jäi kuitenkin plussan puolelle, vaikka Leijonat töpeksi itsensä ulos kisoista. Turkulaiset Nummelin ja korpikoski yrittivät pitää Leijonapaidan kunniaa yllä mutta minkäs teet kun ympärillä pyörii tuon tasoisia joukkuekavereita.
Kevään huipentuma oli tietysti hieman ennen vappua päättynyt SM-liiga, joka tunnetusti oli TPS:n juhlamarssia yli Lukon, Jypin ja HPK:n.
Nyt ei voisi jääkiekko vähempää kiinnostaa. Kesä on kuumimmillaan ja suuntaan iltapäivällä Ruissaloon katselemaan Airiston aaltoja ja ehkä vähän bikineissään keikisteleviä turkulaiskaunottariakin.
Kevät
3
148
Vastaukset
- Olipa taas...
omaperäinen viesti.
Eivätkö turkulaiset pysty parempaan? - oli loistava
vaikka ei maaleja osaa tehdäkkään, niin yritys oli kovaa ja näyttävää. Nummelin paperilla tehokas, mutta vähintään puolet syötöistä meni vastustajan lapaan ja laukauksista kaksi kolmesta päin vastustajaa, omituisia kiekonmenetyksiä, ei ole Bobby Orr, vaikka niin saattaa luullakkin. Upea ura maajoukkueessa, joka toivottavasti on ohi, aikansa kutakin.
- Kanis
Åbon Pukki nyt puhuu täyttä asiaa. Jalosen Jukka oli aivan oikeassa, kun ei kelpuuttanut Jussi Jokista Olimpialaisiin. Nähtiinhän tuo, että kyseinen kynämies on täyttä paperossia tosipaikan tullen.
Lusikallinen valahti lahkeeseen kun Voko psyykkasi tyypin kuutamolle.
Kansa on tietysti tästäkin asiasta täysin eri mieltä ja kansalla on siihen täysi oikeus. Kuitenkin sanoisin vielä, että maalivahdit saavat täyden respectin. Molemmat olivat huippuhyviä. Sami Vatanen on tulevaisuudessa arvokas pelaaja maajoukkueelle mutta turhan moni vajosi harmaaseen massaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184