KAARINA SUONPERÄ

terveet tavat ok.

HALOO?! Juuri katselen Studio55:tä niin varsinainen tapakouluttaja, HAH!!! Tällänenki moukka tajuaa että jos ihminen puhuu jatkuvasti käsillään ja mikki on vieressä niin onko järkeä laittaa tosi heliseviä helyjä ranteisiin, peittää puheen melkein kokonaan.....ONNEKSI!!! :)))

18

1157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittumainen mies ?

      joka "ammuttiin" kuuluisuuteen suremaan ja tapalässyttämään.
      Vieläkö se "jaksaa"....

      • kaunista katsella

        Miksi te Kaarina moititte. Hän opettaa tapakasvatusta, kun nykyään ei sitä kodit anna lapsilleen.


      • aamutunleski
        kaunista katsella kirjoitti:

        Miksi te Kaarina moititte. Hän opettaa tapakasvatusta, kun nykyään ei sitä kodit anna lapsilleen.

        Kaarina on viimeistä piirtoa myöten OLLAKSEEN JA LEUHKA! Se ÄRSYTTÄÄ! Tuskin mitään koulutusta on muuta kuin kirjeopisto Markkinointi-instituutissa.


      • Anonyymi

        Joo Kaarina on potkaissut tyhjää heinäkuussa. Nyt ei ole pukeutumisarvosteliaa enää ja jokakyttää miten käyttäydytään. Kaarina oli jonnin joutava. Kansakoulupohjainen ja kirjeopiston käynyt somistaja. Kanttia on ollut ja oli kokoomuslainen. Miehensä kuolemalla pelasi julkisuuteen tuli. Huh,huh,, Onpa hänen tytöllä täällä luettavaa. Niin Kaarina ja Teppo olivat kumpikn NARSISTEJA. Ja siihen ei ole lääkitystä.


      • Anonyymi
        aamutunleski kirjoitti:

        Kaarina on viimeistä piirtoa myöten OLLAKSEEN JA LEUHKA! Se ÄRSYTTÄÄ! Tuskin mitään koulutusta on muuta kuin kirjeopisto Markkinointi-instituutissa.

        Viimeiset kuvat Kaarinasta on aikalailla ryppyinen naama. Ilmeisesti sairasti jotain, eipäs siitä puhut. Tekopeliä koko ämmä.


    • Alatölöviöltä vaa

      Minkähän suonperän vai peräseinäjoen Kaarinasta on kyse? En oikein ole enää ihan up-todade näitten nykymannekiinojen kanssa. Enkä itse asssassa niin kovin kiinnostuntkaan...
      Mutta sillei kuiteskii, että olenko nyt missannu jotain tärkeämpää??

      • Takahikiän tane

        Luulen, että et ole paljoakaan missannut mistään.jos puhutaan noista mannekiineista. Ei vois vähempää todellakaan jne....


    • miehet tekee näin!

      Suonperän ampua Myssylä , joka on lehtitietojen mukaan kuollut n. 2-3 vuotta sitten Ranualla. Suonperä teki siitä elämästä helvetin.

      • Perä seinä joki

        Minä ei ampu ketä. Menes mamu kouluun opettelemaan ainekirjoitusta.


    • Anonyymi

      missä kaarina oli käynyt toimittajatutkinnon, oli ilmeisesti vain alkanut puhumaan oli vain hokkuspokkus tyyppi. Teki itsestään tärkeän eli oli suuruuden hullu ja harhaluulo itsestään. Tepolla oli muitakin "kukkia",

      • Anonyymi

        Joo morsiamia oli.


    • Anonyymi

      Tapakouluttajakaheli painuu hevonvittuun ja linnoittautuu kotiinsa pysyäkseen siellä piilossa ulkomaailmalta.Kaarina Suonperä-Kaarina Suonsilmä ärsyttävä harppu olkoon poissa televisiosta loppuikänsä ja älköön näyttäkö pärstäänsä samalla puolen katua.

      • Anonyymi

        Kaarina meikkasi liian "isosti" siniseksi. Mielisairaalassa potilaat sotkee tuollain silmänsä. Oliko hällä mielialaongelmia kun puoliso ammuttiin. Kova paikka se varmaan oli, mutta iso eläke tuli Teposta ja sillä eleli.


    • Anonyymi

      Suonperä on itseään täynnä oleva idiootti, jota ei voi ottaa vakavasti.

    • Anonyymi

      Tiedoksi .Kaarina Suonperä kuoli 22.07.2022.

    • Anonyymi

      Kaarina Suonperä.
      Tiedottaja.Toimittaja.TV kuuluttaja.Tietokilpailu juontaja.

      Radion toivekonsertin juontaja.Savonlinnan oopperajuhlien ja Pori Jazz tiedottaja.
      Heurekan hallituksen jäsen.Suomiyhtiöiden hallinnon jäsen..

      HOK-elannon hallituksen jäsen.
      Tapaseuran puheen johtaja.Tapakouluttaja.

      Kaarina Suonperä poistui keskuudestamme 22.07.2022

    • Anonyymi

      Nyt on Kaarina Taivaassa ja sielläsaa opettaa tapakastatusta.

      • Anonyymi

        Mihin Kaarina kuoli?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe