pinnalla on joku linna jossa asuu pikku tyttö prinsessana jos oikein muistan. ja sit jossain vaiheessa joku poika ilmestyy ja sit sil prinsessal oli sellanen "taika" lankakerä ku se sit lähtee jossain vaiheessa muistaakseni sitä poikaa ettii niist peikkojen luolista ni se sito sen toisen pään johonkin maan pinnalle et se sit osaa tulla pois sielt luolista :D
ja muistaakseni vielä lisäksi tyttö ja poika olivat toisiinsa ihastuneita.

näillä selityksillä jos joku osaa sen leffan nimen kertoo ni on kyl aika taitava ymmärtää :D on nimittäin niin epämääräsesti selitetty :')

3

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtunut..

      niin käyn googlettamassa jos sattuis vahingos löytyy

    • Itzika
    • laura

      sillä peikkoprinsessalla oli peikkovillaa niskatukassa ni siitä sen tunnisti..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      391
      3981
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      217
      1972
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1480
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1330
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      991
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      970
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      122
      920
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      878
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe