KAIKILLE

Lukekaa

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9091027/44240776

44

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huvittunut :-)))

Maitä on monenlaisia. Minun viestini saa poistaa vapaasti, vaikka kaikki. En ymmärrä miksi joku voi koea omat viestinsä korvaamattomaksi? Ja jos kokee näin, niin miksi ei ota jokaisesta viestistään kopiota omaan koneeseensa talteen?

Eihän tuossa välistä poistoissa muuta ongelmaa ole, kun suunnaton hupaisuus. :-)))
      Joku tuttu haukkuu parhaan kaverinsa tai itsensä pataluhaksi, kun välistä on poistettu vaivihkaa se viesti jolle haukut oli tarkoitettu.

• Moos.

Ei se siitä johdu että viesti olisi sinäänsä tärkeä , Mutta kun se on pelkkää Jumalan sanaa, ja lähtee kuin
        leppä keihäs , se ei ole oikeen , ja te huomaatte vielä sen . nuo muut ovat selityksiä.

• Tahtoo keskustella
        Moos. kirjoitti:

Ei se siitä johdu että viesti olisi sinäänsä tärkeä , Mutta kun se on pelkkää Jumalan sanaa, ja lähtee kuin
        leppä keihäs , se ei ole oikeen , ja te huomaatte vielä sen . nuo muut ovat selityksiä.

Palsta ei ole kopiointeja vaten, vaan keskustelua varten. Kyllä tämän pitäisi mennä kaaliin alta minuutin.
        Sinulta on nyt mennyt parisen vuotta, ja edelleen näyttää olevan päivänselvän asian suhteen plack out tila.

Jokainen väsyy jossakin vaiheessa saman asian toisteluun, ellei mitää tulosta näytä syntyvän.
        Sheriffi on ollut todella suorastaan epäinhimillisen kärsivällinen sinun kanssasi. Toppi pitäisi laittaa
        heti kun kopioriviä alkaa syntymään "keskusteluksi".

• teuta
        Tahtoo keskustella kirjoitti:

Palsta ei ole kopiointeja vaten, vaan keskustelua varten. Kyllä tämän pitäisi mennä kaaliin alta minuutin.
        Sinulta on nyt mennyt parisen vuotta, ja edelleen näyttää olevan päivänselvän asian suhteen plack out tila.

Jokainen väsyy jossakin vaiheessa saman asian toisteluun, ellei mitää tulosta näytä syntyvän.
        Sheriffi on ollut todella suorastaan epäinhimillisen kärsivällinen sinun kanssasi. Toppi pitäisi laittaa
        heti kun kopioriviä alkaa syntymään "keskusteluksi".

sanot että "mulle " luin siitä samasta viestistä ETTÄ "kaikille", kuinka sinä luet ohjeita.
        jos sinä sanot toppi , Se on mulle päin vastoin koska kukaan ei ole korvaamaton . Et
        sinäkään , vaikka joskus näkyy että olisit sitä' erittäin mielellään.
        Se että minun kanssa on inhimmillinen on hyvä , koska olen raakile ja hän tietää sen .

• Tahtoo keskustella
        teuta kirjoitti:

sanot että "mulle " luin siitä samasta viestistä ETTÄ "kaikille", kuinka sinä luet ohjeita.
        jos sinä sanot toppi , Se on mulle päin vastoin koska kukaan ei ole korvaamaton . Et
        sinäkään , vaikka joskus näkyy että olisit sitä' erittäin mielellään.
        Se että minun kanssa on inhimmillinen on hyvä , koska olen raakile ja hän tietää sen .

Maidän muiden viestit saa sheriffi vapaasti poistaa.

Miksi sinun viestejäsi ei käsityksesi mukaan saa poistaa.

Kuvitteletko sinä viestisi korvaamattomiksi, vai miksi niitä ei saisi vapaasti poistaa, kun tarvetta ilmenee?
        Sheriffin poistettua luvattomat kopiorivisi, nousee aivan mahdoton möly, kuin koko maailma kaatuisi yhden miehen poistetuista viesteistä.

Sinulla on vakava terveeseen itsearviointiin liittyvä trauma, miksi et voi myönnä sitä itsellesi.
        Muille traumasi loistaa kuin Naantalin aurinko, kirkkaana ja selvänä.

• teu.
        Tahtoo keskustella kirjoitti:

Maidän muiden viestit saa sheriffi vapaasti poistaa.

Miksi sinun viestejäsi ei käsityksesi mukaan saa poistaa.

Kuvitteletko sinä viestisi korvaamattomiksi, vai miksi niitä ei saisi vapaasti poistaa, kun tarvetta ilmenee?
        Sheriffin poistettua luvattomat kopiorivisi, nousee aivan mahdoton möly, kuin koko maailma kaatuisi yhden miehen poistetuista viesteistä.

Sinulla on vakava terveeseen itsearviointiin liittyvä trauma, miksi et voi myönnä sitä itsellesi.
        Muille traumasi loistaa kuin Naantalin aurinko, kirkkaana ja selvänä.

Siihen aiemmin kaikki muut saa , mutta Jumalan sanaa ei.
        tähän vastasin jo toisen kerran, muita kysymyksiä ?

• yx yökyöpeli
        teu. kirjoitti:

Siihen aiemmin kaikki muut saa , mutta Jumalan sanaa ei.
        tähän vastasin jo toisen kerran, muita kysymyksiä ?

Laajamittainen kopioiden värkkääminen tänne on kielletty, - myös teutalta. Eikö se mene perille?
        Kopiorivistöt saa siis poistaa ja pitääkin poistaa.

• väinö.
        yx yökyöpeli kirjoitti:

Laajamittainen kopioiden värkkääminen tänne on kielletty, - myös teutalta. Eikö se mene perille?

Arvasinhan , päkätti

• teuta
        yx yökyöpeli kirjoitti:

tärkeämpi kuin asia , Pitää ajatella päällä .
        ei niinkuin sumalainen, hokee ei saa ,ei saa
        vaan niinkuin Saksalainen se vain on kielletty
        joka täyttää kiellon. kaikki muu on sallittu .

• päiv on jo koittanut
        teuta kirjoitti:

tärkeämpi kuin asia , Pitää ajatella päällä .
        ei niinkuin sumalainen, hokee ei saa ,ei saa
        vaan niinkuin Saksalainen se vain on kielletty
        joka täyttää kiellon. kaikki muu on sallittu .

Vaan tärkeintä on että täällä keskustellaan henkilökohtaisella tasolla mielipiteistä, eikä harjoiteta valmiiden tekstien koipinteja urakalla. Meillä jokaisella on Raamatut kotona, josta halukkaat voivat selvittää eri raamatunkohtia. Muutaman jakeen Raamatusta voi tuoda tännekin, meille kirjoittajille yhteiseksi tutkinnon aiheeksi.

• päiv on joutunut
        väinö. kirjoitti:

Arvasinhan , päkätti

Olet aivan mahdoton tuosta suustasi. Halveksivaa tekstiä tulee solkenaan.

Käytä sekin aika hyödyksi, minkä nyt käytät tällaisiin halveksiviin viesteihin. Olet päkättänyt sheriffille nytkin useamman päivän ajan, etkö osaa ollenkaan hävetä. Olen sheriffin tukena ja samaa mieltä kun hänkin.

On puisevaa katsella avauksia toisensa jälkeen joiden sisältönä on pelkkiä kopiorivejä. Lue kotonasi sitä Raamattua älä sitä tänne kopioi, koska sellainen on täällä kielletty.

• teuta
        päiv on joutunut kirjoitti:

Olet aivan mahdoton tuosta suustasi. Halveksivaa tekstiä tulee solkenaan.

Käytä sekin aika hyödyksi, minkä nyt käytät tällaisiin halveksiviin viesteihin. Olet päkättänyt sheriffille nytkin useamman päivän ajan, etkö osaa ollenkaan hävetä. Olen sheriffin tukena ja samaa mieltä kun hänkin.

On puisevaa katsella avauksia toisensa jälkeen joiden sisältönä on pelkkiä kopiorivejä. Lue kotonasi sitä Raamattua älä sitä tänne kopioi, koska sellainen on täällä kielletty.

Ei hän mitään apua tarvitse , paljonparemmin pärjää kun ei sorita .
        Kaikki tuo on jotain tekoa tai hännystelyä , ei kukaan sitä kaipaa ,
        se mikä on sinusta puisevaa , saattaa olla Ylätuvan isännästä tarpeellista.

Kopioista voimme puhua myöhemminkin.

• teuta
        päiv on jo koittanut kirjoitti:

Vaan tärkeintä on että täällä keskustellaan henkilökohtaisella tasolla mielipiteistä, eikä harjoiteta valmiiden tekstien koipinteja urakalla. Meillä jokaisella on Raamatut kotona, josta halukkaat voivat selvittää eri raamatunkohtia. Muutaman jakeen Raamatusta voi tuoda tännekin, meille kirjoittajille yhteiseksi tutkinnon aiheeksi.

Kun kirjoitin jostakin , juuri sillälailla : tuli karea teksti , tarkenna , tarkenna siihen asti
        että sem Raamatulla tuin, eikö tämä kerro sulle sen , että ei voi olla yksiselitteistä ja
        sokeaa kieltoa , vaan pitää olla valmius myös varmistukseen , tätä olen tarkoittanut
        niillä puolustusjankutuksilla joita katson että on pakko olla .

• teuta

joka poistettiin oli , 1 päivän jae / päivä , mutta kun olin kerännyt ,niitä 146 viestiä
        se sai teistä kamalan mittapuun, ok ei tehdä sellaista ( kuitenkin oli 500 lukijaa)
        monissako täällä olevissa aloituksissa on on 200-300 lukijaa, onhan sellainenkin
        seikka oltava jonkin mukaan asiaa.

• päin on jo joutunut
        teuta kirjoitti:

Ei hän mitään apua tarvitse , paljonparemmin pärjää kun ei sorita .
        Kaikki tuo on jotain tekoa tai hännystelyä , ei kukaan sitä kaipaa ,
        se mikä on sinusta puisevaa , saattaa olla Ylätuvan isännästä tarpeellista.

Kopioista voimme puhua myöhemminkin.

Luuletko aivan tosissasi, että sheriffi ottaisi vastaan minun neuvojani?
        Ei takuulla ota, hän on itsenäinen yksilö ja toimii aivan oman harkintansa mukaan joka tilanteessa.
        Minua on täysin turhaa, ja syntiäkin, syyttää sheriffin toimista, minulla ei ole niihin osaa eikä arpaa.

• teuta
        päin on jo joutunut kirjoitti:

Luuletko aivan tosissasi, että sheriffi ottaisi vastaan minun neuvojani?
        Ei takuulla ota, hän on itsenäinen yksilö ja toimii aivan oman harkintansa mukaan joka tilanteessa.
        Minua on täysin turhaa, ja syntiäkin, syyttää sheriffin toimista, minulla ei ole niihin osaa eikä arpaa.

tarkoittanut sellaisia sanoja ollenkaan , jotka liittyisi Seriffiin .
        Vaan sinä jossakin kysyit siihen malliin että olenko minä sitä mielta
        siitä ja siitä , se nyt vain tuli tässä ulos .

• teuta

Olet tarkka , kaikki kiellot koskee myös sanojaa , ei voi muuten olla uskottava,
        siis se koskee myös sinua .
        Jokaisella on sehan on selvä , minullakin on monta kappaletta, ja kaikkia tutkin
        muuten se vain ei ole se asia jota ajan , silloin kun joku kysyy miten tämä on
        On pakko kirjoittaa myös täällä, ja se on oikein siihen ei sokea säänön noudatus
        ole mikään avain , vaan pitää avata kun kysytään jos voi .

• hupsiskeikkaa

hän on nyt seonnut, tai sitten minä...en saanut kyllä selvää.

• Rupsahdus

Tulee tästä mieleeni kevennys:

Mummo meni lääkäriin huonon kuulonsa vuoksi. Sanoi tohtorille, että on niin huono kuulo, ettei pierukaan kuule. No, tohtori antoi pari pilleriä mummolle. Mummo oli vielä epävarma pillereistä ja kysyi. Auttavatko nämä nyt sitten sihen kuuloon. Tohtori siihen vastasi, että en tiedä varmasti, mutta ainakin pierut kovenee....

• Tuli mieleen yks ikivanha juttu jota ehkä ihan kaikki eivät ole kuulleet.

Minkä nimen Jellivaaran kunnanisät antoivat uudelle urheilukentälle?

Le-stadion.

• teuta
        Eslest kirjoitti:

Tuli mieleen yks ikivanha juttu jota ehkä ihan kaikki eivät ole kuulleet.

Le-stadion.

huumori kukkii , kun kävin Jellivaarassa , se ei ollut vielä silloin
        ja kun kysyin missä rukoushuone on vastattiin, Lestaadiuksenkadulla.

Uusi on erikadulla .

Taivas , siis se uusi Jerusami on 12'000 stadionin mittaa /kantti .
        tuleeko tuouusi nimitys nyt tähänkin "12'000 Le-stadion mittaa "

• Moos.
        Eslest kirjoitti:

Le-stadion.

Isä meijän go olet taevas!Pyhitett olkko snuu nimes
        Tulkko snuu valdakundas. Tapahtukko juur snuu miäles jälkke .
        Yhtlail maam bääll niingo daevassakki, ann meillt tänämpä meijä jokapäeväne leipän.
        Ja ann meill meijä velkanikki antteks, niingo mekki annan antteks heillk ko ova meill velkka .
        Äläkä pääst meit kiusahengen gynssi, ei , kom bääst meijäp pois paha hoimeinest.
        Sill ett snuu vadkund ja voim ja kunni iankaikkisest . aamen.

• Savon ukko
        Eslest kirjoitti:

Le-stadion.

Pohjois-Ruotsissa ole se kuuluisa Vittulan kylä. Siellä se urheilukentälle vasta nimi olisi, vai onko jo? Jos nimeksi laitettaisiin Vittustadion.

Hyi, kui tuhmaa!!!!

• teuta
        Savon ukko kirjoitti:

Pohjois-Ruotsissa ole se kuuluisa Vittulan kylä. Siellä se urheilukentälle vasta nimi olisi, vai onko jo? Jos nimeksi laitettaisiin Vittustadion.

Hyi, kui tuhmaa!!!!

Mutta se kuuluisi VL. piiriin , mikäli oikein muistelen , käännäppä se samoin.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3394
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2602
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2496
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1730
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1395
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1070
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      975
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      945
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      26
      751
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      704
    Aihe