huomenna !
Dufva Tepsiin
5
288
Vastaukset
- eikä sitä täällä
kaivatakkaan.pyköön uimalakki vaan jyväskylässä.
- Jääman
Turha toivoa Dufvaa Tepsiin koska Tepsiltä ei löydy rahaa niin paljon mitä Jyppi hänestä vaatisi jos olisi valmis luopumaan ja vaikka olisi ei Jyp siltikään Dufvasta luopuisi joten Tepsin pitää valita joku muu päävalmentajakseen.
- örnfkglbiregös
Tosiaan jos sm-liigan kaikkien aikojen paras valmentaja siirtyisikin yllättäen valmentamaan pullasorsia, niin muuttuisivat äkkiä "hope" kuittailut ja buuaukset palvontaan ja kunnioitukseen. Sekös se vasta nolo takin kääntö olisi.
- kaikkien aikojen...
paras??? Ai, divarivalmentaja vai?
- Hjallis n.!
Luulin tuota duffan tuloo varmaksi, olisi ollut elämäni paras päivä kun Duffa tepsiin tyhmine kommenteineen samana päivänä kun Jokerit otti Kekäläisen, mikä nyt sattuu olemaan suurin kiekko ihminen koko Suomessa! P.s. nauttikaa nyt tuosta viime kevään tuurilla saadusta pokaalistanne, sitä ei Turussa tulla näkemään seuraavaan 200vuoteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857475- 965414
- 2594635
- 444525
- 623267
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412194