SUOMI VOITTAA KAIKKI RYSSÄT,RUOTALAISET HOMPPELIPOJAT.NEEKERIT,JA VITTU KAIKKI MAAPALLON KELTASET.PUNAISETVINOSILMÄT.IHAN KAIKKI VOITTTAA.OPYMPIA HYMMI VAIHTUU TILALLA SOITETAAN AINA MAAMMELAULU.JA AINA KUN SUOMIPOIKA/TYTTÖ/MIES/NAINEN,VOITTAA HAVIÄÄ TEKEE MAALIN PÄÄSTÄÄ MAALIN TAI MUUTEN VAAN VITUTTAA.NIIN AMMUTAAN AVARUUTEEN RAKETTI JOSSA ON 3 RUOTSALAISTA HOMPPELI MIESTÄ 4 VITUN NEEKERIÄ JA PARI RYSSÄÄ JA YKS UNKARILAINEN HIV POSITIIVINEN MISSI SEKÄ YKS AMERIKKALAINEN HIV POSITIIVINEN HULLU TIEDEMIES JOKA LUULEE TIETÄVÄNSÄ MITEN HARRASTAA RYHMÄSEKSIÄ AVARUUDESSA
minä vain
YKS UTELIAS VELI
2
409
Vastaukset
- Arghhhhhhh
Kuka uskaltaa kertoa tälle, että suomi on ulkona niinkuin oli alkuperäis suunnitelmissa. Venäjällä on parhaat, suomalaiset jää pois kun kolottaa. Missä vi...a on Suomalaisten sitoutuminen???
- 77767
Oho, apina kranaatin kanssa:DDD Jopa mielisairaat oppinet netin käyttö:DD Apua!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258