Onko kukaan huomannut samaa, että kun talvella on kylmää ja pimeää, niin ratkeaa paljon helpommin ahmimaan kaikkea epäterveellistä ja rasvaista/sokerista? Itselläni tuntuu olevan näin; nyt kun kelit ovat lämmenneet hellelukemiin, ahmimishimot loppuivat kuin seinään.
Onko muilla ilmennyt samaa :o
Oi kesä ~ sinä ihana pelastajani
Kausittaista ahmimista
3
586
Vastaukset
- pööööööööööö
mulla päinvastoin(:
- jepsjepss
kesällä on aikaa vaik muille jakaa ja lihoin viimevuonnaki 10kg :))))
kesä-vihamieheni - fdhfdh
jepsjepss kirjoitti:
kesällä on aikaa vaik muille jakaa ja lihoin viimevuonnaki 10kg :))))
kesä-vihamieheniJuhannuksena ahmin kolme päivää 4000-5000 kaloria ja nyt vaaka näytti 3,5 kg. Eilen voin niin pahoin että vain makasin syömisieni takia. Ja mitä tein seuraavaksi ? Menin syömään vielä lisää. Lopulta nukahdin pahaan oloon. Aamulla olin ihan sairaan pöhöttyneen näköinen ja vedin laksatiiveja että jotenkin sai olon järkeväksi. Jos minulla ei ole bediä niin ei ole kellään. Se tunne kun on ahminut koko kaapillisen kaikkea ja vain makaa itseinhossaan on kamala. En pysty keskittymään mihinkään, olen vain ihan sairaan ahdistunut, häpeissäni ja morkkiksessa. Silti saatan suunnitella mitä seuraavaksi syön. Jos en olisi saanut tänään ahmintaputkea poikki, olisin varmaan tänään aloittanut aamusta. Leipää, lämmintä ruokaa, keksejä, jäätelöä, mitä vain... Jotain joka on helppo vain ahmia äkkiä ja joka tuottaa sen hetkellisen euforisen olon joka katoaa kyllä sen jälkeen kun ruoat on loppu. Kaupassakin vain katselen kaikkia tuotteita ja mietin mitä seuraavaksi söisin. Aina vaan mielessä, ruoka, ruoka, ruoka. Ja ikinä ei osaa lopettaa ajoissa. Häpeän tapojani, joillakin on puute ruoasta. Kaikkein suurin ihme on että olen vielä normaalipainoinen, en tosin tätä tahtia. Pelottaa koska oikeasti nykyään minulla ei ole mitään kontrollia edes ahminnan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829