Rumat kynsilakat

bumtsibumissa!

Miten Hanna ei viitsinyt kynsilakkojaan tarkistaa ennen lähetystä??? Mustaa lakkaa ja puolet rapissut peukalosta..suttusta touhua. Lisäksi kajalit levällään silmäkulmissa. Eiks joku stylisti vois nyt ottaa Hannan haltuun ja muokata sen lookkia hiukan siistimmäks??? Upee ääni ja näössä löytyy mut staili totaalisesti lost.

9

1412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

oli taas aivan uskomattoman kaunis ja mikä karisma!Ja se ääni,ei toista samanlaista löydy,uskomaton pakkaus.

• ..........

Mitä väliä on jostain KYNSILAKASTA?? Ei kynsilakka voi tehdä Hannasta pelleä!! Se on suomen idoli, oli sillä vaikka kajaalit poskissa ja kynsilakat hiuksissa!!

• ehdottomasti,

mutta esiintyvän artistin luulis pitävän itsensä siistinä, ihan jo fanien vuoksi. Pikkujuttuja tollaset kynsilakat jne mut antaa hällävälii vaikutelman.

• ...........

..mut se oli iha perseestä..ei osannu laulaa mitää..todella surkeeta meininkii....olin kovasti pettynyt, koska tähän asti oon tykänny mimmistä!!

• näin mun mielestä
        ........... kirjoitti:

..mut se oli iha perseestä..ei osannu laulaa mitää..todella surkeeta meininkii....olin kovasti pettynyt, koska tähän asti oon tykänny mimmistä!!

sehän veti aivan loistavasti.Kun lauloivat yhes niin kenenkään muun ääni ei sieltä kuulunutkaan kun Hannan.Ne kaks muuta naista vaan kieku siel samalla kun Hanna tulkitsi persoonallisesti vahvalla äänellään.

• Myös huomannut

kyllä hieman erikoinen,jotenkin pitäisin Hannaa kovasti kokemattomana,mutta uskoisin että Hanna joskus voisi lunastaa itsensä koko Suomen kansan idoliksi.

• Riksu

mitä vikaa siinä oikein on jos sen lakka on rumasti!kun kerra ei huomaa nii ei huomaa.
      sitäpaitsi jos hanna kerran sit oli niin ruma kynsien takia nii saanko sanoa että ei se piä sitä lakkaa aina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Mun mielest se ainakin on ihan hyvän näkönen vaikka lakka on sutussa.Entäpä jos se lakka ei kuivunu vielä ja se koski johonki niin se lakka menee suttuun.Ja vaikka hanna ois ihan ruma niin se on mun mielest hyvä,ja varmaan monen muunkin mielest.

• FilmiFriikki

No ei se nyt niin vakavaa ole jos jokaiseen yksityiskohtaan lärvissä ja kynsilakkapinnoissa ole kiinnitetty huomiota.. :/ Hanna on huippulahjakas ja kauniskin, kaikki kohdallaan.

• Grr..

Anteeksi vain, mutta mistä sinä tiedät, että se kynsilakka olisi epähuomiossa huonosti.. Voi hyvin olla, että Hanna (tai, jopa hannan stailisti) on ajatellut tämän olevan vaikka uusi muoti villitys.. Ja samoin upea, suttuinen meikki myös. Onhan näitä muoti juttuja nähty..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      35
      3632
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      244
      3403
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      249
      3154
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      252
      2420
    5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      125
      1695
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      216
      1467
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      229
      1356
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      11
      1275
    9. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      97
      1273
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1075
    Aihe