850 volvo

Apuva.

Jäähdytys nesteet valuu sitä myöten pois kun lisää. Paljonkohan tulee maksamaan kannen korjuu?? auto on vm 94 10v bensa Kannattaako edes korjauttaa?

6

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo 740

      Hommaa ruotsista kone maksaa muutaman satasen, ja ite kun vaihtaa niin ei työtkään maksa..

    • apuva.

      Sinistä savua lisäksi puskee ja nyt pienen ajon jälkeen hirveä haju ja moottori ilmeisesti ylikuumeni. laitoin nestettä ja tulos on kuin peruna kattila kiehuis.

      Taitaa auton ostoon käydä minun tieni ja viimeinen volvo minulle

      • volvo_puranen

        Kyllä se kansiremontti maksaa helposti 1000-1500€ riippu siitä mitä sieltä joutuu vaihtamaa jos kansi halki niin varmaakin jokainen sen tajuaa että silloin hinta nousee.
        Tässä yleistä juttua ja paljon autolla on ajettu.
        Öljyä puskee männän päälle joka palaa siitä tulee se sininen savu.Kyllä se kone on selvä siihen ei enää tämä kansipahvin vaihtaminen auta kun kuivana käy ja kaadat sitä nestettä jäähdytysjärjestelmää niin siinä tulee sellainen lämpösokki sinne systeemin jolloin jokin alumiini osa ei tykkää hyvää. Kuten hyvin tiedät sitä autoa pitää huoltaa eli jäähdytysnesteet vaihtuu 60tkm välein katsotaan lämpömittaria onko se lämpötilan viisari aina siinä puolessa välissä jolloin ei pelkoa että kone käy liian kuumana jolloin tulee niitä kansivikoja.Jäähdytin eli syyläri puhdas ja hyvässä kunnossa jäähdyttää hyvin nesteitä termostaatti kunnossa ja vesipumppu vaihtuu aina joka toisen hihnavaihdon aikana.Tulet parkkiin moottoritieltä annat koneen käydä 2 minuuttia tyhjäkäyntiä että ne lämmöt tasaantuu sama asia on jos ajetaan rauhallisesti ennen pysäköintiä.Nämä on sellaisia kikkoja joita olen käyttänyt ja yhtään kannetiivistettä ei ole Volvossa mennyt ja ikää on 54v eli ajettu enemmän kuin ne 12 kilometriä autolla.
        Varaosahakua selailin 900€ näkyy maksavan 200 tkm ajettu kone jolloin varmaakin tämä vaihto kannattaa tehdä jos auto muuten on hyvässä kunnossa.Tai sitten katselet Ruotsista tai muualta jossa kyseiseen malliin sopivia koneita on tarjolla


      • apuva.
        volvo_puranen kirjoitti:

        Kyllä se kansiremontti maksaa helposti 1000-1500€ riippu siitä mitä sieltä joutuu vaihtamaa jos kansi halki niin varmaakin jokainen sen tajuaa että silloin hinta nousee.
        Tässä yleistä juttua ja paljon autolla on ajettu.
        Öljyä puskee männän päälle joka palaa siitä tulee se sininen savu.Kyllä se kone on selvä siihen ei enää tämä kansipahvin vaihtaminen auta kun kuivana käy ja kaadat sitä nestettä jäähdytysjärjestelmää niin siinä tulee sellainen lämpösokki sinne systeemin jolloin jokin alumiini osa ei tykkää hyvää. Kuten hyvin tiedät sitä autoa pitää huoltaa eli jäähdytysnesteet vaihtuu 60tkm välein katsotaan lämpömittaria onko se lämpötilan viisari aina siinä puolessa välissä jolloin ei pelkoa että kone käy liian kuumana jolloin tulee niitä kansivikoja.Jäähdytin eli syyläri puhdas ja hyvässä kunnossa jäähdyttää hyvin nesteitä termostaatti kunnossa ja vesipumppu vaihtuu aina joka toisen hihnavaihdon aikana.Tulet parkkiin moottoritieltä annat koneen käydä 2 minuuttia tyhjäkäyntiä että ne lämmöt tasaantuu sama asia on jos ajetaan rauhallisesti ennen pysäköintiä.Nämä on sellaisia kikkoja joita olen käyttänyt ja yhtään kannetiivistettä ei ole Volvossa mennyt ja ikää on 54v eli ajettu enemmän kuin ne 12 kilometriä autolla.
        Varaosahakua selailin 900€ näkyy maksavan 200 tkm ajettu kone jolloin varmaakin tämä vaihto kannattaa tehdä jos auto muuten on hyvässä kunnossa.Tai sitten katselet Ruotsista tai muualta jossa kyseiseen malliin sopivia koneita on tarjolla

        Nyt on toinen auto hommattu vollen tilalle. :) Loppu murheet :) Japsi kestää :)


      • synny-740 :)
        apuva. kirjoitti:

        Nyt on toinen auto hommattu vollen tilalle. :) Loppu murheet :) Japsi kestää :)

        vaihto japsiin. kokeilin kerran synnyyn.autossa ei mtn vikaa,mut koko ajan volvoa ikävä.
        pakko ajaa vollella hamaan tappiin,muuten mieli murtuu :)


      • v

        Se on tyyppivika joka saatanan volvo puskee mustaa ja sinistä savua,eikä kulje mihinkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe