Olen työtön ja kuulun työttömyyskassaan. Nyt olen ollut 7 viikkoa sairaslomalla ja luultavasti tulen olemaan vielä pitkään. Nyt kuulin jostain että Kelaan ja työkkäriin pitäisi ilmoittaa asiasta. Itse olen aina luullut ettei työkkäriin tarvitse ilmoittaa sairastumisista jos kerran muutenkin on kotona. Voivatko laittaa minulle jonkun karenssin kun en ole aiemmin asiasta maininnut?
Lisäksi taisivat kassasta maksaa päivärahaa sairasloman alkuajalta. Periikö kassa sairasloman aikana maksetut päivärahat takaisin?
Sairauspäivärahalle siirtyminen?
-vastausta odottelen
1
465
Vastaukset
- earukdtu
työkkäriin ilmoitus siksi jos kela torppaa sairasloman niin tietävät työkkärissä ja laittavat lausunnon liittoon että rahaa voi maksaa, luulen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793162
- 622887
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322425- 802246
- 672107
- 952016
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416