kiinnostunut laguna farkusta 1,9 dci -02

kasala2

Siis olen tekemässä kauppaa diesel farkku lagunasta -02 ajettu 210tkm. Onko diesel kestävä ja paljonko niillä yleensä ajetaan. Mitä tyyppivikoja kyseisessä mallissa on. Mitä kyseisen dieselvero on ja paljonko on kulutus. Myös kiinnostaa sen avainkortin kestävyys . Asialliset vastaukset kiitos. Olen omistanut 8 erimerkkistä autoa josta nyt on ollut viimitteeksi kaksi kestävää bensa rellua laguna-96 350tkm ja tämänhetkinen scenic -98 jolla ajettu nyt 300tkm mistä itse 150tkm ilman isompia murheita 1 puola ja etujouset siinä ne.

4

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taitaa olla sitä lagunan parjattua vuosikertaa..onnea yritykselle kuitenkin-

• juppupupupup

henskelit

• jonkinverran

140tkm takatukivarren puslat ohjaustehostimen letkuvuoto (kumi/metalli-liitoksesta)
      150 tkm tuulilasiin ilmestyi halkeama sadetunnistimen kohdalle, ei ole korjattu
      170tkm jäähdytysvesiletkun vuoto raidetangon sisäpäät vaihdettu (etujarru täristi) Wetterillä turhaan.
      180 tkm Eberin johtoliitin hapettunut.
      210tkm, turbon akseli poikki.
      215tkm ballistivika (todennäköisesti), ei ole vielä korjattu, ballisti hankittu Briteistä

Kuskinpuolen ikkunannostaja rikki.
      Kuskin istuimen ristiselänsäädinvaijeri poikki, korjattu rautalangalla henkilökohtaisesti sopivaan kuperuuteen.

Kulutus ~115km/h = 4,8
      120km/h =5,3
      Kaupunki ~7,3

Moottori vaikuttaa hyvältä. Auto rullaa ja kulkee kevyen oloisesti. Kuljetustila huonompi kuin Laguna I Breakissä. Käytettynä hinta edullinen, uutena oli käsittämättömän kallis (yli 36').
      CO2 = 149. Kokonaismassa = 1970kg. Perusvero 0,350euroa/päivä ja käyttövoimavero 1,340 euroa/päivä
      jne.

• EX-lagunisti

ei kannata. moottori on hyvä, muuten valmistettu romuosista.
      ei kannata pahoittaa mieltään moisen laitteen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe