Phalénelle nimi!

Nimetön );

Meille on tulossa trikolouri tai valko-ruskea phalene narttu. Nimeä sille en ole vielä keksinyt.
Nimen tulisi olla einitään 3-tavuinen.
Mielellään kaksi-.
Joku oikein suloinen nimi mutta sellainen jonka voi kertoa ihmisille ilman että he ajattelevat, AIVAN KAUHEA NIMI! Tai että kuka vauva tuon oli keksinyt???
Itse ole 13-v.
Nimi voi olle myös vieraskielinen, mutta tällöin kerrothan millä keilellä se on ja mitä se tarkoittaa.
Vieraat kielet ovat
Englanti
Espanja
Ranska
Myös joku muu keile käy...

14

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan...

      Milla
      Minni
      Emma
      Emme
      Vida-Espanja-Elinvoima

    • =)

      Ihan kivoja olivat =) mutta vielä lisää!

    • K.Noutaja

      Sohvi, Pipsa, Lyyli,
      Tyyne, Tessa, Lilli,
      Sindy/Sindi, Assi,
      Helmi, Meeri, Roosa,
      Ulpu,...

      • :P

        lara

        lara croft (jostain pelistä) tuli vaan mieleen kun googlasin kuvan rodusta


      • Eläin ekspertti
        :P kirjoitti:

        lara

        lara croft (jostain pelistä) tuli vaan mieleen kun googlasin kuvan rodusta

        Tyhmiä!


    • ^___^

      mimmi, sissi, jade, fifi, emma, elli, sohvi, tiuku, jassu

      • Eläin ekspertti

        Tyhmiä!


    • Eläin ekspertti

      Loles,Maria,Emma,Caroline En suositteli koiran hankintaa.Nimetön.Vielä kehtaa!!!!!!!!!!!!!!

      • .minna.95

        Kuules "eläin ekspertti". Pyydän: hanki elämä! Ei ole mukavaa kun liikut pitkin palstaa trollailemassa toisten aiheisiin. Oletko kateellinen ihmisille jotka saavat lemmikkejä? Yritä käyttäytyä asiallisesti, penikka. Kiitos.


      • Parempi tyyppi!!!!
        .minna.95 kirjoitti:

        Kuules "eläin ekspertti". Pyydän: hanki elämä! Ei ole mukavaa kun liikut pitkin palstaa trollailemassa toisten aiheisiin. Oletko kateellinen ihmisille jotka saavat lemmikkejä? Yritä käyttäytyä asiallisesti, penikka. Kiitos.

        Minulla on 5 rottaa 1 hiiri 1 koira 2 pupua 4 lintua niin eikös noi jo riittäis?Itelläs ei taida olla lemmikkejä?ja muutes miksi sä trollailet pitki suomi24?Onko se jotekin kivaa?


      • Eläin ekspertti
        Parempi tyyppi!!!! kirjoitti:

        Minulla on 5 rottaa 1 hiiri 1 koira 2 pupua 4 lintua niin eikös noi jo riittäis?Itelläs ei taida olla lemmikkejä?ja muutes miksi sä trollailet pitki suomi24?Onko se jotekin kivaa?

        Ja olen saamassa koiran ja 5 frettiä että itelläs ei ole yhtään lemmikkejä!Ja degun ja kanoja ja käärmeen ja liskon.Oot varmaan kateellinen mulle koska mä olen suo PAREMPI!!


      • Parempi kun Minna!
        Eläin ekspertti kirjoitti:

        Ja olen saamassa koiran ja 5 frettiä että itelläs ei ole yhtään lemmikkejä!Ja degun ja kanoja ja käärmeen ja liskon.Oot varmaan kateellinen mulle koska mä olen suo PAREMPI!!

        Niin se ihme minna kyllä on näköjään kateellinen sulle!Ja se muutes trollailee pitkin palstoja kertomassa paskaa......


      • minna edelleen
        Parempi kun Minna! kirjoitti:

        Niin se ihme minna kyllä on näköjään kateellinen sulle!Ja se muutes trollailee pitkin palstoja kertomassa paskaa......

        Nyt taisi lapsella tulla luriteltua satuja. Todennäkösesesti sulla ei oo lemmikkiä lainkaan, vaikka se minua ei kiinnostakkaan. Itse olen tyytyväinen omiin lemmikkeihini eikä mulla ole syytä olla kateellinen lapsille. Ikäähän sulla oli 9-vuotta?


      • Paras!
        minna edelleen kirjoitti:

        Nyt taisi lapsella tulla luriteltua satuja. Todennäkösesesti sulla ei oo lemmikkiä lainkaan, vaikka se minua ei kiinnostakkaan. Itse olen tyytyväinen omiin lemmikkeihini eikä mulla ole syytä olla kateellinen lapsille. Ikäähän sulla oli 9-vuotta?

        On mulla eläimiä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe