ns. harha aistimukset lääketason alhaisuudesta vai mistä? Näkyy kissoja, matoja tai hiuksia VC -pöntössä...
Johtuuko
1
641
Vastaukset
- En pelkää ötököitä
Mutta sellaisia näen. Työssä minun pitää vilkaista välillä ikkunaan päin, koska näen silmännurkassa häivähdyksen ihmisestä ikkunan takana. Työhuoneeni on 2. kerroksessa, joten ikkunan takana ei voi seisoa kukaan.
Minulla on Parkinson-lääkitys. Lisäksi ihmettelen hyönteisiä, joita näen kotona. Kun menen noukkimaan sellaisen pois lattialta, huomaan, että se onkin pieni kivi, villakoira tai langanpätkä. Kun ikkuna on auki, saattaa haamuhyönteinen lähteä liikkeelle ilmavirran vuoksi ja näyttää aidolta hyönteiseltä. Tietysti joskus se onkin ollut elävä hämähäkki. Miksihän harhanäyt ovat olleet juuri ötököitä!
Jos tällaiset oireet pahenevat, on taudin eteneminen nopeutunut. Myös lääkitys voi olla pielessä, joko väärät lääkkeet tai väärä annos.
Olin vasta neurologilla, mutta tällaiset oireet ovat tulleet viimeisen kuukauden aikana. Koen ajoittain myös seksiriippuvuuden oireita, en jatkuvasti vaan noin 4 viikon välein viikon tai pari viikkoa. Seksin määrän vaihtelu on suurta. Yhdyntöjen välit saisivat olla viikoittain säännöllisemmät, vaikka kokonaismäärät ovat kunnossa. Pitkäkestoiset sukupuoliaktit haittaavat riittävää nukkumista. Jos vielä ötökkä-hallusinaatiot yltyvät, ei käynti neurologilla olisi turha. Vielä olen selväjärkinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144370
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262610Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062255Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341890- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291572Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204