Blogi bulimiasta

nevermindmeoranyone

31

3351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buyyvtcrrxe

Toivottavasti linkki toimii.... Tässä on siis blogilistan bulimia-aiheiset blogit.

Itse seuraan niistä Kahvia mustana- blogia.

• niina*
    • ertdrstfh
    • läskiluuranko
    • jkhkjgkjgh

www.kummituss.blogspot.com

• minä
    • starfroze87

http://starfroze.blogspot.com v.2009 tekstit käsittelee bulimiaa,siitä sitten BED:in kautta nykytilanteeseen.EDNOS kuvaa ehkä parhaiten mun vaiheita,ikää löytyy 25v.

• dfghjklöoi7yfpifgpgu
    • valoton bloggerista
    • tätä luen

Kolmekymppisen äidin toipumista syömishäiriöstä

tietoipumiseen.blogspot.com

• LäskiApina

http://1hatemyself.blogspot.com/
      Masennusta, viiltelyä... En sanoisi syömishäiriötä sairastavani, vaikkakin vähän sitä pelkään...

• bbbh
    • izziee
    • fucked up
    • molly is free
    • bulimiccc

Tässä erittäin hyvä blogi, jota seurasin joskus. Ulkoasu ei niin kummoinen, mutta tekstit aivan huippuja. Hyvin kertoo tyttö elämästään. Sairastaa bediä ja bulimiaa, 3 vuoteen ei blogia enään kirjoittanut mutta nyt taas alkanut alamäki ilmeisesti.

www.tekohymy.blogspot.fi

• bnmjhk
    • Dab

Itselläni on tällä hetkellä buliminen kausi. Kuten esimerkiksi vastaajaa "fucked up", bulimiasta yritän päästä eroon, mutta tahdon silti laihtua.

http://tapistatikuksi.blogspot.fi/

• bulimiastaeroon

http://vahva-vapaus.blogspot.fi/

Tänään aloitin kirjoittamaan bulimiasta/bedistä blogia, taistelusta parantumiseen siis.
      Lukijoita en vartavasten hakemalla hae, mutta jos jotain kiinnostaa, niin mukavahan se olisi jatkossa saada muilta mahdollisesti mielipidettä asioihin ja kokemuksia samoista asioista. Kannustaisi sekin varmasti tavallaan jatkamaan tätä loputonta taistelua.

• 99993333
    • HukkaHukka
    • quee
    • piuukuli

eikoskaantarpeeksisairas.blogspot.fi

Ihan uusi blogi! Katotaa mitä tästä tulee...

• linnea1
    • oikujyh
    • xxcandy

notpresence.blogspot.com

itse olen seurannut nyt noin vuoden, kirjoittaja sairastaa tällähetkellä bulimiaa ja masennusta.

• -----

www.diagnosoitujapainajaisia.blogspot.com

Yritän palauttaa blogia eloon. ;> Bulimiaa kaksi vuotta ja viisi epätyypillistä syömishäiriötä, näiden välissä vuoden/puolentoista oireettomampi kausi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe