vinkki: pölykalkki pölyttä

ja halvalla

Kuten tunnettua raekalkki maksaa 10 kertaa enemmän kuin pölykalkki. Ainoa ero noissa on että pölykalkin levittäminen on likaista puuhaa. Itse tavarassa ei ole eroa.

Bongasin biltemasta halvalla lannoiteen ja suolan levitin (tuotenro 143202). Se on kuin kukkalaatikko pyörillä ja työntövarrella. Mietin että kuinkahan tuo toimisisi ja pitihän sitä kokeilla. Aavistuksen menee mainoksen puolelle mutta näitä varmaan saa muualtakin kuin biltemasta.

40kg säkki dolomiittikalkkia kyytiin ja puukolla pitkä viilto säkin kylkeen(pitkä kapea sivu). Ei pölise ja levittää tasaisesti. Mainio kampe nyt ei tee lompakossa tuskaa levittää 500kg kalkkia :) jopa puhtaampaa puuhaa kuin raekalkin viskely. Ajattelin jakaa kokemukseni kun itselleni ei tällaista vinkkiä tullut eteen vaikka kaikenlaisia kalkitusjuttuja googlella löysinkin.

1

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäkokemus

      tuossa mainitussa bilteman härvelissä on pyörät kiinteästi akselissa. Kun tekee jyrkkiä käännöksissä ja ulkokaarteen pyörä kulkee pidemmän matkan kuin sisäkaarteen puoli niin siihen tulee rasitusta. 40kg kalkkisäkki kyydissä ja ja jyrkät käännökset rikkoo vekottimen aika pian. ei kymmentä säkkiä kestänyt ;) Piti tehdä oma viritelmä jotta saa toisen pyörän vapaasti pyöriväksi, niin sitten kestää.

      hinta on kyllä sen verran halpa että voisi ostaa jokaiselle säkille yhden mutta turhaa romua tulee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe