Miksi Revonpapua (Thermopsis Montana) ei löydy mistään kaupasta tai jostain puutarhayrityksistä?
Kaunis keltainen kukka ja haluaisin sen takapihalleni. Miksi sitä on huonosti saatavilla?
Myytävänä olevia siemeniä löysin puutarhayrityksen, Metsän reunassa nettisivuilta. Ja nekin melko kalliita. Mistä mahtaisi löytyä juurakkoja?
Revonpapu (Thermopsis Montana)
Ape
5
3199
Vastaukset
- siemeniä
Minun pitää ottaa sinulle syksyllä siemeniä ja lähettää, se leviää hullunlailla,siitä tulee lopuksi rikkaruoho.Mutta jos on paikka missä saa levitä niin sitten.
- Ape
Juu on paikka, meidän metsäojan viereen olen ajatellut laittaa koristukseksi.
Kiitoksia vaan mutta, tilasin jo juurakoita.
- Puutarha-Pipu
Viherpihassa hortonomi Pentti Alanko varoittaa istuttamasta revonpapua. Jos sen istuttaa on oltava koko ajan varuillaan.
- Anonyymi
Minulla on vaikka kuinka paljon ,siis Korialla,Kyntäjäntiellä.t.Siru
- Anonyymi
Onko tämä se lupiininnäköinen ja mistä sitä saa ostaa ?
Aasianerevonpapu ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513575Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1122446Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761700Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361532- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921411