Onko kenelläkään kokemusta Ritausmasta ja Stanwell Perpetualista? Kestävyys, kasvunopeus, vaatimukset jne. 2-vyöhyke.
Ritausma & Stanwell Perpetual
4
1189
Vastaukset
- ruusuilija
Jalkimmöisestä minulla ei ole kokemusta mutta Ritausma kestää täällä V-vyöhykkeelläkin joten en usko sen kanssa tulevan II-vyöhykkeellä ongelmia.Saa jonkin verran talvivaurioita latvoihin lähes joka talvi mutta iloisesti kukkii siitä huolimatta joka kesä.Totta kai täällä pohjoisemmassa kasvunopeus ei ole verrattavissa etelän oloihin mutta omasta mielestäni on kyllä kasvanut ihan kiitettävällä nopeudella reilun metrin korkuiseksi.Ei mielestäni mitenkään erityisen vaativa ruusu,kasvaa ihan tavallisessa peltomullassa aurinkoisella kasvupaikalla enkä ole lannoittanutkaan kuin keväällä ja syksyllä (jos muistan).
- Vaalea rosa
... Ruusuilija kokemuksista! Hieman samantyyppisistä ruusuista olen nyt ostanut Ruskelaa ja Sointua. Saa nähdä kuinka menestyvät. Kuinka pitkään Ritausmasi kukkii?
- ruusuilija
Vaalea rosa kirjoitti:
... Ruusuilija kokemuksista! Hieman samantyyppisistä ruusuista olen nyt ostanut Ruskelaa ja Sointua. Saa nähdä kuinka menestyvät. Kuinka pitkään Ritausmasi kukkii?
Sellaiset 2-2,5 kuukautta on minulla kukkinut,heinäkuulta syyskuulle.Ruskelanhan pitäisi olla "idioottivarma", Soinnusta minulla ei ole vielä kokemusta vaikka ainakin yhden paikallisen taimiston valikoimiin kyseinen ruusu kuuluu.
- Vaalea rosa
ruusuilija kirjoitti:
Sellaiset 2-2,5 kuukautta on minulla kukkinut,heinäkuulta syyskuulle.Ruskelanhan pitäisi olla "idioottivarma", Soinnusta minulla ei ole vielä kokemusta vaikka ainakin yhden paikallisen taimiston valikoimiin kyseinen ruusu kuuluu.
Ihanalta kuulostaa tuo Ritausman pitkä kukinta-aika! Hyvä tietää, että Ruskela on idioottivarma. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052476
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,951745Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1861518Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141425Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2541261Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita451168- 441059
- 98929
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan52867- 85865