Mieheni valmistuu tänä viikonloppuna ammatikoulusta, raksapuolelta ja suuri ongelma on se etten tiedä mitä ostaisin hänelle lahjaksi. Raha ei ole ongelma, mutta vaikka olen kuinka miettinyt pääni puhki niin mitään ei tule päähän. Mieheni pitää yhtä korua ja se on rippiristi. Olen miettinyt pitäisikö minun ostaa hänelle joku pullo alkoholipitoista juomaa ja kultainen suomileijona koru? Olisiko kaksi korua teistä liikaa? Mieheni myös harrastaa kehonrakennusta, eli siis kuntosali on hänelle aika ajoin toinen koti, mutta en keksi siihenkään liittyvää lahjaa. Jos jollakin on kokemusta tästä asiasta tai muuten vaan hyviä ideoita niin kuuntelen mielelläni! =) Kiitokset jo etukäteen!
Valmistujaiset, apua!
Kapeliini
2
805
Vastaukset
- onnittelut!!!
Osta taulu, käy jossain galleriassa ja osta vaikka grafiikkaa, jää ikuinen muisto. Olis erilainen lahja, kun tyyppi vaikuttaa matsolta. Jotain erilaista, ei mitään viinaaa eikä suomileijonmeininkiä!
- juzxa
kysyä, mitä hän haluaa. Itse olisin halunnut, että muija olis KERRANKIN tehnyt kunnon suuhoidon, kun olin valmistunut. No hän osti kalvosinnapit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454452Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232899Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412652Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811644Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161528- 501238
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996