Onko kenelläkään kokemusta Ritausmasta ja Stanwell Perpetualista? Kestävyys, kasvunopeus, vaatimukset jne. 2-vyöhyke.
Vastaukset 4
- ruusuilija
Jalkimmöisestä minulla ei ole kokemusta mutta Ritausma kestää täällä V-vyöhykkeelläkin joten en usko sen kanssa tulevan II-vyöhykkeellä ongelmia.Saa jonkin verran talvivaurioita latvoihin lähes joka talvi mutta iloisesti kukkii siitä huolimatta joka kesä.Totta kai täällä pohjoisemmassa kasvunopeus ei ole verrattavissa etelän oloihin mutta omasta mielestäni on kyllä kasvanut ihan kiitettävällä nopeudella reilun metrin korkuiseksi.Ei mielestäni mitenkään erityisen vaativa ruusu,kasvaa ihan tavallisessa peltomullassa aurinkoisella kasvupaikalla enkä ole lannoittanutkaan kuin keväällä ja syksyllä (jos muistan).
- Vaalea rosa
... Ruusuilija kokemuksista! Hieman samantyyppisistä ruusuista olen nyt ostanut Ruskelaa ja Sointua. Saa nähdä kuinka menestyvät. Kuinka pitkään Ritausmasi kukkii?
- ruusuilija
Vaalea rosa kirjoitti:
... Ruusuilija kokemuksista! Hieman samantyyppisistä ruusuista olen nyt ostanut Ruskelaa ja Sointua. Saa nähdä kuinka menestyvät. Kuinka pitkään Ritausmasi kukkii?
Sellaiset 2-2,5 kuukautta on minulla kukkinut,heinäkuulta syyskuulle.Ruskelanhan pitäisi olla "idioottivarma", Soinnusta minulla ei ole vielä kokemusta vaikka ainakin yhden paikallisen taimiston valikoimiin kyseinen ruusu kuuluu.
- Vaalea rosa
ruusuilija kirjoitti:
Sellaiset 2-2,5 kuukautta on minulla kukkinut,heinäkuulta syyskuulle.Ruskelanhan pitäisi olla "idioottivarma", Soinnusta minulla ei ole vielä kokemusta vaikka ainakin yhden paikallisen taimiston valikoimiin kyseinen ruusu kuuluu.
Ihanalta kuulostaa tuo Ritausman pitkä kukinta-aika! Hyvä tietää, että Ruskela on idioottivarma. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561