Tuomarointi...

6915

Täytyy sanoa etten ole KOSKAAN nähnyt näin ammattitaidotonta tuomarointia. Pellet päässy vihelteleen liian isoon peliin ja sitten ollaan paniikissa ja vihelletään jäähyksi jokainen puhdas taklaus ja puolustus ja kiekonriisto. Täysin käsittämätöntä, jostain arvonnastako nämä ovat paikkansa tähän matsiin saaneet?

Ja tuo venäläisten "pelaaminen"! Todella raukkamaista ja munatonta, käsille hakataan kokoajan, kolmannessa erässä näillä akoilla on varmaan käsilaukut aseena kentällä. Voi jumalauta!

9

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotikatsoja5656565

      Eilen nähtiin oikein malliesimerkki siitä, kuinka tuomarilinja pilaa viihdyttävän jääkiekon.

      Ensimmäisessä erässä pelattiin hyvää ja viihdyttävää kiekkoa, jossa vauhtia ja tilanteita riitti. Sen jälkeen toisessa erässä ameriikkalaistuomarikaksikko sai vihellyksillään koko ottelun romahtamaan sekoiluksi.

      Tuomarilinjasta kärsi molemmat joukkueet. Läpi saattoi mennä mailalla käsille hakkaamiset, mutta hetken kuluttua pieni kahvaaminen tai koukkausyritys aiheutti jäähyn. Pelaajat eivät selkeästi tienneet mitä jäällä saa tehdä ja mitä ei. Se johti sitten koiruuksiin molemmin puolin.
      Puolet toisen erän jäähyistä olisi saanut jäädä viheltämättä, sillä se tappoi pelin temmon ja intensiteetin kun kumpikaan ei päässyt pakkaa kokoon. Venäläiset ihmettelivät välillä ylivoimia ja peli oli ihan hukassa.

      Ja kolmannessa erässä dumarikaksikko taisi pohdiskella, että tulipa vihellettyä valkoiselle joukkueelle hieman raskaalla kädellä jäähyjä. Ja niin kolmannen erän venäläisjäähyt olivat enemmän hyvitysjäähyjä kuin aikaisemman linjan mukaisia puhalluksia. Joka erässä kaksikolla oli oma linja, jonka yhdistävä tekijä oli linjattomuus.

      Ja saihan Jussi Jokinen kiekon kerran Venäjän maaliin, mutta tuomari vihelsi hätäisesti pelin poikki.

      Saa nähdä puhaltaako kaksikko Kanada - Venäjä matsissa, sillä ainahan pohjois-amerikkalaiset joukkueet ovat vaatineet peleihinsä heidän "hyväksymänsä" tuomarit, jolloin jenkkipeleissä yleensä on vähintään yksi kanadalaistuomari ja päinvastoin.

      Jos tämä tuomarikaksikko päästetään huseeraamaan tuohon Kanada - Venäjä peliin, niin taitaa herroilla olla kuuma iltapuhde tiedossa, sillä sen verran lämpöisenä niin kanadalaiset kuin venäläiset viimeisessä jatkolohkon peleissään kävivät. Ja siihen kun otetaan pillipiiparit sekoilemaan, niin viihdyttävä kiekkoilta taitaa muuttua farssiksi.

      • Malkin

        Olihan se linja välillä aikalailla hanurista. Velivenäläiset anto puutavaraa melko surutta ja ei mitään, sitte suomalaiset vähän nyhjää perässä ja pilli soi. Enkä nyt kommentoi sinivalkosten taikalasien läpi.


    • "Pientä"

      liioittelun makua. Et ilmeisesti ole kovinkaan kauan seurannut lajia jos et ole KOSKAAN nähnyt niin ammattitaidotonta tuomarointia. Tuomarit eivät viheltäneet jokaista puhdasta taklausta ja kiekonriistoa jäähyksi, joten et tainnut tätäkään ottelua kovin tarkkaan seurata.
      Voisit myös määritellä sanan "kokoajan". Jos venäläisten hakkaus olisi ollut kokoaikaista, oltaisiin päädytty 0-0 tasapeliin mailojen ollessa suomalaisten käsillä.

    • Kullervo_

      Joo suomalaiset taho tunnin ja lopputuloksena reikä taululla. Perkuleen tuomarit, kun eivät antaneet yhtään rankkaria ees suomelle. No eipä sekään olis auttanu.

      Suomlaislampaat sai pelata melkeen 1,30 5-3 vastaan, tuloksena tais olla kolme laukausta tai jotain.

      Oikea joukkue voitti, tuomarointi ei tätäkään peliä ratkassu, vaan onneton suomalaisten tunarointi ja epävarma maalivahtipeli. Suomelle on kaiketi tehty enemmän maaleja kuin millekään muulle jatkossa olevalle joukkueelle. Maalierokin miinuksen puolella. Jepulis, mitä tuomareiden juhlaa.

      • lätäkä

        Mutta puolustuspeli on TÄYSIN hukassa. Eihän maalivahti voi torjua jos tulee 3vs1 omaan päähän ja venäläiset vähän käyttää taitojaan, jotka ovat täysin ylivertaisia suomeen verrattuna. Tuomaripelikin oli vähän pelleilyä. USAlaiset vihelsi välillä aivan turhia jäähyjä. Esim. Osalan pieni ranteesta nykäsy ja heti käsi pystyssä, 2 minsaa. Tuomarit toden totta pilasivat jännitysnäytelmän, kun vihelsivät 2. erässä kaikki pois. Siinä meni sitten suomen puolustuspeli aivan sekaisin. Taisi olla viimeinen kerta, kun herrat tuomaroivat arvokisoissa, junnusarjaan MARS!


    • Soviet hockey rules

      HEH HEH HEEEEEEE. Kun ei osaa niin ei osaa. LOOSERS

      • rtyuio

        Loosers sucks:D jeeeeee


    • rtyuio

      voi voi, pahat venäläiset loukkaa viattomat suomi pojat:DDD
      Jos eivat osaa pelata niin istu kotona eikä käy mm-kissoissa:D Loosers

      • Jepjep**

        Katoin tänään koostetta nhl-peleistä ja niissä oli ihan vastaavanlaisia tuomareita. Kovasti sai käsille hakata ja ei tullu kun 2min penalti jos sitäkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe