Onko mahdollista että mummi tulee 14 v. pojalle kummiksi? Poika itse toivoo tätä.
Mummista kummi?
8
691
Vastaukset
- Täti
Tiedän erään 30-35 -vuotiaan naisen, jonka toinen kummi on hänen mumminsa.
- 1+1
30-35 v nainen, milloin mummistaan on tullut kummi?
- Täti
1+1 kirjoitti:
30-35 v nainen, milloin mummistaan on tullut kummi?
Hänen mummistaan tuli kummi 30-35-vuotta sitten, kun tämä nainen kastettiin (siis vauvana).
- Kunniatehtävä
Täti kirjoitti:
Hänen mummistaan tuli kummi 30-35-vuotta sitten, kun tämä nainen kastettiin (siis vauvana).
Sopii aivan hyvin, mielestäni! Itse olen sylikummi kohta ripille pääsevälle ensimmäiselle lapsenlapselleni. Rippijuhlaan sain pojalta ensimmäisenä kutsun ja kummipoika tietää että arvostan häntä ja se on tärkeä päivä meille kummallekin! Itse olin alle 40-vuotias isoäidiksi tullessani.
- mummintyttö
minun mummini oli kummini
- Potero
olla vaikka pummi.
- Sevenita
Meillä suvussa ainakin mummikummien perinne pitkä ja vahva (1900-luvun alkupuolelta asti)
On täysin mahdollista, siskollani on mummimme kummina :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403586- 743363
- 1123010
- 1452727
- 1582144
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201988Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281866- 401609
- 621193
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261095