Hei, kiinnostuin kovasti tästä siististä paikasta. Kävin viime viikolla ja löysin paljon kivaa, nettisivutkin on hyvät. Onko kellään kertoa kokemusta miten myynnit on kannattanut, siis käykö kauppa? Silloin oli ainakin pöydät lähes täynnä ja paljon väkeä liikkeellä. Olis tarkoitus varata pöytä. Mulla on vähän ajomatkaa vantaalta, mut kun pöytä on halpa niin ajattelin et kokeilisin. Kertokaa te jotka olette myyneet!
Helmi kirppis
26
759
Vastaukset
- ollut
Helmessä sekä myymässä että ostamassa. myydessä ainakin kauppa on käynyt mielestäni kohtuullisesti, riippuu tietysti mitä myyt? Vaatteita on nykyään niin paljon että ne ei oikein mene mutta astiat ja sisustustavarat kyllä. laita hinta kohdalleen niin kyllä menee, ja henkilökuntahan helmessä on ystävällistä ja fiksua, toisin kuin monessa paikassa jossa kailotetaan joka ostos kovaan ääneen ja puhutaan pahaa asiakkaista. tervemenoa helmen hoiviin!
- mimmistiina
Hei, googlasin helmen ja paljon on hyvää palautetta. Mitä mieltä olet. Lastenvaatetta on nurkat täynnä, kannattaako ottaa pöytä? Kaksplus.fi listauksessa helmi on sijoittunut tosi hyvin. Nettisivut on tosi jees ja hinta kohtuullinen.
- ninnannunnan5
löysin helmen facebookin mainoksen kautta. en ole paikallisia enkä ihan läheltäkään. pidin pöytää kolme viikkoa, siivoilin paikkaa kerran pari viikossa. Lastenvaatteet ja kaikki kodin tavara teki huippuhyvin kauppansa- tienasin etelän matkaa varten yht.reilut 600 euroa ja ihan tavallisella roinalla! Tosin ainahan sitä tarttuu ostettavaa mukaan ja siihen palaa tienestejä, mutta hyvää ja siistiä tavaraa pääosin tarjolla. Itse olin palveluun ym toimintaan helmessä tosi tyytyväinen ja voin suositella lämpimästi!Tsemppiä helmen tytöille , palaan varmasti uudelleen!
- ei ole kirkas helmi
Täällä on aina näitä, jotka mukman löytävät Helmin eka kerta ja kyselevät kokemuksia. Ilmaista mainosta heille itselleen, on itsellä pöytä siellä.
Käyn muutaman kerran vuosessa ja totean, että p mikä p, ei ikinä mitään ostettavaa.- miukumaukunaukuhauku
Mitäs sitten jos mainostavat omaa pöytää hyvällä kirppiksellä. On sull toki oikeus mielipiteesees, mutta ihmettelen miksi käyt siellä edes pari kertaa vuodessa jos niin peetä on vaan tarjolla?? Ja olis toki ollut kiva kuulla mikä se kirkas helmi on , eikä vaan pelkkää panettelua!
Mä olen ninnannunnan5 kanssa samaa mieltä Helmestä:Hyvä on paikka ja paranee koko ajan! :))
- rapakon takaa
perseestä se on, sen tietää jokaikinen, joka liikkuu vähänkin kauempana eikä koko elämä ole vain lapsien perseiden pesua ja äänekästä niille kiljumista kaupoissa. Elämän mikrokosmoksen hallintaa, kun saa komentaa omaa perhettä, voi herrajjjjestas!
Minä en viitsi käydä Helmessä edes joka vuosi.- Luojan
kiitos että pysyt poissa sieltä. halleluja.
- rapakon takaa
Järkkyykö perusturvallisuutesi, jos tiedät, että joukossa voi olla sellaisia asiakkaita, jotka eivät kenties jaa vaaleanpunaisia elämänarvojasi, joihin kuuluu piiperrysmaalattu ruusuporsliini ja piirakka, johon ei ikinä käytetä valmistaikinaa? Joiden tekisi mieli sanoa sinulle, että lapsi kuulee normaalin puheäänen eikä hänelle tarvitse huutaa. Ja että lapselle voi puhua kuin täysjärkiselle, ei lapsi mikään aivoinvalidi ole.
- ei mulla ole
edes lapsia, joten turhaan kiukuttelet mulle! Ainahan sitä syntipukki pitää löytää, olen se sitten minä tai Helmi. Aivan sama! Pysy poissa!
- ei ole kirkas helmi
Paitsi ettei Helmessa ole mitään ostettavaa muille kuin lapsiperheille.
- mitä välii ?
Hah, vai ei ole kuin lapsiperheille! No, hyvä kun olet tuota mieltä, niin jää meille sadoille ostaville asikkaille enemmän. Olisit ollut sunnuntaina katsomassa miten tavara vaihtoi kilvan omistajaa, eikä tasan kaikki ole lapsiperheitä. Usko tai älä vaikkei sillä mitään väliä olekkaan!!
- ei ole kirkas helmi
Missähän niitä satoja asiakkaita on? Kun olen käynyt, on paikalla ollut lisäkseni korkeintaan 10 muuta henkilöä, jos lapset lasketaan mukaan.
Satoja tulee vuodessa yhteensä.
Toki kiertäminen on mukavampaa, kun ei ole paljoa asiakkaita, pääsee eteenpäin, kun hidastelijat eivät tuki käytäviä. - wrong ways
kai sieltä väki pakenee kun kassalla todella töykeä naishenkilö!kuullut sivusta tiuskimiset ym..
- Kirppisfan
Kävin tänään: karmeat kassajonot. En jäänyt odottamaan kolmen euron ostoksen kanssa, kun oli n. 15 ennen minua jonossa.
Autopaikkoja oli niukanlaisesti.
Pöydät kyllä täynnä, mutta ei mitään ihme löytöjä. Tosin missä niitä olisi nykyisin muutenkaan. - myyjävaan
Olen ollut Helmessä myymässä. Siisti ja viihtyisä paikka. Mukava henkilökunta. Mietin vaan, että millä rahalla olisi hyvä myydä, kun tuntuu että vaikka vaatteet pesee ja laittaa hyvin. Eikä tuo edes myyntiin vähääkään kuluneita eivät ne mene kaupaksi :/ Eihän hyviä vaatteita voi millään 20 sentillä myydä :( Nyt hinnat ovat olleet euron molemmin puolin :D
- taas.
TAAS puhutaan Helmikirpparista.
- helminelle
hyvästä kannattaa puhua jep jipii paras paikka
- antivaan
varasin pöydän ja laitoin pöydän niin pullolleen täyteen tavaraa ja rekkiin todella niin paljon vaatteita että oli tosi hankalaa niitä katsoa.Sitten laitoin ison a4 paperin ja kirjoitin et saa ottaa ilmatteeksi.menin katselemaan 4 päivän päästä ja yksi ainoa kuulakärkikynä oli jätetty.sillain sitä tavaroista eroon pääsee.kirjoitus on täynnä virheitä älkää olko milläskään kun en jaksa pohtia pilkkuja ja pisteitä
- tod. outo
tapa. maksaa siitä 30€ että pääsee eroon tavarasta. taitaa olla liikaa rahaa. vai olisko provo?
- Kirppisfan
Ei niitä tarvi pohtia, ne tulevat ihan itsestään.
Mutta tapasi päästä eroon tavarasta tehoaa varmasti. Kyllä ihmiset on hulluja. Jos pistät hinnaksi 50 senttiä tai euro, niin ei mene. Mutta jos pistät, että saa ottaa ilmaiseksi, niin ihmiset ottavat, tarvitsevatpa tai eivät.
Ainut, missä tämä ei toimi on kirjastojen ilmaishylly. Ihmiset eivät enää lue mitään. - monia paikkoja
voihan ne viedä esim.fidaan.kierätys keskuksiin.ufin laatikkoon.ilmais jakeluihin.
- ilmais jakeluihin
ilmais jakeluihin
- kitkat
Löytyyhän sitä aina kaikkea kivaa roinaa ja romua kaupoista ja kirppareilta mutta onko se tarpeellista. Tuskin on monta tavaraa oikeasti tarvittavaa. Se on vaan niin kivaa kantaa kassalle ja maksaa. Kotona sitten ihmetellään että en oikeasti olisikaan tuota tarvinnut. Ihan typerää ja tuhlaavaa ajanvietettä.
- Sentin pyörittäjä
Harrastuksia on monia,toiset istuu kapakassa ja kiskoo kaljaa,toiset käyvät keilaamassa tai golfaamassa ym. kalliita harrastuksia,kirpparilla kiertely noin yleisesti ottaen ei ole kovin kallista,mutta mukavaa minä kyllä tykkään.
- Ekoilijan Helmi
Mä kans tykkään kierrellä kirppiksiä ja siihen Helmi antaa hyvät mahikset. Ihan lempipaikkani!!! Siellä tosiaan on fiksut myyjät niin kuin aiemmin jo joku totes. Tavaraa löytyy kaikenlaista ja hyvän lisän antaa toi huikean edullinen kirjamyynti(kaikki 5€/kpl), ja samoin ekopuoti on mun mieleen. Eihän kaikkien tarvii tykätä samoista paikoista, mut noi provot/provo on säälittävä. Kehukaa niitä joita kannattaa kehua! Hyvä Helmi!
- Kirppistelijä123
Helmi on hyvä, kokeile vaikka itse!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793