Hommasin uuden hd boxin pace tds855nv ja nyt olen ihmetellyt kun kovalevy surraa koko ajan.
Onkohan boxi rikki vai jokin asetus poskellaan??muuten toimii suht normaalisti.
Pace 855
6
700
Vastaukset
- Viasat HD asiakas
...asetuksia jos et tahdo että milloin tahansa voit aloittaa katselun ja hyppiä taaksepäin ajassa. En muista asetuksin nimeä mutta se käytännössä tallettaa koko ajan jotain levylle siinä uskossa että tahdot sen nähdä.
Tulet myös huomaamaan että standby -tila poikkeaa power -tilasta vain sillä että siinä ei lähetetä kuvaa telkkuun. Virtaa se syö yhtä paljon kuin katsellessakin.- HD
"Tulet myös huomaamaan että standby -tila poikkeaa power -tilasta vain sillä että siinä ei lähetetä kuvaa telkkuun. Virtaa se syö yhtä paljon kuin katsellessakin. "
Just tätä minä epäilinkin,minkähän takia viritin on käytännössä päällä koko ajan?
Kiitos vastauksesta!
- SamsungHD
Saitko surinan loppumaan?
Toimivatko tekstitykset hyvin?
Mitä mieltä olette boksista yleisesti?
Minulla on Samsungin perus-HD, mutta tuollainen tallentava kiinnostaisi.- HDboxi
Mulla olis myytävänä tuollainen tallentava HD-boksi, ostettu elokuussa 2009. Soppari kun loppuu laite on vapaana. HP. n 150€
- HD
No surinat ei lopukkaan ennen kuin vetää töpselin irti.
Tekstit toimii ihan ok
boxi on mielestäni ok muuten mutta voisi sammua kokonaan kun laitetaan standby tilaan.
Kaukosäädin on aika iso mutta kaikkeen tottuu. - Viasat HD asiakas
HD kirjoitti:
No surinat ei lopukkaan ennen kuin vetää töpselin irti.
Tekstit toimii ihan ok
boxi on mielestäni ok muuten mutta voisi sammua kokonaan kun laitetaan standby tilaan.
Kaukosäädin on aika iso mutta kaikkeen tottuu....että tuo boksin jatkuva päälläolo johtuu siitä että boksi joka yö käy tsekkaamassa onko softapäivityksiä ladattavissa. Tosi kökkö tapa hoitaa asiaa. Helppohan niitä on itsekseen päivittää kunhan saa tiedon siitä että jotain on tehtävissä. Mutta minkäs teet kun kyse on ominaisuudesta eikä virheestä.
Tuo surina on myös suhteellinen asia. Itselläni alkutilanne oli sietämätön sillä ääni häiritsi kaikkea katselua.
Pidin boksin kylmänä ja sain hyvityksen menettämästäni katseluajasta. Viasatilta tuli sitten uusi boksi kun soitin sinne. Toinen boksi taas lämpeni lähes 40-asteiseksi. Sekin vaihdettiiin ja nyt on kolmas menossa. Viime softapäivityksen jälkeen se on stabiloitunut ja tekstitys tuntuu nyt toimivan riittävän hyvin.
Sinun kannattaisi ehkä jutella asiasta Viasatin kanssa jos tuo ääni on häiritsevän kova.
Kyllä he vaihtavat boksin jos siinä on vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559