Onko kukaan huomannut samaa, että kun talvella on kylmää ja pimeää, niin ratkeaa paljon helpommin ahmimaan kaikkea epäterveellistä ja rasvaista/sokerista? Itselläni tuntuu olevan näin; nyt kun kelit ovat lämmenneet hellelukemiin, ahmimishimot loppuivat kuin seinään.
Onko muilla ilmennyt samaa :o
Oi kesä ~ sinä ihana pelastajani
Kausittaista ahmimista
3
602
Vastaukset
- pööööööööööö
mulla päinvastoin(:
- jepsjepss
kesällä on aikaa vaik muille jakaa ja lihoin viimevuonnaki 10kg :))))
kesä-vihamieheni - fdhfdh
jepsjepss kirjoitti:
kesällä on aikaa vaik muille jakaa ja lihoin viimevuonnaki 10kg :))))
kesä-vihamieheniJuhannuksena ahmin kolme päivää 4000-5000 kaloria ja nyt vaaka näytti 3,5 kg. Eilen voin niin pahoin että vain makasin syömisieni takia. Ja mitä tein seuraavaksi ? Menin syömään vielä lisää. Lopulta nukahdin pahaan oloon. Aamulla olin ihan sairaan pöhöttyneen näköinen ja vedin laksatiiveja että jotenkin sai olon järkeväksi. Jos minulla ei ole bediä niin ei ole kellään. Se tunne kun on ahminut koko kaapillisen kaikkea ja vain makaa itseinhossaan on kamala. En pysty keskittymään mihinkään, olen vain ihan sairaan ahdistunut, häpeissäni ja morkkiksessa. Silti saatan suunnitella mitä seuraavaksi syön. Jos en olisi saanut tänään ahmintaputkea poikki, olisin varmaan tänään aloittanut aamusta. Leipää, lämmintä ruokaa, keksejä, jäätelöä, mitä vain... Jotain joka on helppo vain ahmia äkkiä ja joka tuottaa sen hetkellisen euforisen olon joka katoaa kyllä sen jälkeen kun ruoat on loppu. Kaupassakin vain katselen kaikkia tuotteita ja mietin mitä seuraavaksi söisin. Aina vaan mielessä, ruoka, ruoka, ruoka. Ja ikinä ei osaa lopettaa ajoissa. Häpeän tapojani, joillakin on puute ruoasta. Kaikkein suurin ihme on että olen vielä normaalipainoinen, en tosin tätä tahtia. Pelottaa koska oikeasti nykyään minulla ei ole mitään kontrollia edes ahminnan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696137Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614673Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu514440Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644269Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682682En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612182Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331652odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1321552- 481463
- 341318