Onko kenelläkään kokemusta Ritausmasta ja Stanwell Perpetualista? Kestävyys, kasvunopeus, vaatimukset jne. 2-vyöhyke.
Ritausma & Stanwell Perpetual
4
1264
Vastaukset
- ruusuilija
Jalkimmöisestä minulla ei ole kokemusta mutta Ritausma kestää täällä V-vyöhykkeelläkin joten en usko sen kanssa tulevan II-vyöhykkeellä ongelmia.Saa jonkin verran talvivaurioita latvoihin lähes joka talvi mutta iloisesti kukkii siitä huolimatta joka kesä.Totta kai täällä pohjoisemmassa kasvunopeus ei ole verrattavissa etelän oloihin mutta omasta mielestäni on kyllä kasvanut ihan kiitettävällä nopeudella reilun metrin korkuiseksi.Ei mielestäni mitenkään erityisen vaativa ruusu,kasvaa ihan tavallisessa peltomullassa aurinkoisella kasvupaikalla enkä ole lannoittanutkaan kuin keväällä ja syksyllä (jos muistan).
- Vaalea rosa
... Ruusuilija kokemuksista! Hieman samantyyppisistä ruusuista olen nyt ostanut Ruskelaa ja Sointua. Saa nähdä kuinka menestyvät. Kuinka pitkään Ritausmasi kukkii?
- ruusuilija
Vaalea rosa kirjoitti:
... Ruusuilija kokemuksista! Hieman samantyyppisistä ruusuista olen nyt ostanut Ruskelaa ja Sointua. Saa nähdä kuinka menestyvät. Kuinka pitkään Ritausmasi kukkii?
Sellaiset 2-2,5 kuukautta on minulla kukkinut,heinäkuulta syyskuulle.Ruskelanhan pitäisi olla "idioottivarma", Soinnusta minulla ei ole vielä kokemusta vaikka ainakin yhden paikallisen taimiston valikoimiin kyseinen ruusu kuuluu.
- Vaalea rosa
ruusuilija kirjoitti:
Sellaiset 2-2,5 kuukautta on minulla kukkinut,heinäkuulta syyskuulle.Ruskelanhan pitäisi olla "idioottivarma", Soinnusta minulla ei ole vielä kokemusta vaikka ainakin yhden paikallisen taimiston valikoimiin kyseinen ruusu kuuluu.
Ihanalta kuulostaa tuo Ritausman pitkä kukinta-aika! Hyvä tietää, että Ruskela on idioottivarma. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15909Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787